Waarschijnlijk omdat het stress-verlagend is.quote:
Je hebt soms ook katten die niet van kroelen houden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind m'n kater het leukst. Die gaat zo prrprr doen als je 'm aankijkt. En als hij aandacht wilt is hij heul verliefd op je enzo. Dan ga ik altijd met 'm kroelen.![]()
foto pikquote:
quote:
Hmm, ik vind pony zo kinderachtig klinkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pwny![]()
Het is namelijk geen paard, dus dat vind ik dan een beetje maf om te zeggen![]()
Ook al ziet ze er niet uit als een pony
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt soms ook katten die niet van kroelen houden.
Ik heb een cavia die daar niet van houdt..![]()
![]()
Shetlandersquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind pony zo kinderachtig klinken.
Terwijl ze meestal eigenwijzer zijn dan paarden.
Je bent een veredelde blikopener?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!
Voor de rest vind ze je alleen lief als je d'r eten en snoep geeft.Anders wilt ze niet zo graag geaaid worden.
Wat wel leuk is is als ze met je proberen te communiceren. Voor eten/snoep/spelen/hoiikhebeenmuisgevangengajeernogwatmeedoen/enzo.
Ik las eerst m'n zusje en ik las ook die quote over een kat niet. Dus toen klonk het verhaal nogal raarquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, z'n zusje komt alleen aandacht halen bij m'n moeder als ze de krant leest. Gaat ze er op liggen echt zo van en nu gaat de aandacht naar mij!
Voor de rest vind ze je alleen lief als je d'r eten en snoep geeft.Anders wilt ze niet zo graag geaaid worden.
Wat wel leuk is is als ze met je proberen te communiceren. Voor eten/snoep/spelen/hoiikhebeenmuisgevangengajeernogwatmeedoen/enzo.
* Doet radslag en frontkickquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
IF YOU WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET WITH MY FRIENDS.
Ik geef ze alleen droogvoer. Beter voor de tanden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent een veredelde blikopener?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef Smart_ass het volgende:
IF YOU WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET WITH MY FRIENDS.
Het was leuk?quote:
Natvoer stinkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik geef ze alleen droogvoer. Beter voor de tanden.
Mijn zusje zou dat nooit doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las eerst m'n zusje en ik las ook die quote over een kat niet. Dus toen klonk het verhaal nogal raar!!
Wááát?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |