PM je adres maar even, stuur ik je ze toe.quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wij sparen ze.![]()
De dochters van zuslief krijgen nog een dagje efteling van ons.
Nee, das waar hoor. Die parken enz. is normaal haast niet meer op te brengen voor een dagje.quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
Wij sparen die zegels niet. Zelfs met korting blijf ik de Efteling duur vinden ook omdat de mininiesjes nog te jong zijn om er echt herinneringen aan te houden. Ik weet zelf ook alleen van foto's dat ik er ooit geweest ben als klein kind. Als ik dan toch een klap geld uit moeten geven voor de Efteling dan doe ik dat dus ook pas als de heren een jaar of 6/7 zijn.
Tuurlijk mag jij in het groen.quote:
Is ook duur. Tot 3 jaar mogen ze gratis maar daarna moet je meteen de volle klap betalen. En op een druk dagje is dat best veel geld om in de rij te staan. Ik was blij dat het vorige week niet zo druk was toen ik met neefje en nichtje ging.quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
Wij sparen die zegels niet. Zelfs met korting blijf ik de Efteling duur vinden ook omdat de mininiesjes nog te jong zijn om er echt herinneringen aan te houden. Ik weet zelf ook alleen van foto's dat ik er ooit geweest ben als klein kind. Als ik dan toch een klap geld uit moeten geven voor de Efteling dan doe ik dat dus ook pas als de heren een jaar of 6/7 zijn.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, das waar hoor. Die parken enz. is normaal haast niet meer op te brengen voor een dagje.
Ik denk dat de MiniNiesjes een dagje in het Sprookjespark in Zuidlaren wel erg leuk zouden vinden.
Echt nog kleinschalig en leuk voor mini mensjes.
Snorrie.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij in het groen.![]()
DM zit te stoken in onze relatie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |