Je ontkent het dus niet?quote:
GODMILJAAR, en zit meeklappend TROS vee in die zaalquote:
Die had ik al ontdekt ja.quote:
Da's volgens mij alles. Da's een klein concertje waar ze geëerd worden dat ze in de Rock'n Roll Hall of Fame staan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koninklijk![]()
![]()
Maar is er ook een lijst met dat hele concert?
Ja maar FUUUquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's volgens mij alles. Da's een klein concertje waar ze geëerd worden dat ze in de Rock'n Roll Hall of Fame staan.
quote:THE ROCK & ROLL HALL OF FAME CELEBRATES ITS 25TH ANNIVERSARY WITH TWO GROUNDBREAKING CONCERTS
Bruce Springsteen & The E Street Band, U2, Simon & Garfunkel, Metallica, Paul Simon, Aretha Franklin, Stevie Wonder, Crosby, Stills Nash & Friends and Eric Clapton along with Special Guests Set to Perform in Concert at Madison Square Garden
FOR IMMEDIATE RELEASE - July 22, 2009: Music's biggest stars - Bruce Springsteen & the E Street Band, U2, Paul Simon, Metallica, Eric Clapton, Aretha Franklin, Stevie Wonder, Crosby, Stills, Nash & Friends, Simon and Garfunkel - will come together on October 29th and 30th at Madison Square Garden for two unique concerts celebrating the 25th anniversary of the Rock and Roll Hall of Fame.
Anders moet je aan deze zien te komen: http://www.amazon.com/Simon-Garfunkel-Concert-Central-Park/dp/B00005JLEM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1270799448&sr=1-1quote:
Staat ook op Bol.comquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Anders moet je aan deze zien te komen: http://www.amazon.com/Simon-Garfunkel-Concert-Central-Park/dp/B00005JLEM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1270799448&sr=1-1
Nee hoor. Bovendien is dat toch niet meer te controleren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar alleen weg zou doen aan iemand die goed voor d'r zorgt.
Oh. Hier schijnt het zonnetje lekker. Maar ja, ik zit dan weer op kantoor.quote:
Precies, als je binnen moet zitten is het altijd lekker weer. Maar ik hoef pas over een uur weg, dus mss is het dan beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Hier schijnt het zonnetje lekker. Maar ja, ik zit dan weer op kantoor.
Van mij mag het nog wel wat ouder, meer richting en stijl van Motownquote:
Hmm, dat is wel een goed idee voor het volgende topic.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel wat ouder, meer richting en stijl van Motown
met je bekquote:
ja, slechte comeback. Moest wat typen.quote:
Jij meteen zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
gvd komt toch even een boerin door de trein bonken. Gaat boven het treinlawaai uit.
En hoe staat het met de trein? Heeft die nog emotionele schade opgelopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Enige positieve aan dat wijf is dat ze is doorgelopen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
gvd komt toch even een boerin door de trein bonken. Gaat boven het treinlawaai uit.
allemaal deukjes in het strakke linoleum.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe staat het met de trein? Heeft die nog emotionele schade opgelopen?
Arme treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
allemaal deukjes in het strakke linoleum.
Inderdaad. Die uitgefikte lambo is een stuk boeiender.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nufoto.nl/populair/
Hoe kan dat nou de meest bekeken foto zijn?
Ja, of al die blauwe broekenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Die uitgefikte lambo is een stuk boeiender.
pics¡quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef WillFerrell het volgende:
Bohohooo en nu ben ik weer in MBO-town aanbeland, alleen maar strakke sletjes.
Ik heb eergister nog met gevaar voor eigen leven foto's gemaakt in de trein. Kijk maar even in myAT naar iets van "negroide verpest lekkere wijven voor mij".quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog met gevaar voor eigen leven foto's gemaakt in de trein. Kijk maar even in myAT naar iets van "negroide verpest lekkere wijven voor mij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |