Klinkt als een goede dagquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben naar school gegaan, heb gesport, kreeg een bal in mijn ballen, heb patat gegeten, grieks bier gedronken, hamburgers gemaakt, in het gras met bier naar muziek geluisterd en gefietst.
Ook wel leuk.
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
De aardappelpuree, de doperwten of de combinatie?
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, daar lijtk het wel een beetje op. Maar Armand van Helden is wel een stuk beter.
Deze hele mix-cd is trouwens wel heel chill:
Zooclub Sundayz Vol 4
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dagop die bal na.
quote:
Dat was ik ongeveer aan de pomp kwijt vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja was verder best prima, lekker weertje ook.
[..]
[ afbeelding ]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Armand van Helden is tof inderdaad. Ik ga die cd eens beluisteren. Thanks!
Ow ja, ik zing al bijna de hele avond het volgende nummer mee.![]()
![]()
Leuke fotoshop.quote:
quote:
quote:
Fijn weekend Bobbyquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ga CSI kijken.
Ik wens jullie allemaal een...
[ afbeelding ]
...fijn weekend.
[ afbeelding ]
aarappelpuree is wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De combinatie en sowieso lust ik geen doperwten!!!
Doperwtenstamppot.
Klinkt redelijk chill ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n geweldige stukje in met een remix van:
Dat ting-ting ting-eling-ling geluid is zo chill
Die is vetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
SPAM! SPAM!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
It's so easy it's sohomfy...it's so easy it's sohomfy....
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt redelijk chill ja.![]()
Die versie ken je vast wel? Ik vind dat zo'n toffe versie van Theee Partyyyy.
Waarom kraak jij het niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Spanning en sensatie. Het huis van de buren is inbraakgevoelig geworden omdat het leegstaat.
Of krakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |