Ja, maar daar doen ze de liefste dingen.quote:
Ik vind het ook dubbel. Zo naar voor MB om weer iemand te moeten verliezen, maar Ziggy was gewoon op. En gelukkig heeft zij de keuze voor hen gemaakt. Ik kan me helemaal voorstellen dat MB en Re hier nog niet aan toe waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Ziggy, wat kut zeg![]()
Misschien voor haarzelf maar beter, maar voor MB zo rot, die deed zo haar best het haar nog naar dr zin te maken![]()
Och Ziggyquote:Op zondag 7 maart 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
En dan lees ik opeens een heel ander bericht: Ziggy.
Hoi.quote:
Heb je je 'zeepje' nog?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maar eens douchen, kijken of er nog iets te maken valt van mn ietwat verlopen look nu.
Haha, nee dat is opgebrand (quote:
quote:
Wauw! Goed bezig!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zo, damn, heb echt al bizar veel gedaan. Ik heb vandaag al:
- Ontbijt gemaakt
- Gestreken en alles opgeruimd
- Afgewassen, afgedroogd en opgeruimd
- Keuken schoongemaakt
- Badkamer schoongemaakt
- Bed afgehaald en in de was gedaan
- Deken buiten gehangen om te luchten
- Bed half opgemaakt (excl. deken)
- Gedoucht enzo
- Duim van manlief verbonden
Zo.En nu ben ik kapot. Terwijl ik vandaag nog aan mn scriptie wilde zitten
Maargoed. xD
Ben iig blij dat dit gedaan is. Zo eerst maar eens wat chocomel of koffie ofzo met een paaseitje![]()
Heb jij daar ook al last van?quote:
Echt hequote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Goed bezig!![]()
Mijn lijstje:
- opstaan
- katten eten geven
- kattenbak schoonmaken
- was in de machine
- Fok!ken
- soepje in de tron + opeten
- onderzoek gedaan voor boekhoudingsmethode van ons koor
En te doen (dankzij jouw lijstje denk ik er weer aan)
- was uit de machine halen
- kattebak uitsoppen en weer vullen (staat nu nog in de chloor)
- 2e was in de machine
En verder niet veel eigk.
Hoest met de duim van manlief?
Kattenbak had ik al gedaanquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van?![]()
Wasje 2 zit erin en kattebak is weer vers gevuld.
Oh, hebben ze zijn nagel eraf gehaald? Dat vind ik altijdquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heHeb nog nooit zoveel gedaan in het huishouden op 1 dag. Mja, normaal helpt manlief ook mee voor de helft, en nu niet
Zo, jij hebt ook al lekker wat gedaan!
Haha
Ja, met de duim gaat het beter!Alleen hebben ze er een niet zo heel vet gaasje op gedaan in het ziekenhuis, die nu dus aan de wond blijft kleven (daar waar z'n nagel zat). Mja, geeft opzich niet, hij spoelt het nog elke dag en er gaat ook betadinezalf op
Verder ziet het er rustig uit en de pijn is ook een heeeel stuk minder (oke, ook door de joints van vrijdag en gisteren
).
Hij is nou ff een stukkie lopen, tis zo lekker weer. Ik wilde wel mee maar moet echt nog ff aan mn scriptie zitten, dus ik blijf thuis.
Ha mooi dat ik dat even zei dusquote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kattenbak had ik al gedaan![]()
Maar ik was inderdaad gewoon de was vergeten![]()
Yup, moet je maar ff teruglezen als je het hele verhaal wilt lezenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, hebben ze zijn nagel eraf gehaald? Dat vind ik altijd, voor de rest kan ik overal tegen.
Wens hem maar beterschap. Wat kunnen kattebeten toch naar zijn.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kwam het van een kattenbeet?
* Loveless85 gaat naar dierenwinkel voor mini-muilkorfjes
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met een uil heb je dat soort gedoe niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met een uil heb je dat soort gedoe niet
Ooooh, ik zou wel kijken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha mooi dat ik dat even zei dus![]()
![]()
[..]
Yup, moet je maar ff teruglezen als je het hele verhaal wilt lezenMaar t was nodig, anders gaat die infectie naar binnen, naar je bot, en dan ben je veeeeel verder van huis
![]()
Dus dan maar zo he. Het zag er gelijk al veel schoner uit toen z'n nagel eraf was.
Haha ja? Ik heb ff goed zitten kijken hoe ze dat doen. Mn man niet, hij is wel bikkel, maar als iets bij jezelf gebeurd is het toch altijd anders he..
Thanks!Zal ik doen. Ja, zekers... Veel bacteriën in die bekkies!
Nee, dat was eigk best een stomme opmerking LL.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Dat slaat echt nergens op. Maargoed. Wat jij wil hoor
Ja preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh, ik zou wel kijken hoor(als het bij een ander was, bij mezelf weet ik het niet zo zeker) maar bij nagels voel ik bijijijijna de pijn van degene die de ingreep ondergaat. Apart, bij andere wonden en ingrepen ben ik best bruut.
![]()
Een infectie van het bot wil je idd echt niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel maar ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat was eigk best een stomme opmerking LL.
Uilen kun je helemaal niet catheteriseren.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja preciesHet ziet er ook niet prettig uit hoor. Goor verslagje onder spoiler:
Huuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En die verdoving erin (zoveel ook!) lijkt me echt de hel. Deed dat niet ontzettend veel pijn? Want ontstoken weefsel is al zo moeilijk te verdoven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan koop je er 1quote:
Je hebt tegenwoordig ook kleine vaatwassertjes die je op het aanrecht kan zettenquote:
Hummer is helemaal gek van de sanabelle sticks die ze bij zooplus verkopenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:13 schreef DanseMacabre het volgende:
@Enfermera, dat deden ze bij mij ook toen m'n teennagel ontstoken was. Auw.
Mijn meneer heeft net ons hele huisje schoongemaakt. Ik mocht alleen maar de afwas doen.
Iemand nog tips voor kattensnoepjes oid? Ik kan Jip met niks blij maken.
Uhhuh. Ja, klopt, daarom ook wat meer volgensmij.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuuuu!![]()
![]()
![]()
En die verdoving erin (zoveel ook!) lijkt me echt de hel. Deed dat niet ontzettend veel pijn? Want ontstoken weefsel is al zo moeilijk te verdoven.
Ik ook....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |