Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hoort steak half rauw te zijn trouwens?
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee?
Kipkorn met chilisaus is trouwens echt wel lekker.
Boehoe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?
/Smart_ass
Gekookte aardappelen, jus en appelmoes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.
het wordt pas echt erg als je fok uitdrukkingen irl gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zoek hier iets seksueels achter.
fok! heeft mij grondig verpest.
Als je heel goed je best doet zie je in het midden van die 2 hoofden nog een hoofd. Die vacht tussen de monden kan je met een beetje fantasie ook een mond van maken.quote:
Ja maar was wel chill.quote:
Neuken voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Neuken met hoge hakken aan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Jullie kunnen wel raden wat ik de hele middag heb gedaan!
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.quote:
Nee, dat hoofddoekje is vanwege het geloof. Seks voor het huwelijk wegens een anders nogal boze papa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.
In je zomerjurkje rond paraderen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hele middag geslapen. Maar wel een fantastische avond/nacht/ochtend gehad.
Aan mij gedacht?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bwehehehequote:
I don't think he's gonna like thisquote:
HOI LOTJE!!!quote:
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Jij was ooit een van die 'vriendinnen'?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
Nu ik dat gangbang topic lees komt het me allemaal wel bekend voor ja.Mijn god wat ranzig.
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.
Wel een oude man op de fiets die hallo tegen mij zei
Pic, nu.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HOIIIII [ afbeelding ]
Ja ranzig heAls je weet hoe ze eruit ziet is het nog 10x erger
Sommige mensen vinden het leuk om in galop te gaan als je er op zit, jeeheheheejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!
Dat wil je niet. Ik zeg het je.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HOIIIII [ afbeelding ]
Ja ranzig heAls je weet hoe ze eruit ziet is het nog 10x erger
Ik heb niet van die lelijke vriendinnen en al helemaal geen vriendinnen die zich door jan en allemaal laten volblaffen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was ooit een van die 'vriendinnen'?
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:quote:De leeftijden van mijn vriendinnen variëren tussen de twintig en vijftig. Ook het uiterlijk is zeer verschillend. Er zijn slanke en volslanke, kleine en grote vriendinnen, maar één ding hebben ze gemeen, ze zijn allen supergeil en onverzadigbaar
Je snapt hem niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niet van die lelijke vriendinnen en al helemaal geen vriendinnen die zich door jan en allemaal laten volblaffen.
Oh My Godquote:
Nee, leg eens uit dan?quote:
Waar is die quote van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:50-jarige vrouwen slanke vrouwen met een verrimpelde kop 20-jarige gigantische negerinnen
Je vergeetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:50-jarige vrouwen slanke vrouwen met een verrimpelde kop 20-jarige gigantische negerinnen
Vanuit die eerste quote van dat 'mens'.quote:
quote:
Misschien, heeeeel misschien als ik 65 ben. Of nee, toch ook nietquote:
Dat is Bio. Dat is niet aardig van je.quote:
Oh wacht... ik snap hem.quote:
Tof nummer. Klinkt een beetje als Armand van Helden.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien als ik 65 ben. Of nee, toch ook niet
quote:
Leuke outfit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
BegrijpelijkMaar zou zij nou echt denken dat ze er lekker uitziet. Of dat ze een leuke outfit aanheeft ofzo, anders post je toch niet in dat topic
Ik heb dat nou nooit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik krijg zin om met een gangbang mee te doen.
Jaquote:
Ja!quote:
Nee, want ik had het niet koudquote:
Ik ook, maar ik vind 'm niet zo leuk als gedacht, en hij schijnt een beetje doorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Bt, ik heb m'n jurkje binnen trouwens, hij is![]()
![]()
Jij ook al?
Allemaal supergeile chicks. En daarmee doel ik op hun behoefte, niet hun uitstraling.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ja nu je het zegt, daar lijtk het wel een beetje op. Maar Armand van Helden is wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof nummer. Klinkt een beetje als Armand van Helden.
Wat jammer nou.quote:
Niks voor jou Chai? Dan ga ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Allemaal supergeile chicks. En daarmee doel ik op hun behoefte, niet hun uitstraling.
Kekke schoentjes, of wacht nee, die dingen zijn wel heel platquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
BegrijpelijkMaar zou zij nou echt denken dat ze er lekker uitziet. Of dat ze een leuke outfit aanheeft ofzo, anders post je toch niet in dat topic
KLB Gangbang?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ha, too easy.quote:
Mag zij nog niet.quote:
Als je de hele middag hebt liggen krikken kan ik me dat wel voorstellen ja.quote:
Duhquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kekke schoentjes, of wacht nee, die dingen zijn wel heel platPlatvoeten
[..]
KLB Gangbang?
[..]
Ha, too easy.
Chai is toch 18?quote:
Ik ben naar school gegaan, heb gesport, kreeg een bal in mijn ballen, heb patat gegeten, grieks bier gedronken, hamburgers gemaakt, in het gras met bier naar muziek geluisterd en gefietst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duhdaarom vroeg ik het ook. Ik heb geneukt en geslapen
echt de ultieme dagbesteding.
Dat is Crack_quote:
Hmm ok, ik vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ook, maar ik vind 'm niet zo leuk als gedacht, en hij schijnt een beetje door!
Ja, dat wist ik, maar ik dacht echt dat Chai ook al 18 wasquote:
Haha ja ik hou 'mquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm ok, ik vond het wel meevallenHou je 'm wel? Voor die 5 euro
GATVERDAMMEEEEquote:
Heu, ik zie nu pas dat jij een foto in je fobo hebt. Je lijkt wel een beetje op Pantelic ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Mozy is 17. Dacht je dat ik met een jongere jongen iets had?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik dacht echt dat Chai ook al 18 wasMaar ja, dat dacht ik van WD ook.
Er staat een typfout in je sig.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heu, ik zie nu pas dat jij een foto in je fobo hebt. Je lijkt wel een beetje op Pantelic ja.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo'n baas he
![]()
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is 17. Dacht je dat ik met een jongere jongen iets had?Of dacht je ook dat hij ouder was?
Klinkt als een goede dagquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben naar school gegaan, heb gesport, kreeg een bal in mijn ballen, heb patat gegeten, grieks bier gedronken, hamburgers gemaakt, in het gras met bier naar muziek geluisterd en gefietst.
Ook wel leuk.
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
De aardappelpuree, de doperwten of de combinatie?
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, daar lijtk het wel een beetje op. Maar Armand van Helden is wel een stuk beter.
Deze hele mix-cd is trouwens wel heel chill:
Zooclub Sundayz Vol 4
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dagop die bal na.
quote:
Dat was ik ongeveer aan de pomp kwijt vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.
[..]
[ afbeelding ]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!
Ow ja, ik zing al bijna de hele avond het volgende nummer mee.![]()
![]()
Leuke fotoshop.quote:
quote:
quote:
Fijn weekend Bobbyquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ga CSI kijken.
Ik wens jullie allemaal een...
[ afbeelding ]
...fijn weekend.
[ afbeelding ]
aarappelpuree is wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwten!!!
Doperwtenstamppot.
Klinkt redelijk chill ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:
Dat ting-ting ting-eling-ling geluid is zo chill
Die is vetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
SPAM! SPAM!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
It's so easy it's sohomfy...it's so easy it's sohomfy....
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
Waarom kraak jij het niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaTijdje niet meer gehoord, wat is dat nummer van Ke$ha toch een enorme rip-off zeg
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
Ketel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
En niet alleen haar muziek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
?quote:
kan ik niet zijnquote:
Juicyhil is ook een soort joegoslavische teef hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan ik niet zijn
boven mij woont een joegoslavische teef!!!
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
quote:
Geen macbook mag ik hopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Faka bois, ik zit op me nieuwe laptop jeweetz.
Mits, zelfgemaakt en niet uit een pakje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
aarappelpuree is wel lekker hoor!
Boh die wilde ik ook maar die was nergens meer te krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, een Vaio.
http://www.sony.nl/product/vn-e-series/vpceb1j1e-wi
Me jonge, die hebben ze nu overal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh die wilde ik ook maar die was nergens meer te krijgen.
PWNED.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik wilde 'm eind december/begin januari, maar toen was ie niet meer leverbaar.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, een Vaio.
http://www.sony.nl/product/vn-e-series/vpceb1j1e-wi
Hey poppetje! Hows life?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:37 schreef MiVer het volgende:
ben nu Evil Angel (2009) aan het kijken
en ffe gestopt met tinychat
[ afbeelding ]
ja daarom verheug ik me ook veel meer op de zomerquote:
ik denk iedere dag aan jequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten ben.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja daarom verheug ik me ook veel meer op de zomer
lekker een hele maand voor je deur staan
en dan mag ik binnenkomen
eens, veel gezelliger
hahaha![]()
groetjes 4EBE
Wij zijn tiefuskloon ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
aarappelpuree is wel lekker hoor!
Maar zij hebben wel seks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is dat sexrehab een depressief kutprogramma met lelijke mensen.
/Bp's klachtenmoment
nee joh, ik ga daar staan als ultra lieve, maar wel toegewijde michelquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur mijn cavia op je af.
Dat is een beetje spookyquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:37 schreef MiVer het volgende:
ben nu Evil Angel (2009) aan het kijken
en ffe gestopt met tinychat
[ afbeelding ]
Depressief is het ja, godverdomme zegquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is dat sexrehab een depressief kutprogramma met lelijke mensen.
/Bp's klachtenmoment
Hoerig drukquote:
Beter dan jouw hand.quote:
Waar is dat programma echt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Depressief is het ja, godverdomme zeg.
met spooky is niets misquote:
ja is nu afgelopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar is dat programma echt?
Ik keek iets grappigs op Nederland 3 en nu iets italiaans op Nederland 2.
zeeland is beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ze hebben nu het fokking bier voor ¤1,- afgeschaft op last van de gemeente. En er staat een video-ME-busje voor het café.
Ik heb het niet zo op horrorsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
met spooky is niets mis
altijd op zoek naar kick
liever sex, maar bij gebrek aan nu
dan die kick
hahaha
Vreselijk jong, wou je rellen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ze hebben nu het fokking bier voor ¤1,- afgeschaft op last van de gemeente. En er staat een video-ME-busje voor het café.
Reageer dan ook meteenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, ik ga daar staan als ultra lieve, maar wel toegewijde michel
je zult mijn bescheiden aanwezigheid waarderen
ik denk dat je me water gaat geven
michel als deco plant
bij 4EBE aan deur
hahaha![]()
![]()
Vorige week was er opeens een steekpartij tussen "hooligans" (lees: reljochies) tussen Twente en Heracles.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op horrors
zeker niet als ik alleen thuis zit
[..]
Vreselijk jong, wou je rellen dan?
[..]
Reageer dan ook meteen
je moederquote:
kijk je onder je bed voor het slapen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op horrors
zeker niet als ik alleen thuis zit
Dat is zo treurig hé. Ik vind voetbal best leuk om naar te kijken en tuurlijk ben ik ook voor een club maar om dan andere mensen neer te steken of te slaan omdat zij voor een rivaliserende club zijn? No wayquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vorige week was er opeens een steekpartij tussen "hooligans" (lees: reljochies) tussen Twente en Heracles.
Vroeger wel, toen was ik nog bang voor karbonkel:quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
kijk je onder je bed voor het slapen?
ik wel!
wil niet vastgebonden wakker worden...
ik weet je zit nu in de vastgoed, vol met pretquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je dan ook in een bloempot stoppen?
Mannenzaad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maanzaad, sesamzaad, vogelzaad?
Nee, van het busje niet direct. Behalve dat het belachelijk is. Iedereen wordt door beveiliging gecontroleerd (nooit geen beveiliging gehad tot een week), het bier voor ¤1,- vind ik nog het ergste. Ik ben zelf supporter van Heracles, maar heb nog nooit die jochies gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is zo treurig hé. Ik vind voetbal best leuk om naar te kijken en tuurlijk ben ik ook voor een club maar om dan andere mensen neer te steken of te slaan omdat zij voor een rivaliserende club zijn? No way![]()
Maar je hebt toch geen last van dat busje?
HAHA JIJ KIJKT CHICKFILMS EN MOET WENEN VAN DE DRAMA VERWERKT IN DEZE TUMOREN VAN FILMS!1quote:
Ik kijk:quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHA JIJ KIJKT CHICKFILMS EN MOET WENEN VAN DE DRAMA VERWERKT IN DEZE TUMOREN VAN FILMS!1
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef MiVer het volgende:
(ja je mag me verpoten, en ook duits hooi geven, ik doe het allemaal!)
ik denk aan gelukkige jarenquote:
Positiefquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk aan gelukkige jaren
en jij denkt aan een gek
hahahaha
Mijne op een Turk. Mede omdat het een Turk is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rij-instructeur van vroegah lijkt op dj Joost van Bellen.
o man o manquote:
Joost van Bellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rij-instructeur van vroegah lijkt op dj Joost van Bellen.
ik weet nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:24 schreef Maisnon het volgende:
wat is Zonde van de Zendtijd toch een hilarisch programma![]()
Klinkt... logisch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne op een Turk. Mede omdat het een Turk is.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt... logisch?![]()
Je hebt ook niet-turken die op turken lijken.
Ik was ook buiten, al galopperend met wapperende manenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
o man o man
ben een beetje melig, vergeef me
film staat al tijdje in pauze, hahaha
ha die 4EBE!ik heb echt zin in de zomer, hahahha
![]()
(vandaag lichttherapie, plus buitenzon boulevard vlissingen...)
Dus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
mag ook een keertje op mijn rugquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was ook buiten, al galopperend met wapperende manen
....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Hm, ik denk niet dat ik morgen of overmorgen wedstrijd ga rijden. Ze hebben nog niet gebeld en de kans dat er nu nog iemand gaat afzeggen is wel heel klein
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
er is een warm lichaamquote:
en het is een paard
en je legt je gevoel erin
en je voelt elkaar
rijden dus maar...
jajaja
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
GODVERDOMME. Het audio spoor van m'n vers gedownloade film doet het niet.
yer not one of dem smart felers are ye?![]()
Jij kan vast niet zo hard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
mag ook een keertje op mijn rug
heb veel energie
ps. rij jij nou pony of paard?![]()
![]()
Het is een E-pony, op een paar cm na, net geen paard.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was ook buiten, al galopperend met wapperende manen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
okquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan vast niet zo hard.![]()
Het is een E-pony, op een paar cm na, net geen paard.
ja ik kan wel hardMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Jij hebt naast een E penis een E pony?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een E-pony, op een paar cm na, net geen paard.0 topics op naam. 14.gif![]()
Als je klein bent kun je ook makkelijk een pony rijden vind ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een E-pony, op een paar cm na, net geen paard.. En die foto van die ijslanders, die vrouw belde me en wilde me zien want ze vond het zo leuk dat ik een briefje had opgehangen blabla maar ze zocht eigenlijk geen "paardenmeisje" ( PAARDENMEISJE
![]()
) maar ze wilde toch zien wie er achter dat briefje zat ?;(
Baby darling doll face honey![]()
Metallica \,,/.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Orgullo, Pasión y Gloria: Tres Noches en la Ciudad de México
Je ziet het al voor je?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wedstrijdje doen tegen mijn pwny?quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt naast een E penis een E pony?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oke, ze mocht je dus niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je klein bent kun je ook makkelijk een pony rijden vind ik. En die foto van die ijslanders, die vrouw belde me en wilde me zien want ze vond het zo leuk dat ik een briefje had opgehangen blabla maar ze zocht eigenlijk geen "paardenmeisje" ( PAARDENMEISJE
![]()
) maar ze wilde toch zien wie er achter dat briefje zat ?;(
gaat zo'n beest sneller dan 35 km/u?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen tegen mijn pwny?
Oh, mijn melk is op, nu kan ik geen chocolademelk maken.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
De mijne welquote:
dat bedoel ik dus he !!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, mijn melk is op, nu kan ik geen chocolademelk maken.
ik zei het je eerder
ik ben je ultieme choco snoepje !Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus he !!!!
ik zei het je eerder
ik ben je ultieme choco snoepje !![]()
Choco snoepje komt een beetje neger-achtig op mij over.
nee joh, ik kan lekker koken, ik omhul je met choco !quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Choco snoepje komt een beetje neger-achtig op mij over.
Nee, dat lijkt me niet, want dat red ik net met de fietsquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, mijn melk is op, nu kan ik geen chocolademelk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: bp moet naar bed toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Ik denk juist van wel, want ze zocht juist niemand en ze wil me toch zienquote:.
Ik heb gewon een brief uitgetypt en aan dat hek gehangen waar die paarden stonden met mn nummer enzo![]()
!
Maarja, ik weet dus niet of ik wel iets mag gaan doen daar.
Als jij over je pony praat, noem je het dan trouwens een pony of paard? Want ik zeg atlijd paard, behalve als het echt een beestje van 1 meter isBaby darling doll face honey![]()
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samenvatting: bp moet naar bed toe.
0 topics op naam. 14.gif![]()
IK woon in de buurtquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.
ik ook niet, zal niet liggen voor 4 uurquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.
Maar ik heb een auto en rijbewijs, en gezien we in Nederland wonen is iedereen dan in de buurt.
Vreemdquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel, want ze zocht juist niemand en ze wil me toch zien.
Ik heb gewon een brief uitgetypt en aan dat hek gehangen waar die paarden stonden met mn nummer enzo![]()
!
Maarja, ik weet dus niet of ik wel iets mag gaan doen daar.
Als jij over je pony praat, noem je het dan trouwens een pony of paard? Want ik zeg atlijd paard, behalve als het echt een beestje van 1 meter is![]()
Tja... ze is officieel een pony, het scheelt alleen een paar centimeter...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zal ik een van mijn cavia's naar je toe laten lopen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.![]()
![]()
Ja, dat is zo frustrerend.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik haat het trouwens als dingen niet werken.
wie is BP? ik weet het nog steeds niet..............................
Ja rationaliseer mijn slicke moves ffquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik heb een auto en rijbewijs, en gezien we in Nederland wonen is iedereen dan in de buurt.
Whiep. Kroelen met diertjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik een van mijn cavia's naar je toe laten lopen?![]()
![]()
Ik doe het te vaak met mijn poezen.
Hoi?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef MiVer het volgende:
wie is BP? ik weet het nog steeds niet..............................
tOEt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja rationaliseer mijn slicke moves ff0 topics op naam. 14.gif![]()
Maar als je er over praat, zeg je dan mn pony of mn paardquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Tja... ze is officieel een pony, het scheelt alleen een paar centimeter....
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whiep. Kroelen met diertjes.Ik doe het te vaak met mijn poezen.
![]()
Is goed voor je bloeddruk.
Pwnyquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als je er over praat, zeg je dan mn pony of mn paard.
![]()
Het is namelijk geen paard, dus dat vind ik dan een beetje maf om te zeggen![]()
Ook al ziet ze er niet uit als een pony
Ik vind m'n kater het leukst. Die gaat zo prrprr doen als je 'm aankijkt. En als hij aandacht wilt is hij heul verliefd op je enzo. Dan ga ik altijd met 'm kroelen.![]()
Waarschijnlijk omdat het stress-verlagend is.quote:
Je hebt soms ook katten die niet van kroelen houden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind m'n kater het leukst. Die gaat zo prrprr doen als je 'm aankijkt. En als hij aandacht wilt is hij heul verliefd op je enzo. Dan ga ik altijd met 'm kroelen.![]()
Ik heb een cavia die daar niet van houdt..![]()
![]()
foto pikquote:
jij hebt mij ook gezien
foto pik
pm....Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hmm, ik vind pony zo kinderachtig klinkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pwny![]()
Het is namelijk geen paard, dus dat vind ik dan een beetje maf om te zeggen![]()
Ook al ziet ze er niet uit als een pony.
Terwijl ze meestal eigenwijzer zijn dan paarden.
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt soms ook katten die niet van kroelen houden.
Ik heb een cavia die daar niet van houdt..![]()
![]()
Voor de rest vind ze je alleen lief als je d'r eten en snoep geeft.Anders wilt ze niet zo graag geaaid worden.
Wat wel leuk is is als ze met je proberen te communiceren. Voor eten/snoep/spelen/hoiikhebeenmuisgevangengajeernogwatmeedoen/enzo.
Shetlandersquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind pony zo kinderachtig klinken.
Terwijl ze meestal eigenwijzer zijn dan paarden.
Je bent een veredelde blikopener?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!
Voor de rest vind ze je alleen lief als je d'r eten en snoep geeft.Anders wilt ze niet zo graag geaaid worden.
Wat wel leuk is is als ze met je proberen te communiceren. Voor eten/snoep/spelen/hoiikhebeenmuisgevangengajeernogwatmeedoen/enzo.
goed BP heeft een identiteits probleempje
kan gebeuren
hee BP, ik ben bi
ik zuig je ongezien
hahaha
Je eerste keer BP
Haha Jap jonge trollgod
Ik las eerst m'n zusje en ik las ook die quote over een kat niet. Dus toen klonk het verhaal nogal raarquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!
Wat wel leuk is is als ze met je proberen te communiceren. Voor eten/snoep/spelen/hoiikhebeenmuisgevangengajeernogwatmeedoen/enzo.!!
Haha Jap jonge trollgod
![]()
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
SPICE GIRLS![]()
Haha Jap jonge trollgod
* Doet radslag en frontkickquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
IF YOU WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET WITH MY FRIENDS.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik geef ze alleen droogvoer. Beter voor de tanden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent een veredelde blikopener?0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
IF YOU WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET WITH MY FRIENDS.
Het was leuk?quote:
Natvoer stinkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik geef ze alleen droogvoer. Beter voor de tanden.
Mijn zusje zou dat nooit doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las eerst m'n zusje en ik las ook die quote over een kat niet. Dus toen klonk het verhaal nogal raar!!
Wááát?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik zou nog best op een bolle shetlander passenquote:
HoiOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: