Nee, dat lijkt me niet, want dat red ik net met de fietsquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, mijn melk is op, nu kan ik geen chocolademelk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: bp moet naar bed toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik denk juist van wel, want ze zocht juist niemand en ze wil me toch zienquote:.
Ik heb gewon een brief uitgetypt en aan dat hek gehangen waar die paarden stonden met mn nummer enzo![]()
!
Maarja, ik weet dus niet of ik wel iets mag gaan doen daar.
Als jij over je pony praat, noem je het dan trouwens een pony of paard? Want ik zeg atlijd paard, behalve als het echt een beestje van 1 meter isBaby darling doll face honey![]()
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samenvatting: bp moet naar bed toe.
0 topics op naam. 14.gif![]()
IK woon in de buurtquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.
yer not one of dem smart felers are ye?![]()
ik ook niet, zal niet liggen voor 4 uurquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Maar ik heb een auto en rijbewijs, en gezien we in Nederland wonen is iedereen dan in de buurt.
Vreemdquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel, want ze zocht juist niemand en ze wil me toch zien.
Ik heb gewon een brief uitgetypt en aan dat hek gehangen waar die paarden stonden met mn nummer enzo![]()
!
Maarja, ik weet dus niet of ik wel iets mag gaan doen daar.
Als jij over je pony praat, noem je het dan trouwens een pony of paard? Want ik zeg atlijd paard, behalve als het echt een beestje van 1 meter is![]()
Tja... ze is officieel een pony, het scheelt alleen een paar centimeter...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Zal ik een van mijn cavia's naar je toe laten lopen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil heel niet alleen in bed liggen nu.![]()
![]()
Ja, dat is zo frustrerend.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik haat het trouwens als dingen niet werken.
wie is BP? ik weet het nog steeds niet..............................
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Ja rationaliseer mijn slicke moves ffquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik heb een auto en rijbewijs, en gezien we in Nederland wonen is iedereen dan in de buurt.
yer not one of dem smart felers are ye?![]()
Whiep. Kroelen met diertjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik een van mijn cavia's naar je toe laten lopen?![]()
![]()
Ik doe het te vaak met mijn poezen.
Hoi?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef MiVer het volgende:
wie is BP? ik weet het nog steeds niet..............................
tOEt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja rationaliseer mijn slicke moves ff0 topics op naam. 14.gif![]()
Maar als je er over praat, zeg je dan mn pony of mn paardquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Tja... ze is officieel een pony, het scheelt alleen een paar centimeter....
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whiep. Kroelen met diertjes.Ik doe het te vaak met mijn poezen.
![]()
Is goed voor je bloeddruk.
Pwnyquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als je er over praat, zeg je dan mn pony of mn paard.
![]()
Het is namelijk geen paard, dus dat vind ik dan een beetje maf om te zeggen![]()
Ook al ziet ze er niet uit als een pony
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: