Ja, maar daar doen ze de liefste dingen.quote:
Ik vind het ook dubbel. Zo naar voor MB om weer iemand te moeten verliezen, maar Ziggy was gewoon op. En gelukkig heeft zij de keuze voor hen gemaakt. Ik kan me helemaal voorstellen dat MB en Re hier nog niet aan toe waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Ziggy, wat kut zeg![]()
Misschien voor haarzelf maar beter, maar voor MB zo rot, die deed zo haar best het haar nog naar dr zin te maken![]()
Och Ziggyquote:Op zondag 7 maart 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
En dan lees ik opeens een heel ander bericht: Ziggy.
Hoi.quote:
Heb je je 'zeepje' nog?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maar eens douchen, kijken of er nog iets te maken valt van mn ietwat verlopen look nu.
Haha, nee dat is opgebrand (quote:
quote:
Wauw! Goed bezig!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zo, damn, heb echt al bizar veel gedaan. Ik heb vandaag al:
- Ontbijt gemaakt
- Gestreken en alles opgeruimd
- Afgewassen, afgedroogd en opgeruimd
- Keuken schoongemaakt
- Badkamer schoongemaakt
- Bed afgehaald en in de was gedaan
- Deken buiten gehangen om te luchten
- Bed half opgemaakt (excl. deken)
- Gedoucht enzo
- Duim van manlief verbonden
Zo.En nu ben ik kapot. Terwijl ik vandaag nog aan mn scriptie wilde zitten
Maargoed. xD
Ben iig blij dat dit gedaan is. Zo eerst maar eens wat chocomel of koffie ofzo met een paaseitje![]()
Heb jij daar ook al last van?quote:
Echt hequote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Goed bezig!![]()
Mijn lijstje:
- opstaan
- katten eten geven
- kattenbak schoonmaken
- was in de machine
- Fok!ken
- soepje in de tron + opeten
- onderzoek gedaan voor boekhoudingsmethode van ons koor
En te doen (dankzij jouw lijstje denk ik er weer aan)
- was uit de machine halen
- kattebak uitsoppen en weer vullen (staat nu nog in de chloor)
- 2e was in de machine
En verder niet veel eigk.
Hoest met de duim van manlief?
Kattenbak had ik al gedaanquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van?![]()
Wasje 2 zit erin en kattebak is weer vers gevuld.
Oh, hebben ze zijn nagel eraf gehaald? Dat vind ik altijdquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heHeb nog nooit zoveel gedaan in het huishouden op 1 dag. Mja, normaal helpt manlief ook mee voor de helft, en nu niet
Zo, jij hebt ook al lekker wat gedaan!
Haha
Ja, met de duim gaat het beter!Alleen hebben ze er een niet zo heel vet gaasje op gedaan in het ziekenhuis, die nu dus aan de wond blijft kleven (daar waar z'n nagel zat). Mja, geeft opzich niet, hij spoelt het nog elke dag en er gaat ook betadinezalf op
Verder ziet het er rustig uit en de pijn is ook een heeeel stuk minder (oke, ook door de joints van vrijdag en gisteren
).
Hij is nou ff een stukkie lopen, tis zo lekker weer. Ik wilde wel mee maar moet echt nog ff aan mn scriptie zitten, dus ik blijf thuis.
Ha mooi dat ik dat even zei dusquote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kattenbak had ik al gedaan![]()
Maar ik was inderdaad gewoon de was vergeten![]()
Yup, moet je maar ff teruglezen als je het hele verhaal wilt lezenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, hebben ze zijn nagel eraf gehaald? Dat vind ik altijd, voor de rest kan ik overal tegen.
Wens hem maar beterschap. Wat kunnen kattebeten toch naar zijn.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kwam het van een kattenbeet?
* Loveless85 gaat naar dierenwinkel voor mini-muilkorfjes
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met een uil heb je dat soort gedoe niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met een uil heb je dat soort gedoe niet
Ooooh, ik zou wel kijken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha mooi dat ik dat even zei dus![]()
![]()
[..]
Yup, moet je maar ff teruglezen als je het hele verhaal wilt lezenMaar t was nodig, anders gaat die infectie naar binnen, naar je bot, en dan ben je veeeeel verder van huis
![]()
Dus dan maar zo he. Het zag er gelijk al veel schoner uit toen z'n nagel eraf was.
Haha ja? Ik heb ff goed zitten kijken hoe ze dat doen. Mn man niet, hij is wel bikkel, maar als iets bij jezelf gebeurd is het toch altijd anders he..
Thanks!Zal ik doen. Ja, zekers... Veel bacteriën in die bekkies!
Nee, dat was eigk best een stomme opmerking LL.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Dat slaat echt nergens op. Maargoed. Wat jij wil hoor
Ja preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh, ik zou wel kijken hoor(als het bij een ander was, bij mezelf weet ik het niet zo zeker) maar bij nagels voel ik bijijijijna de pijn van degene die de ingreep ondergaat. Apart, bij andere wonden en ingrepen ben ik best bruut.
![]()
Een infectie van het bot wil je idd echt niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat was eigk best een stomme opmerking LL.
Uilen kun je helemaal niet catheteriseren.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja preciesHet ziet er ook niet prettig uit hoor. Goor verslagje onder spoiler:
Huuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En die verdoving erin (zoveel ook!) lijkt me echt de hel. Deed dat niet ontzettend veel pijn? Want ontstoken weefsel is al zo moeilijk te verdoven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan koop je er 1quote:
Je hebt tegenwoordig ook kleine vaatwassertjes die je op het aanrecht kan zettenquote:
Hummer is helemaal gek van de sanabelle sticks die ze bij zooplus verkopenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:13 schreef DanseMacabre het volgende:
@Enfermera, dat deden ze bij mij ook toen m'n teennagel ontstoken was. Auw.
Mijn meneer heeft net ons hele huisje schoongemaakt. Ik mocht alleen maar de afwas doen.
Iemand nog tips voor kattensnoepjes oid? Ik kan Jip met niks blij maken.
Uhhuh. Ja, klopt, daarom ook wat meer volgensmij.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuuuu!![]()
![]()
![]()
En die verdoving erin (zoveel ook!) lijkt me echt de hel. Deed dat niet ontzettend veel pijn? Want ontstoken weefsel is al zo moeilijk te verdoven.
Ik ook....quote:
Ja he?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
De wijze les van vandaag:
Als je broccoli hebt afgegoten moet je de gaspit uitzetten voor je het pannetje daarop terugzet.![]()
![]()
Gelukkig was ik er op tijd bij en was er bijna niks aangebrand.
quote:
Net zoals aardappels opzetten zonder waterquote:Op zondag 7 maart 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
De wijze les van vandaag:
Als je broccoli hebt afgegoten moet je de gaspit uitzetten voor je het pannetje daarop terugzet.![]()
![]()
Gelukkig was ik er op tijd bij en was er bijna niks aangebrand.
Dat was wel effe een klap voor je mental image van mij he?quote:
Uiteraard niet! Dat was je zus.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net zoals aardappels opzetten zonder water![]()
Niet dat mij dat ooit is overkomen heur
Jij snapt hemquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net zoals aardappels opzetten zonder water![]()
Niet dat mij dat ooit is overkomen heur
Mijn eerste eier kook poging was ook niet echt succesvol.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ernstig.
Sommige studenten doen dat ook, als ze niet weten hoe ze aardappels moeten koken. Of een verhaal wat ik ook hoorde: een jongen had water gekookt in een pan, aardappels erbij, gelijk er weer uit, en eten maar!Zei hij: jeez, wat zijn die dingen hard!!
![]()
![]()
Zegt ze halverwege de middag. Jij moet waarzegster worden!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Ik ga es lekker douchen, het belooft een brak dagje te worden
Haha, ja, dat soort dingen xDquote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn eerste eier kook poging was ook niet echt succesvol.![]()
Water koken... bubbel bubbel bubbel...eieren erin... rammelt wel erg![]()
Vuur lager, eieren liggen in een heet bad. Gaat goed!![]()
Na 6 minuten: snotei.Nog eens 4 minuten: snotei.
Ik snapte er niets van want ik wist dat eieren na 10 minuten echt wel hard zijn. En toen vroeg mijn moeder of ik het water wel continue had laten bubbelen.....
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn eerste eier kook poging was ook niet echt succesvol.![]()
Water koken... bubbel bubbel bubbel...eieren erin... rammelt wel erg![]()
Vuur lager, eieren liggen in een heet bad. Gaat goed!![]()
Na 6 minuten: snotei.Nog eens 4 minuten: snotei.
Ik snapte er niets van want ik wist dat eieren na 10 minuten echt wel hard zijn. En toen vroeg mijn moeder of ik het water wel continue had laten bubbelen.....
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja preciesHet ziet er ook niet prettig uit hoor. Goor verslagje onder spoiler:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik bedoel maar ja.
hoe was t gekomen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Mooi kleed zeg! En wat een werk!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Ynske het volgende:
dr zit een slot op de plasticbak op zondag![]()
mn kleed is klaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik gebruik heel weinig zout, binnenkort is mijn zoutpotje (normaal formaatje) leeg. Heb ik gekocht toen ik op mezelf ging, zo'n 6 jaar geleden.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
zo had ik vorige week broccoli, smaakte nergens naar. weet ik veel dat je zout aan t water moet doen
Och, Ziggy toch wijlen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Ziggy, wat kut zeg![]()
Misschien voor haarzelf maar beter, maar voor MB zo rot, die deed zo haar best het haar nog naar dr zin te maken![]()
dank jequote:
k had ze gewoon gekookt in water. tot dat je net met een vork in t steeltje kon prikken, maar dr zat helemaal geen smaak aan.quote:[..]
Ik gebruik heel weinig zout, binnenkort is mijn zoutpotje (normaal formaatje) leeg. Heb ik gekocht toen ik op mezelf ging, zo'n 6 jaar geleden.Verse groente heeft veel smaak van zichzelf, daar zou je het zout niet aan moeten missen. Als je de groenten tenminste niet kapot kookt natuurlijk.
Het enige wat ik echt flauw vind smaken zonder zout zijn eitjes, zowel gekookt als gebakken.
Zo kook ik ze ook, dat er nog een lekkere bite in zit. Mijn broccoli smaakte prima. Misschien dat je een smaakloze batch had of zo?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
[..]
k had ze gewoon gekookt in water. tot dat je net met een vork in t steeltje kon prikken, maar dr zat helemaal geen smaak aan.
k gebruik normaal nooit zout, ja op een eitje.
Ja idd.. er komt zo nog een stel van 17 jaar allebei die hun kindje hebben afgestaan. Zo knap, ze zijn zo slim voor hun leeftijd. Komen zelf uit zwakke milieus en hebben de moed gehad om hun kindje af te staan. Zelfs hun ouders waren het er niet mee eens, maar zij hebben doorgezet. Zo stoer.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Nu op MTV: 16 and pregnant marathon.
Goed dat ze zulke documentaires maken. Het stelletje wat er nu op is ziet hun hele toekomst in duigen vallen. Ze wilden beiden naar de luchtmacht, kan niet meer (mag maar één partner in dienst ivm missies). Meisje is nu verantwoordelijke moeder, terwijl vader de luilak uithangt en maar klaagt hoe zwaar hij het heeft. Ik ben benieuwd of de relatie stand houdt. Zij is gegroeid, hij niet.
Inderdaad een heeel verstandige beslissing. Zowel voor henzelf als voor de baby.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd.. er komt zo nog een stel van 17 jaar allebei die hun kindje hebben afgestaan. Zo knap, ze zijn zo slim voor hun leeftijd. Komen zelf uit zwakke milieus en hebben de moed gehad om hun kindje af te staan. Zelfs hun ouders waren het er niet mee eens, maar zij hebben doorgezet. Zo stoer.
Echt he. Heel knap. Heb echt respect voor hen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad een heeel verstandige beslissing. Zowel voor henzelf als voor de baby.
Nu bezig: meisje uit Georgia die zwanger is. En haar moeder is ook in verwachting. Bizar!
En, istie intussen klaar?quote:
Leuk is dat he, zo'n collage? Hoeveel woog Dodge eigenlijk bij zijn geboorte? Hij ziet er daar al zo groot uit.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag eens alle foto's tot nu toe van Dodge op een rijtje gezet, met dank aan de fokker, en dat is best wel heel leuk om te hebben.
Hij is nu 8,5 week, hij heeft van de week zijn eerste inenting gehad en is helemaal goedgekeurd![]()
1 dag:
[ afbeelding ]
1,5 week:
[ afbeelding ]
2,5 week:
[ afbeelding ]
3,5 week:
[ afbeelding ]
4,5 week is er niet maar 5,5 wel:
[ afbeelding ]
En 6,5 week:
[ afbeelding ]
7,5 week:
[ afbeelding ]
En vandaag met 8,5 week:
[ afbeelding ]
Volgende week zaterdag gaan we weer heen voor een knuffelbezoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
ik heb een video camera op marktplaats gezet, ennu heb ik een nigeriaan die mailt
bieden vanaf 125, hij biedt 200... opeens een mail met "Give me your last price" Ennu bied ie 600 euri'smoek hem wel ff opsturen he!
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?
niet doen dusquote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?
Lui wijf.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik eerst weer een nieuwe bank rek openen, die ik gelijk sluit zodra die gestort heeft![]()
teveel moeite
Eerst betalen dan sturen?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
ik heb een video camera op marktplaats gezet, ennu heb ik een nigeriaan die mailt
bieden vanaf 125, hij biedt 200... opeens een mail met "Give me your last price" Ennu bied ie 600 euri'smoek hem wel ff opsturen he!
Ja dacht toch ook niet serieus dat ik dan mn camera zou opsturen? Als ik het al zou doen, zou ik een fake bankrekening open, cashen, en een baksteen op 37 op zijn kosten opsturenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet doen dus
iets met cheques die teruggevorderd worden. geld kwijt + camera kwijt
jij kent vast wel dat geintje dat iemand zijn macbook verkocht, een nigeriaan reageerde, hij het hele traject afgehandeldquote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
Tis een klassieke scamquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst betalen dan sturen?
Of zitten daar meer haken en ogen aan dan ik weet?
Nou naast Hummer moet er ook wel wat pit inzitten hahahaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, je ziet hem echt per week veranderen. Maar dat eigenwijze kinnebakkie houdt ie tot nu toe. Wat een smoel.![]()
Dat gaat tuig van de richel worden
ja het truucje is dus dat ze een neppe tussenpersoon gebruiken, dus geld krijg je natuurlijk nooit hequote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dacht toch ook niet serieus dat ik dan mn camera zou opsturen? Als ik het al zou doen, zou ik een fake bankrekening open, cashen, en een baksteen op 37 op zijn kosten opsturen
Net gevraagd waar die woont, U.K... dus ik zo ; "Nice! I need to be in the U.K for my job! My flight leaves tomorrow. The boss is paying so I can make a detour, so I can hand it to you in person. Just be sure you have enough cash on you!"
Ja geweldig jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kent vast wel dat geintje dat iemand zijn macbook verkocht, een nigeriaan reageerde, hij het hele traject afgehandeld
en heeft hij hem een multomap opgestuurd waar met marker "macbook" opgeschreven was
zodra zij het product binnen hebben, trekken ze de cheque in, waardoor t geld terug geboekt word.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst betalen dan sturen?
Of zitten daar meer haken en ogen aan dan ik weet?
sorry hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dacht toch ook niet serieus dat ik dan mn camera zou opsturen? Als ik het al zou doen, zou ik een fake bankrekening open, cashen, en een baksteen op 37 op zijn kosten opsturen
Net gevraagd waar die woont, U.K... dus ik zo ; "Nice! I need to be in the U.K for my job! My flight leaves tomorrow. The boss is paying so I can make a detour, so I can hand it to you in person. Just be sure you have enough cash on you!"
quote:Ooh thats just fine. I need to be in the UK untill next sunday
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Shefida Land [mailto:shefidaland@yahoo.com]
Verzonden: zo 7-3-2010 19:42
Aan:
Onderwerp: RE: Reactie op uw bod op: JVC GR- DF420 Camcorder
am in a confreence room i will not be allowed to go out or receive visitors in the hotel on till friday is that okay
--- On Sun, 3/7/10, qwea@planet.nl <qwea@planet.nl> wrote:
From:
Subject: RE: Reactie op uw bod op: JVC GR- DF420 Camcorder
To: "Shefida Land" <shefidaland@yahoo.com>
Date: Sunday, March 7, 2010, 6:36 PM
RE: Reactie op uw bod op: JVC GR- DF420 Camcorder
Ooh nice! Where in the UK?
I fly to the UK tomorrow. And my boss is paying, so I can me a detour and hand it to you in person. Just make sure you have enough cash with you then!
All in bills from 50 euro's please.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Shefida Land [mailto:shefidaland@yahoo.com]
Verzonden: zo 7-3-2010 19:33
Aan:
Onderwerp: RE: Reactie op uw bod op: JVC GR- DF420 Camcorder
Thanks for your respond am in United kingdom so just send me your paypal email so that i can make the payment thanks
je moet het hele verhaal maar eens nalezen, het is echt zo prachtig in zoveel manieren, de oplichter zat in een internetcafe in engeland, en een paar mensen die hij kende via het internet zijn ook gewoon gaan kijken in dat internetcafequote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geweldig jawas die niet van het biertje?
Ik ben alleen even kwijt of die kerel dat geld nou ook nog steeds heeft
*kliktquote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet het hele verhaal maar eens nalezen, het is echt zo prachtig in zoveel manieren, de oplichter zat in een internetcafe in engeland, en een paar mensen die hij kende via het internet zijn ook gewoon gaan kijken in dat internetcafe
klik
quote:This was in fact a W32.Beagle virus, which was a piss-poor excuse for anyone to try to fuck up anyone's computer. Not only did Jeff's virus checker immediately pick it up, in fact a three-year-old with brain damage could pick it up.
Seeing that this had failed, the scammer then launched a Denial of Service attack against Jeff's website where he had posted the story so far, which was a failure since this guy couldn't even spell properly, let alone launch an attack against another computer. He probably tried using the Powerbinder he got in the transaction.
Ik neem aan dat jullie deze site ook kennen he?quote:
van 0 tot 100 in acht wekenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Dodge van nul tot nu!![]()
Wat heeft ie toch een enorm cute oogopslag!
Wat een leuk beesie!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag eens alle foto's tot nu toe van Dodge op een rijtje gezet, met dank aan de fokker, en dat is best wel heel leuk om te hebben.
Hij is nu 8,5 week, hij heeft van de week zijn eerste inenting gehad en is helemaal goedgekeurd![]()
1 dag:
[ afbeelding ]
1,5 week:
[ afbeelding ]
2,5 week:
[ afbeelding ]
3,5 week:
[ afbeelding ]
4,5 week is er niet maar 5,5 wel:
[ afbeelding ]
En 6,5 week:
[ afbeelding ]
7,5 week:
[ afbeelding ]
En vandaag met 8,5 week:
[ afbeelding ]
Volgende week zaterdag gaan we weer heen voor een knuffelbezoekje
jaaa en je hebt ook allemaal van die verhalen van mensen, dat die afrikanen, om vertrouwen te winnen rare verzoekjes op de foto zetten "i wan't to see you're not a bot, see if you're a real person"quote:Op zondag 7 maart 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie deze site ook kennen he?
Klik.
Daar heb ik me al menig uurtje mee geamuseerd.
Ja, echt geweldig.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa en je hebt ook allemaal van die verhalen van mensen, dat die afrikanen, om vertrouwen te winnen rare verzoekjes op de foto zetten "i wan't to see you're not a bot, see if you're a real person"
en dan zie je ineens 30 negers met bordjes in hun hand of met roze make-up op de foto
dat deden we toch al?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:39 schreef senesta het volgende:
Dank jullie wel, ik ben er een beetje vol van geloof ik he?![]()
![]()
Overigens even een kleine dienstmededeling tussendoor, omdat Elisa er momenteel heel wat minder is hebben we Greys gevraagd om tot Elisa weer terug is ook een oogje op F&F te houden. Dat houd dus in dat jullie haar ook best eens kunnen vragen voor een TT change of dat soort dingen en dat het dus ook niet gek is als ze reageert in F&F FB bijvoorbeeld
Goed plan!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:39 schreef senesta het volgende:
Dank jullie wel, ik ben er een beetje vol van geloof ik he?![]()
![]()
Overigens even een kleine dienstmededeling tussendoor, omdat Elisa er momenteel heel wat minder is hebben we Greys gevraagd om tot Elisa weer terug is ook een oogje op F&F te houden. Dat houd dus in dat jullie haar ook best eens kunnen vragen voor een TT change of dat soort dingen en dat het dus ook niet gek is als ze reageert in F&F FB bijvoorbeeld
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
Oooh Cat wat lief!
Ik hoop zo dat mijn kattenmeneren het straks ook zo goed met elkaar kunnen vinden.
Als alles goed gaat dan gaan we volgende week nog een keer op knuffelbezoek, zoveel zin in![]()
Verder is Elco helemaal in zijn hum met zijn nieuwe mand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een plastic mand met een vetbed maar hij is zo blij
jep, het hele idee achter dit soort oplichtingen is verschrikkelijk simpel, maar briljant in zijn eenvoudquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor
daarbij als jij die rekening opheft komen ze van de bank toch bij je aankloppen, dat is al een aantal mensen overkomen
HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zoquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa en je hebt ook allemaal van die verhalen van mensen, dat die afrikanen, om vertrouwen te winnen rare verzoekjes op de foto zetten "i wan't to see you're not a bot, see if you're a real person"
en dan zie je ineens 30 negers met bordjes in hun hand of met roze make-up op de foto
ik vin d dat niet raar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
HAHA!! En dit gaat dus al ruim 6 jaar zoIk heb wel respect voor de volhardenheid van die gasten
![]()
En er zijn dus ook gewoon nog mensen die er nog steeds intrappen hehOok in van die rare kut kettingmailtjes om op een knappe spamlijst te komen
![]()
Kreeg een paar weken terug nog een mailtje van een toch vrij slim iemand, dat Bill Gates zijn vermogen gaat verdelen en dat je het mailtje door moet sturen aan een x aantal vrienden en dat je vreselijk veel geld krijgt en het is echt waar en uitgezocht door een advocaat en er zijn al mensen die cheques hebben gekregen..![]()
Nu is Bill Gates inderdaad de grootste filantroop op deze aardkloot.. maar kom op zegEn die "scam" bestaat ook al zeker 3 jaar.. En toch kreeg ik hem laatst gewoon nog.. met een shitload aan forward's
![]()
Ik heb ook ooit een hyves account gehadDaar zijn ze ook heel erg fan van dat soort kettingbrieven en email adressen scoren.
Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vin d dat niet raar.
wij zijn van een generatie die met internet zijn opgegroeid, onze info opzoeken en dingen gaan vergelijken.
genoeg mensen zijn er niet met internet/computers opgegroeid, en voor hen is veel wat daarmee te maken heeft abracadabra en heeft tot gevolg dat ze goedgelovig zijn.
je moet niet uitgaan van jouw ervaringenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels toch ook genoeg voor gewaarschuwd? En daarnaast is meer dan 90% gewoon echt té opvallend.
Echt he! Ik had precies hetzelfdequote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Enfermera: volgens mij zijn nu die twee tieners waar jij het over had erop.
Edit: wauw! Wat een kanjers!![]()
(groot)vader die roept 'je moet het houden, waar is hij beter af dan bij zijn ouders en jij bepaalt hoe hij groot gebracht wordt'. En zoonlief die pareert met 'jij was er nooit, jij maakt een stomme keuze en kwam daardoor in de gevangenis. Ik wil iets beters voor mijn kind.'
Over een paar jaar, als ze hebben gestudeerd en een baan hebben, dan worden dat super ouders.![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Ha! Ik heb 3 gestoorde knuffelhonden, die helemaal gek zijn op visite.. dan staat het hele huis op zijn kopquote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Wat een leuk ideeeeeeeequote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Even praktisch:
- je woonplaats
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een leuk ideeeeeeeeIk ga even kijken of ik wat heb dat weekend
Ik heb er zin an!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Leuk idee Tombola en Cat!
Ik zag de PM ook al net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb er zin an!
Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders zit ik zeker het hele weekend met jullie opgescheept?![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ach, eer we bij jou zijn is de halve dag al om.
Daar moeten we het nog even over hebben dan.quote:
Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog even over hebben dan.
Ja, bijna professioneel lijken we.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu lijken we lekker voorbereid Cat, goed gedaan
quote:
Echt lente he?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een deken om me heen te verkleumen achter de computerBrrr wat is het koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |