jep, het hele idee achter dit soort oplichtingen is verschrikkelijk simpel, maar briljant in zijn eenvoudquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor
daarbij als jij die rekening opheft komen ze van de bank toch bij je aankloppen, dat is al een aantal mensen overkomen
HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zoquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa en je hebt ook allemaal van die verhalen van mensen, dat die afrikanen, om vertrouwen te winnen rare verzoekjes op de foto zetten "i wan't to see you're not a bot, see if you're a real person"
en dan zie je ineens 30 negers met bordjes in hun hand of met roze make-up op de foto
ik vin d dat niet raar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zoIk heb wel respect voor de volhardenheid van die gasten
![]()
En er zijn dus ook gewoon nog mensen die er nog steeds intrappen hehOok in van die rare kut kettingmailtjes om op een knappe spamlijst te komen
![]()
Kreeg een paar weken terug nog een mailtje van een toch vrij slim iemand, dat Bill Gates zijn vermogen gaat verdelen en dat je het mailtje door moet sturen aan een x aantal vrienden en dat je vreselijk veel geld krijgt en het is echt waar en uitgezocht door een advocaat en er zijn al mensen die cheques hebben gekregen..![]()
Nu is Bill Gates inderdaad de grootste filantroop op deze aardkloot.. maar kom op zegEn die "scam" bestaat ook al zeker 3 jaar.. En toch kreeg ik hem laatst gewoon nog.. met een shitload aan forward's
![]()
Ik heb ook ooit een hyves account gehadDaar zijn ze ook heel erg fan van dat soort kettingbrieven en email adressen scoren.
Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vin d dat niet raar.
wij zijn van een generatie die met internet zijn opgegroeid, onze info opzoeken en dingen gaan vergelijken.
genoeg mensen zijn er niet met internet/computers opgegroeid, en voor hen is veel wat daarmee te maken heeft abracadabra en heeft tot gevolg dat ze goedgelovig zijn.
je moet niet uitgaan van jouw ervaringenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.
Echt he! Ik had precies hetzelfdequote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Enfermera: volgens mij zijn nu die twee tieners waar jij het over had erop.
Edit: wauw! Wat een kanjers!![]()
(groot)vader die roept 'je moet het houden, waar is hij beter af dan bij zijn ouders en jij bepaalt hoe hij groot gebracht wordt'. En zoonlief die pareert met 'jij was er nooit, jij maakt een stomme keuze en kwam daardoor in de gevangenis. Ik wil iets beters voor mijn kind.'
Over een paar jaar, als ze hebben gestudeerd en een baan hebben, dan worden dat super ouders.![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Ha! Ik heb 3 gestoorde knuffelhonden, die helemaal gek zijn op visite.. dan staat het hele huis op zijn kopquote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Wat een leuk ideeeeeeeequote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Even praktisch:
- je woonplaats
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een leuk ideeeeeeeeIk ga even kijken of ik wat heb dat weekend
Ik heb er zin an!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Leuk idee Tombola en Cat!
Ik zag de PM ook al net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb er zin an!
Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ach, eer we bij jou zijn is de halve dag al om.
Daar moeten we het nog even over hebben dan.quote:
Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog even over hebben dan.
Ja, bijna professioneel lijken we.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaan
quote:
Echt lente he?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een deken om me heen te verkleumen achter de computerBrrr wat is het koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |