De doggies lieten zich lief op de foto zetten, van de katten was alleen Jamie in beeld te krijgen, Massimo heb ik van boven gehaald, die wist niet hoe snel hij de benen weer moest nemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De hondjes en poesjes ook verwend dus?![]()
En zijn er leuke foto's gemaakt?
Hier zijn de poessies helemaal moe van het bezoek; alles ligt in coma
Lekkerbekjequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg net sms!
Vis is binnen, 3x lekkerbekje, en da kat zat net al op het aanrecht omdat ik de keukendeur niet helemaal dichtgedaan had, ik was er op tijd bij.![]()
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie allemaal met je zelfgebakken dingen.
DIe vis heb ik heul niet zelf gebakken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Jullie allemaal met je zelfgebakken dingen.
Ik zal het vragen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
JeeJeeHaa, als ze bij je zijn, vraag ze dan ff of ze de inloggegevens PMen naar mij als je wilt
Die twee dames komen 3 kilo elk aan in deze twee dagen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uit
Als die visboer ze naar je toe gooit heb je ze iig. wel zelf gevangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
DIe vis heb ik heul niet zelf gebakken.
[..]
Ik zal het vragen.
Whihoeeeewieeeeetralalaaaaaaquote:
Ik kan dat nieeeet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uurtjes voordat ze er zijn; leef je uit
Cat: "lekker! Bekken!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg net sms!
Vis is binnen, 3x lekkerbekje, en da kat zat net al op het aanrecht omdat ik de keukendeur niet helemaal dichtgedaan had, ik was er op tijd bij.![]()
Inmiddels knallen jullie met 180 over de A28?quote:
Jij gunt mij mijn verantwoordelijkheden niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whihoeeeewieeeeetralalaaaaaa![]()
Mag ik dan ook den inlogh?
Dan is Groningen Zwolle maar 40 minutenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inmiddels knallen jullie met 180 over de A28?
Wil je die dan meenemen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
Wij houden ons aan de snelheid... ongeveer dan, Cat rijdt 130/140 (we hebben al 1 minuut tijdwinst)
Batterij van den Laptopf ist bijna opf...
JJH, heb je een stopcontact voor ons straks?
Pas maar op, ze jatten alles wat los en vast zitquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pas maar op, ze jatten alles wat los en vast zit![]()
Geintjuuuh![]()
Ik kruip ff bij Tom en Melvin die het bed liggen onder te haren.
Vannacht komt er dus een kleuter uit bed met een kattenvachtje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |