Eliesje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Goed om te zien dat jullie weer veilig thuis zijn
(ik ga ervan uit dat Tombo ondertussen ook aangeland is)
Het was een schattig blaasje. Ik vind hem er niet minder lief om.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij schrok ie d'r zelf van dat ie naar je blies.
Dat doettie goed!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef DanseMacabre het volgende:
En WJ heeft nog snel even alle broodjes opgesnaaid.
Diewazzalop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was een schattig blaasje. Ik vind hem er niet minder lief om.![]()
[..]
Dat doettie goed!![]()
Heeft hij ook nog wat soep uit jullie mooie soepkommen gelepeld?
Dat!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
En het was leukleukleuk en iedereen was zo lief en gastvrij en ieder huis had één huishoerbeest, behalve DM residence, want Jip is daar te bescheiden voor.![]()
Kamelen FTW!quote:En we hebben nauwelijks koeien gezien in het noorden, wel veel schapen en veel grasland en zelfs kamelen. En een paar auto/ongelukken aan de andere kant van de vangrails.
Mn imago, wat doe je!quote:En Tombo reed down memory lane. Ze heeft schatjes gehad in verschillende stadjes op de route.![]()
quote:Samen hebben we 860 kilometer gereden!Eer ik thuis was stond er 970 op de teller.
NU!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Goed om te zien dat jullie weer veilig thuis zijn
(ik ga ervan uit dat Tombo ondertussen ook aangeland is)
EERST FOTO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waaaay ahead of you.quote:
Dat komt omdat Cat heel lekker ruikt (Sttttt. ze had een heleboel Lush gebruikt). (Voor JJH)quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie kletsen wel veel.![]()
Da's leuk.![]()
Waarom zit Jip nu Cat's stoel kopjes te geven?
Bijna duizend km!! Huldequote:
Scheltemaquote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Staat er nou schetema op dat tasje op het filmpje?
Zaten de maoams daarin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komenquote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Bijna duizend km!! Hulde![]()
![]()
![]()
Tashi loopt de hele dag al met z'n nieuwe touw door het huis te rammen!
Dat zou JIJ doen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komen
Voor de duidelijkheid: ik heb geen maoam gehad!quote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Staat er nou schetema op dat tasje op het filmpje?
Zaten de maoams daarin?
Nou, Tomtom die me een verkeerde route aangaf (want ik heb uiteraard keurig zijn aanwijzingen opgevolgdquote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das nou jammer, ik zou nog eventjes een uurtje rondjes op een rotonde zijn blijven rijden om over de 1000 heen te komen
De zalm was niet goed genoeg he.quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb geen maoam gehad!![]()
Maar heb me bij DM wel lekker bediend van de filet americain. Met uitjes.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scheltema![]()
Dat is een boekhandel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat zijn nou eigenlijk moaoams??De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |