Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.quote:
Ben geen Turk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Chai het volgende:
Mercedes busje moet kunnen toch.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.![]()
[..]
Ben geen Turk.
die is echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Chai het volgende:
- insert filmpje van man die seks heeft met zijn auto -
Niet haten. Zijn toffe bakkies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar noem je me dan ook een auto.![]()
Sommigen doen het ook met de body hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
die is echt, laat hij ook nog eens zijn roetlul zien nadat hij de uitlaat genomen heeft
was die shockdoc erop ja?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Die TT. Doet me aan die sbs zondagavond docu denken. Mongolen die neuken met hun auto.
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (quote:
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.quote:
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (ze waren gewoon te cute en nu móet ik wel iets in de tuin gaan doen), hemdje dat ik niet gepast had en waar bij thuiskomst een naad van los blijkt te zijn
, nieuwe portemonnee
Bek dicht, maagd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Jij kan niet zonder de bekachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Het is te koud om in de tuin te werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijk
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij kan niet zonder de bekachtiging.die dingen rijden juist heerlijk.

quote:
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
toch zou ik die slet hard uitwonen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
Dat ook, maar haar nummers verschillen echt amper. Overal zo'n spast die op z'n synthesizer 3 tonen aanslaat het hele nummer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzo
Ik vat 'm niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik weet dat Bt momenteel heel veel aan mij denkt.
een lelijke eend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.Nouja, ik heb er rembekrachtiging ingedaan omdat ik dat veiliger vind. Geen gordels enzo. En ik vind remmen redelijk belangrijk.
![]()
Maar ik vind een Kever over het algemeen gewoon voor geen moer rijden. [ afbeelding ]
Een 2CV daarentegen.
Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
toch zou ik die slet hard uitwonen.
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.quote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
een lelijke eend.Een bocht om met dat ding en je hebt de deuren al over het asfalt schuren.
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.
Zit die big ass mofo neger er ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef WillFerrell het volgende:
whehe in de bus zit die gekke chinees uit The Green Mile, met dat rare kapsel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Zoals de ophanging van de achteras ook in elkaar steekt van dat ding. En het plaatwerk is net wat dikker dan een cola blikje.
Ik heb dat ding aan de wheelspin gekregen met 3 man erin. 602 CC BABY!
nee maar die gekke Fransoo zit op de invalidestoel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit die big ass mofo neger er ook?
Ah zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.
Ja,quote:
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
Het OV.ik ben nu al 23 minuten onderweg, nog halverwege. Iets waar ik met de auto en de fiets zelfs al mee thuis zou zijn.
Nou jonger dan Wd niet hoor.quote:
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.
Waarom ga je dan niet met de auto?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.
ik kwam gelijk vanaf mijn tentamen naar het werk en als ik met de auto zou gaan moest ook eerst naar huis met de trein.quote:
volgens die elektronische temperatuur meter op mijn pc is het hier 5 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
Het is hier 18 graden.
Ja care.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je die niet uit hebt gezet in je opties.
Aan de zijkanten kan me niet zo boeien, maar zo midden door een topic heen.quote:
Die was gewoon aan de onderkant van de pagina.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan de zijkanten kan me niet zo boeien, maar zo midden door een topic heen.
JA HALLO!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey meisje, mijn onderbroek zit niet lekker. Wil je even helpen?
[ afbeelding ]
-Ja hoor.
ctrl+al+delquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
Booyakashala!
Mijn taakbeheer werkt opeens.Sinds ik Windows 7 had geļnstalleerd werkte dat niet. Best lastig als er eens wat vastloopt zegmaar.
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was gewoon aan de onderkant van de pagina.
Oh grapje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.
Ja, maar toen kreeg ik de melding dat ik geen rechten had.quote:
Leuke foto's. Meteen zin in het strand.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef MiVer het volgende:
hoi allemaal![]()
vandaag met iemand aan strand bij boulevard vlissingen geweest
lekker weer !! niet te zuinig !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was relaxed, en het blijft apart die vaargeul daar zo dicht bij strandquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuke foto's. Meteen zin in het strand.
kankerfoto'squote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef MiVer het volgende:
hoi allemaal![]()
vandaag met iemand aan strand bij boulevard vlissingen geweest
lekker weer !! niet te zuinig !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IQM kanker. Het bestaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
a.brooke is welquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
FAKKING HELL. Dit is te slecht.
http://www.stooorage.com/show/388/622284_uzybnpmguduilfmb8u08.jpg
gisteren deed je mijn ogen ook al wieberenquote:
Titel doet 't 'm al.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Opbokken, ze is al van mij. De bazen der SC weten dat.quote:
Ik zou niet eens weten wie het is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opbokken, ze is al van mij. De bazen der SC weten dat.
Klopt. Maar zo onder de OP vind ik het niet zo erg hoor, anders had ik hem wel uit gezet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.
Jenni Lee/Stephanie Sadorraquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie het is.
...quote:
Oh, okay.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jenni Lee/Stephanie Sadorra
[ afbeelding ]
ik ben 25 en wat is dit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef jitzzzze het volgende:
dus je bent eindelijk ontmaagd?
Je foto doet het hier niet, vriend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Jitzzzze negeert dat soort vragen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met jou jitzzzee?
heb je een vriendin?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef Bragi het volgende:
Iedereen die jitzzzze heet is maagd en anoniem.
quote:
... stilte.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je foto doet het hier niet, vriend.Doe 's elders uploaden.
"Nomnomnom."quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jitzzzze negeert dat soort vragen.
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Boh. Ashlyn Brooke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |