Ik had haar genomen als ze al niet geclaimed was.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zij zo met d'r hakken op m'n motorkap. Meteen m'n lak beschadigd, de hoer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had haar genomen als ze al niet geclaimed was.Ze kan een beste schade claim tegemoet zien ja. Die Merc is niet de goedkoopste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jitzzzze is bij deze dus officieel maagd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jitzzzze negeert dat soort vragen.
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Nomnom is toch ook de standaard reactie van Jitzzze als ie zelf een troll uitlokt en zich vervolgens zelf in de hoek lult?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jitzzzze negeert dat soort vragen.
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Jitzzzze doet veel uitlokken maar incasseren ho maar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nomnom is toch ook de standaard reactie van Jitzzze als ie zelf een troll uitlokt en zich vervolgens zelf in de hoek lult?
imgburnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je een windows installatie immage branden zonder Nero ofzo? Ik heb dat niet en geen zin om te downloaden.
Ik zie als ik rechtermuis op die immage "schijfkopiebestand branden". Dat zal het vast wel doen.quote:
Img burn, voor al uw OS X-DVD's.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je een windows installatie immage branden zonder Nero ofzo? Ik heb dat niet en geen zin om te downloaden.
Daar word je dik van. Zo weinig eten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vandaag 2/3e boterham en een rijstewafel op. ANOREXIASTYLE.
VATSIG KRENG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
ffs, dan haal ik het ontbijt nog niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:56 schreef WillFerrell het volgende:
TheKFC was ook een mongool vandaag. Ik zag'm al aankomen lopen en zag mij niet. Ik schreeuw zijn naam en toen pas "oh hai".
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.quote:
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgevingquote:
Haphap.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgeving
Ik deed me stylo, jewaids. En dat valt je niet eens op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgeving
Ik ken het.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.
Ohh Privaat? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.
Ik heb nog steeds geen honger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken het.Dan zou ik alleen nog een vette snack lusten.
Feitelijk alles wat met een kleine letter i begint gevolgd door een hoofdletter.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feitelijk alles wat met een kleine letter i begint gevolgd door een hoofdletter.
Ik ben een idool voor kindjes in Afrika, zoals Miley en Frans idolen van mij zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Materialist. Jij lacht kindjes in Afrika zeker ook weg?
Afrikaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Materialist. Jij lacht kindjes in Afrika zeker ook weg?
Alleen omdat je een westerling met meer geld dan zij bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben een idool voor kindjes in Afrika, zoals Miley en Frans idolen van mij zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Afrika worden ook geen Apple-spullen gemaakt, dus wat kan mij het boeien.
Nee die worden in China gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Afrika worden ook geen Apple-spullen gemaakt, dus wat kan mij het boeien.
Picsquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Hahahah, die ene gangbang fokslet heeft een foto van zichzelf gepost in het wat draag je vandaag topic, damnnnnnn
[PICS ONLY] #36 Wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Hahahah, die ene gangbang fokslet heeft een foto van zichzelf gepost in het wat draag je vandaag topic, damnnnnnn
Precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat je een westerling met meer geld dan zij bent.
Wat wie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
[PICS ONLY] #35 Wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[PICS ONLY] #36 Wat draag je vandaag
Wie is dat dan?
Gangbang, wat?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[PICS ONLY] #35 Wat draag je vandaag
Dat verwacht je toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:27 schreef WillFerrell het volgende:
Ik word helemaal nat van die gangbang verhalen, maar ik krijg zo een gevoel van een anti-climax zo.
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Het verhaal achter die gangbang posten. NU! JETZT!
Dochter van:quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
De neuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdZij schijnt een keer in SEX met een aantal mannen een afspraak gemaakt te hebben voor een gangbang, en die heeft ook plaatsgevonden dus
Ik weet alleen echt niet welke FOK!kers. Volgens mij is dat een beetje een taboeverhaal hier ofzo
Ik kom ook genoeg lelijke mensen tegen hier in Nimwa hoor. Wen je vanzelf aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Dat lelleke wijf kan ik dus zo maar een keer tegen komen in de stad.
Nou, dat moet er geil uitzienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Sylvana het volgende:
En korte rokjes heb ik al genoeg, die draag ik al vaak. Met dit weer met een legging eronder, in de zomer gewoon zo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef L0t.. het volgende:
En dan dit:
[..]
Nou, dat moet er geil uitzien
Anti-climax. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef L0t.. het volgende:
En dan dit:
[..]
Nou, dat moet er geil uitzien
Zijn hoofd doet mij denken aan een hele irritante kerel die ik kenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind die Don-Diablo uit dat topic wel leuk.
Zijn kleding is ook tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zijn hoofd doet mij denken aan een hele irritante kerel die ik kenMaar verder wel leuk idd
Wrong Turn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Wrong Turn denken als ik ze zie.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdZij schijnt een keer in SEX met een aantal mannen een afspraak gemaakt te hebben voor een gangbang, en die heeft ook plaatsgevonden dus
Ik weet alleen echt niet welke FOK!kers. Volgens mij is dat een beetje een taboeverhaal hier ofzo
Deel 2 of 3, dat ze met die nieuwe lelijke Mustang dat bos in rijden.quote:
Ohh ik dacht van wel? Nouja, maakt ook niet uit, ranzig is het sowiesoquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dar waren toch geen mede-FOK!kers?
Wat voor een film klassiekers heb ik nu weer gemist. Ik ga het gelijk even downloaden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deel 2 of 3, dat ze met die nieuwe lelijke Mustang dat bos in rijden.
Krijgt dat mokkel een godsdreun van achter waardoor d'r boven kaak onzet is en dan hakt die ander haar zo doormidden. Pleuren die darmen eruit.
Lijkt net een vent trouwens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja. Er spelen knappe dames in, waarschijnlijk om publiek te houden. Voor de rest is het pure gore.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat voor een film klassiekers heb ik nu weer gemist. Ik ga het gelijk even downloaden.
Pas wel op dat je niet de tering schrikt van het geluidje als het fikken klaar is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
ImgBurn werk lekker trouwens. Thanks voor de tip!
Owkeeey.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Er spelen knappe dames in, waarschijnlijk om publiek te houden. Voor de rest is het pure gore.
65 euri om te ballen. En dan mogen ze je nog weigeren ook. Verkapte hoerenkast waar de hoeren uitmaken wie ze doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jitzzzze is bij deze dus officieel maagd.En hij heeft niet eens de ballen om het toe te geven. Lange weg te gaan dus die jongen.
Veel kanslozer dan dat wordt het echt nietquote:
Kankerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef Sylvana het volgende:
Vind je het niet eng om seks te hebben met mensen die je eigenlijk niet kent?
Nee, want ik heb ook al heel vaak one-nightstands gehad en die mensen ken je dus ook amper
Wat denk je dat daar voor mannen op af komen dan, die hebben verder ook geen keus hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |