abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 20:43:00 #126
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_78860637
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

sorry hoor

daarbij als jij die rekening opheft komen ze van de bank toch bij je aankloppen, dat is al een aantal mensen overkomen
jep, het hele idee achter dit soort oplichtingen is verschrikkelijk simpel, maar briljant in zijn eenvoud

en omdat het in grote aantallen gebeurt trappen er altijd wel een paar mensen in

maar de constructie zit ook zo in elkaar dat als jij ze "terug"oplicht, je in de problemen zit, en zij niet

omdat we hier een "beter" justitiesysteem hebben, dan in nigeria
🐙
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 20:43:39 #127
266257 crew  DeZwabber
pi_78860678
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Pagan het volgende:
Zwabber!!! X-Rated!!!

thank you, kind sir

was het bijna vergeten
🐙
pi_78860816
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

jaaa en je hebt ook allemaal van die verhalen van mensen, dat die afrikanen, om vertrouwen te winnen rare verzoekjes op de foto zetten "i wan't to see you're not a bot, see if you're a real person"

en dan zie je ineens 30 negers met bordjes in hun hand of met roze make-up op de foto
HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zo Ik heb wel respect voor de volhardenheid van die gasten
En er zijn dus ook gewoon nog mensen die er nog steeds intrappen heh Ook in van die rare kut kettingmailtjes om op een knappe spamlijst te komen

Kreeg een paar weken terug nog een mailtje van een toch vrij slim iemand, dat Bill Gates zijn vermogen gaat verdelen en dat je het mailtje door moet sturen aan een x aantal vrienden en dat je vreselijk veel geld krijgt en het is echt waar en uitgezocht door een advocaat en er zijn al mensen die cheques hebben gekregen..

Nu is Bill Gates inderdaad de grootste filantroop op deze aardkloot.. maar kom op zeg En die "scam" bestaat ook al zeker 3 jaar.. En toch kreeg ik hem laatst gewoon nog.. met een shitload aan forward's

Ik heb ook ooit een hyves account gehad Daar zijn ze ook heel erg fan van dat soort kettingbrieven en email adressen scoren.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_78861001
GIIIIIIL!!!!!!!!

Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!

Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.

Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na ) dan krijgen we graag PM met de volgende info:

- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats

Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.

Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 maart 2010 @ 20:50:38 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78861099
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Autidude het volgende:

[..]

HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zo Ik heb wel respect voor de volhardenheid van die gasten
En er zijn dus ook gewoon nog mensen die er nog steeds intrappen heh Ook in van die rare kut kettingmailtjes om op een knappe spamlijst te komen

Kreeg een paar weken terug nog een mailtje van een toch vrij slim iemand, dat Bill Gates zijn vermogen gaat verdelen en dat je het mailtje door moet sturen aan een x aantal vrienden en dat je vreselijk veel geld krijgt en het is echt waar en uitgezocht door een advocaat en er zijn al mensen die cheques hebben gekregen..

Nu is Bill Gates inderdaad de grootste filantroop op deze aardkloot.. maar kom op zeg En die "scam" bestaat ook al zeker 3 jaar.. En toch kreeg ik hem laatst gewoon nog.. met een shitload aan forward's

Ik heb ook ooit een hyves account gehad Daar zijn ze ook heel erg fan van dat soort kettingbrieven en email adressen scoren.
ik vin d dat niet raar.
wij zijn van een generatie die met internet zijn opgegroeid, onze info opzoeken en dingen gaan vergelijken.
genoeg mensen zijn er niet met internet/computers opgegroeid, en voor hen is veel wat daarmee te maken heeft abracadabra en heeft tot gevolg dat ze goedgelovig zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78861279
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik vin d dat niet raar.
wij zijn van een generatie die met internet zijn opgegroeid, onze info opzoeken en dingen gaan vergelijken.
genoeg mensen zijn er niet met internet/computers opgegroeid, en voor hen is veel wat daarmee te maken heeft abracadabra en heeft tot gevolg dat ze goedgelovig zijn.
Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:55:09 #132
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78861393
Hummer
Wat issie al groot!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 maart 2010 @ 20:55:10 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78861396
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.
je moet niet uitgaan van jouw ervaringen
daarbij staan veel van die ervaringen in t engels, en ook dat is voor die generatie niet zo gewoon om te gebruiken als voor ons
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78861416
@cat woon je in de buurt van dat familiedrama in weert.

In April woon ik weer even bij mijn ouders je bent welkom hoor maar deze unieke bouwval zie je dan niet meer.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:55:37 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78861419
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Enfermera: volgens mij zijn nu die twee tieners waar jij het over had erop.

Edit: wauw! Wat een kanjers!

(groot)vader die roept 'je moet het houden, waar is hij beter af dan bij zijn ouders en jij bepaalt hoe hij groot gebracht wordt'. En zoonlief die pareert met 'jij was er nooit, jij maakt een stomme keuze en kwam daardoor in de gevangenis. Ik wil iets beters voor mijn kind.'

Over een paar jaar, als ze hebben gestudeerd en een baan hebben, dan worden dat super ouders.
Echt he! Ik had precies hetzelfde Ze zijn zo volwassen voor hun leeftijd. Echt, respect!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:55:45 #136
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78861429
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
GIIIIIIL!!!!!!!!

Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!

Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.

Even praktisch:
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na ) dan krijgen we graag PM met de volgende info:

- je woonplaats

Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.

J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78861474
quote:
GIIIIIIL!!!!!!!!

Even praktisch:

- je woonplaats

Ha! Ik heb 3 gestoorde knuffelhonden, die helemaal gek zijn op visite.. dan staat het hele huis op zijn kop
  zondag 7 maart 2010 @ 20:56:23 #138
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78861480
quote:
GIIIIIIL!!!!!!!!

Even praktisch:

- je woonplaats

Wat een leuk ideeeeeeee Ik ga even kijken of ik wat heb dat weekend
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 maart 2010 @ 21:01:14 #139
163650 Greys
pi_78861771
Leuk idee Tombola en Cat!
Ik zag de PM ook al net.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78861821
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Maes het volgende:

[..]

Wat een leuk ideeeeeeee Ik ga even kijken of ik wat heb dat weekend
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Leuk idee Tombola en Cat!
Ik zag de PM ook al net.
Ik heb er zin an!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 maart 2010 @ 21:02:36 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78861851
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er zin an!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_78861920
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?

Ach, eer we bij jou zijn is de halve dag al om.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:10:09 #143
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78862299
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ach, eer we bij jou zijn is de halve dag al om.
6 uur gaan rijden FTW
pi_78862449
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

6 uur gaan rijden FTW
Daar moeten we het nog even over hebben dan.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:13:10 #145
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78862487
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar moeten we het nog even over hebben dan.
Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaan
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 21:13:18 #146
266257 crew  DeZwabber
pi_78862497
ik knal bijna uit elkaar van de roti trouwens
🐙
pi_78862718
And so the lion fell in love with the lamb
pi_78862776
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaan
Ja, bijna professioneel lijken we.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
pi_78863222
Ik zit hier met een deken om me heen te verkleumen achter de computer Brrr wat is het koud!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_78863278
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een deken om me heen te verkleumen achter de computer Brrr wat is het koud!
Echt lente he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')