Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.quote:
Ben geen Turk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Chai het volgende:
Mercedes busje moet kunnen toch.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.![]()
[..]
Ben geen Turk.
die is echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Chai het volgende:
- insert filmpje van man die seks heeft met zijn auto -
Niet haten. Zijn toffe bakkies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar noem je me dan ook een auto.![]()
Sommigen doen het ook met de body hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
die is echt, laat hij ook nog eens zijn roetlul zien nadat hij de uitlaat genomen heeft
was die shockdoc erop ja?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Die TT. Doet me aan die sbs zondagavond docu denken. Mongolen die neuken met hun auto.
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (quote:
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.quote:
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (ze waren gewoon te cute en nu móet ik wel iets in de tuin gaan doen), hemdje dat ik niet gepast had en waar bij thuiskomst een naad van los blijkt te zijn
, nieuwe portemonnee
Bek dicht, maagd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Jij kan niet zonder de bekachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Het is te koud om in de tuin te werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijk
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij kan niet zonder de bekachtiging.die dingen rijden juist heerlijk.

quote:
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
toch zou ik die slet hard uitwonen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
Dat ook, maar haar nummers verschillen echt amper. Overal zo'n spast die op z'n synthesizer 3 tonen aanslaat het hele nummer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzo
Ik vat 'm niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik weet dat Bt momenteel heel veel aan mij denkt.
een lelijke eend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.Nouja, ik heb er rembekrachtiging ingedaan omdat ik dat veiliger vind. Geen gordels enzo. En ik vind remmen redelijk belangrijk.
![]()
Maar ik vind een Kever over het algemeen gewoon voor geen moer rijden. [ afbeelding ]
Een 2CV daarentegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |