Klinkt als een goede dagquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben naar school gegaan, heb gesport, kreeg een bal in mijn ballen, heb patat gegeten, grieks bier gedronken, hamburgers gemaakt, in het gras met bier naar muziek geluisterd en gefietst.
Ook wel leuk.
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
De aardappelpuree, de doperwten of de combinatie?
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, daar lijtk het wel een beetje op. Maar Armand van Helden is wel een stuk beter.
Deze hele mix-cd is trouwens wel heel chill:
Zooclub Sundayz Vol 4
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dagop die bal na.
quote:
Dat was ik ongeveer aan de pomp kwijt vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.
[..]
[ afbeelding ]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!
Ow ja, ik zing al bijna de hele avond het volgende nummer mee.![]()
![]()
Leuke fotoshop.quote:
quote:
quote:
Fijn weekend Bobbyquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ga CSI kijken.
Ik wens jullie allemaal een...
[ afbeelding ]
...fijn weekend.
[ afbeelding ]
aarappelpuree is wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwten!!!
Doperwtenstamppot.
Klinkt redelijk chill ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:
Dat ting-ting ting-eling-ling geluid is zo chill
Die is vetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
SPAM! SPAM!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
It's so easy it's sohomfy...it's so easy it's sohomfy....
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
Waarom kraak jij het niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaTijdje niet meer gehoord, wat is dat nummer van Ke$ha toch een enorme rip-off zeg
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
Ketel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
En niet alleen haar muziek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
?quote:
kan ik niet zijnquote:
Juicyhil is ook een soort joegoslavische teef hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan ik niet zijn
boven mij woont een joegoslavische teef!!!
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
quote:
Geen macbook mag ik hopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Faka bois, ik zit op me nieuwe laptop jeweetz.
Mits, zelfgemaakt en niet uit een pakje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
aarappelpuree is wel lekker hoor!
Boh die wilde ik ook maar die was nergens meer te krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, een Vaio.
http://www.sony.nl/product/vn-e-series/vpceb1j1e-wi
Me jonge, die hebben ze nu overal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh die wilde ik ook maar die was nergens meer te krijgen.
PWNED.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik wilde 'm eind december/begin januari, maar toen was ie niet meer leverbaar.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, een Vaio.
http://www.sony.nl/product/vn-e-series/vpceb1j1e-wi
Hey poppetje! Hows life?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:37 schreef MiVer het volgende:
ben nu Evil Angel (2009) aan het kijken
en ffe gestopt met tinychat
[ afbeelding ]
ja daarom verheug ik me ook veel meer op de zomerquote:
ik denk iedere dag aan jequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten ben.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja daarom verheug ik me ook veel meer op de zomer
lekker een hele maand voor je deur staan
en dan mag ik binnenkomen
eens, veel gezelliger
hahaha![]()
groetjes 4EBE
Wij zijn tiefuskloon ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
aarappelpuree is wel lekker hoor!
Maar zij hebben wel seks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is dat sexrehab een depressief kutprogramma met lelijke mensen.
/Bp's klachtenmoment
nee joh, ik ga daar staan als ultra lieve, maar wel toegewijde michelquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur mijn cavia op je af.
Dat is een beetje spookyquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:37 schreef MiVer het volgende:
ben nu Evil Angel (2009) aan het kijken
en ffe gestopt met tinychat
[ afbeelding ]
Depressief is het ja, godverdomme zegquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is dat sexrehab een depressief kutprogramma met lelijke mensen.
/Bp's klachtenmoment
Hoerig drukquote:
Beter dan jouw hand.quote:
Waar is dat programma echt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Depressief is het ja, godverdomme zeg.
met spooky is niets misquote:
ja is nu afgelopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar is dat programma echt?
Ik keek iets grappigs op Nederland 3 en nu iets italiaans op Nederland 2.
zeeland is beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ze hebben nu het fokking bier voor ¤1,- afgeschaft op last van de gemeente. En er staat een video-ME-busje voor het café.
Ik heb het niet zo op horrorsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
met spooky is niets mis
altijd op zoek naar kick
liever sex, maar bij gebrek aan nu
dan die kick
hahaha
Vreselijk jong, wou je rellen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ze hebben nu het fokking bier voor ¤1,- afgeschaft op last van de gemeente. En er staat een video-ME-busje voor het café.
Reageer dan ook meteenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, ik ga daar staan als ultra lieve, maar wel toegewijde michel
je zult mijn bescheiden aanwezigheid waarderen
ik denk dat je me water gaat geven
michel als deco plant
bij 4EBE aan deur
hahaha![]()
![]()
Vorige week was er opeens een steekpartij tussen "hooligans" (lees: reljochies) tussen Twente en Heracles.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op horrors
zeker niet als ik alleen thuis zit
[..]
Vreselijk jong, wou je rellen dan?
[..]
Reageer dan ook meteen
je moederquote:
kijk je onder je bed voor het slapen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op horrors
zeker niet als ik alleen thuis zit
Dat is zo treurig hé. Ik vind voetbal best leuk om naar te kijken en tuurlijk ben ik ook voor een club maar om dan andere mensen neer te steken of te slaan omdat zij voor een rivaliserende club zijn? No wayquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vorige week was er opeens een steekpartij tussen "hooligans" (lees: reljochies) tussen Twente en Heracles.
Vroeger wel, toen was ik nog bang voor karbonkel:quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
kijk je onder je bed voor het slapen?
ik wel!
wil niet vastgebonden wakker worden...
ik weet je zit nu in de vastgoed, vol met pretquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je dan ook in een bloempot stoppen?
Mannenzaad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maanzaad, sesamzaad, vogelzaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |