Waren de broodjes van DM niet lekker?quote:
Ja, en dan straks klagen dat het onze schuld is dat ze kiloooooooos zijn aangekomen.quote:
Vergeet de soep niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waren de broodjes van DM niet lekker?
De soepkommen moesten we sowieso.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Vergeet de soep niet!
Ze waren nog speciaal soepkommen kopen!
Zijn ze d'r nog??quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De soepkommen moesten we sowieso.
Was jij het laatste adres van de tour?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze zijn net weg.
En Jip deed alsof die helemaal niet lief is en blies naar Cat. Maar daarna kwam ie wel sorry zeggen.![]()
En Tombola kreeg neuskusjes.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Was jij het laatste adres van de tour?
quote:
als ze niet meer leven, dan hoef je ze toch niet op te sluitenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ik heb ze in m'n kelder opgesloten.
Nee, maar wel voor vampiers. Al die vampierseries ook de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
als ze niet meer leven, dan hoef je ze toch niet op te sluiten
of ben je bang voor zombies?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De soepkommen moesten we sowieso.
Heul nietquote:
Jip was net met z'n balletjes aan 't spelen stiekem. Toen we keken trok hij echt zo'n hoofd van ah nee.. stomme balletjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
We zijn om 21.20 (ongeveer) bij DM weggegaan, en ik ben op in de trein gestapt. Zal zo de foto's verder uppen
En we zijn fysiek moeMaar sociaal minder uitgeteld dan we hadden verwacht...
En Cat is er achter dat ik "nog enger ben dan ze al wist"
quote:
Wat een trut zeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
We zijn om 21.20 (ongeveer) bij DM weggegaan, en ik ben op in de trein gestapt. Zal zo de foto's verder uppen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |