Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaTijdje niet meer gehoord, wat is dat nummer van Ke$ha toch een enorme rip-off zeg
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
Ketel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom shenkie, laten wij even inbreken in dat lege huis. Misschien valt er nog wat te halen.
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
En niet alleen haar muziek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een hele slechte rip-off. Die muziek van die Ke$ha vind ik echt vreselijk.
?quote:
kan ik niet zijnquote:
Juicyhil is ook een soort joegoslavische teef hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan ik niet zijn
boven mij woont een joegoslavische teef!!!
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelfs met photoshop en make up vind ik haar niet mooi.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En niet alleen haar muziek.
Met fotoshop + make-up:
[ afbeelding ]
En dan nu:
[ afbeelding ]
quote:
Geen macbook mag ik hopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Faka bois, ik zit op me nieuwe laptop jeweetz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |