Echt he. Heel knap. Heb echt respect voor hen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad een heeel verstandige beslissing. Zowel voor henzelf als voor de baby.
Nu bezig: meisje uit Georgia die zwanger is. En haar moeder is ook in verwachting. Bizar!
En, istie intussen klaar?quote:
Leuk is dat he, zo'n collage? Hoeveel woog Dodge eigenlijk bij zijn geboorte? Hij ziet er daar al zo groot uit.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag eens alle foto's tot nu toe van Dodge op een rijtje gezet, met dank aan de fokker, en dat is best wel heel leuk om te hebben.
Hij is nu 8,5 week, hij heeft van de week zijn eerste inenting gehad en is helemaal goedgekeurd![]()
1 dag:
[ afbeelding ]
1,5 week:
[ afbeelding ]
2,5 week:
[ afbeelding ]
3,5 week:
[ afbeelding ]
4,5 week is er niet maar 5,5 wel:
[ afbeelding ]
En 6,5 week:
[ afbeelding ]
7,5 week:
[ afbeelding ]
En vandaag met 8,5 week:
[ afbeelding ]
Volgende week zaterdag gaan we weer heen voor een knuffelbezoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
ik heb een video camera op marktplaats gezet, ennu heb ik een nigeriaan die mailt
bieden vanaf 125, hij biedt 200... opeens een mail met "Give me your last price" Ennu bied ie 600 euri'smoek hem wel ff opsturen he!
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?
niet doen dusquote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Bankgarantie tot aan de deur is toch goed genoeg?
Lui wijf.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik eerst weer een nieuwe bank rek openen, die ik gelijk sluit zodra die gestort heeft![]()
teveel moeite
Eerst betalen dan sturen?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
ik heb een video camera op marktplaats gezet, ennu heb ik een nigeriaan die mailt
bieden vanaf 125, hij biedt 200... opeens een mail met "Give me your last price" Ennu bied ie 600 euri'smoek hem wel ff opsturen he!
Ja dacht toch ook niet serieus dat ik dan mn camera zou opsturen? Als ik het al zou doen, zou ik een fake bankrekening open, cashen, en een baksteen op 37 op zijn kosten opsturenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet doen dus
iets met cheques die teruggevorderd worden. geld kwijt + camera kwijt
jij kent vast wel dat geintje dat iemand zijn macbook verkocht, een nigeriaan reageerde, hij het hele traject afgehandeldquote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehehehe
Tis een klassieke scamquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst betalen dan sturen?
Of zitten daar meer haken en ogen aan dan ik weet?
Nou naast Hummer moet er ook wel wat pit inzitten hahahaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, je ziet hem echt per week veranderen. Maar dat eigenwijze kinnebakkie houdt ie tot nu toe. Wat een smoel.![]()
Dat gaat tuig van de richel worden
ja het truucje is dus dat ze een neppe tussenpersoon gebruiken, dus geld krijg je natuurlijk nooit hequote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dacht toch ook niet serieus dat ik dan mn camera zou opsturen? Als ik het al zou doen, zou ik een fake bankrekening open, cashen, en een baksteen op 37 op zijn kosten opsturen
Net gevraagd waar die woont, U.K... dus ik zo ; "Nice! I need to be in the U.K for my job! My flight leaves tomorrow. The boss is paying so I can make a detour, so I can hand it to you in person. Just be sure you have enough cash on you!"
Ja geweldig jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kent vast wel dat geintje dat iemand zijn macbook verkocht, een nigeriaan reageerde, hij het hele traject afgehandeld
en heeft hij hem een multomap opgestuurd waar met marker "macbook" opgeschreven was
zodra zij het product binnen hebben, trekken ze de cheque in, waardoor t geld terug geboekt word.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst betalen dan sturen?
Of zitten daar meer haken en ogen aan dan ik weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |