Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
toch zou ik die slet hard uitwonen.
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.quote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
een lelijke eend.Een bocht om met dat ding en je hebt de deuren al over het asfalt schuren.
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.
Zit die big ass mofo neger er ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef WillFerrell het volgende:
whehe in de bus zit die gekke chinees uit The Green Mile, met dat rare kapsel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Zoals de ophanging van de achteras ook in elkaar steekt van dat ding. En het plaatwerk is net wat dikker dan een cola blikje.
Ik heb dat ding aan de wheelspin gekregen met 3 man erin. 602 CC BABY!
nee maar die gekke Fransoo zit op de invalidestoel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit die big ass mofo neger er ook?
Ah zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.
Ja,quote:
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
Het OV.ik ben nu al 23 minuten onderweg, nog halverwege. Iets waar ik met de auto en de fiets zelfs al mee thuis zou zijn.
Nou jonger dan Wd niet hoor.quote:
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.
Waarom ga je dan niet met de auto?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.
ik kwam gelijk vanaf mijn tentamen naar het werk en als ik met de auto zou gaan moest ook eerst naar huis met de trein.quote:
volgens die elektronische temperatuur meter op mijn pc is het hier 5 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
Het is hier 18 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |