Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hoort steak half rauw te zijn trouwens?
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee?
Kipkorn met chilisaus is trouwens echt wel lekker.
Boehoe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?
/Smart_ass
Gekookte aardappelen, jus en appelmoes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.
het wordt pas echt erg als je fok uitdrukkingen irl gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zoek hier iets seksueels achter.
fok! heeft mij grondig verpest.
Als je heel goed je best doet zie je in het midden van die 2 hoofden nog een hoofd. Die vacht tussen de monden kan je met een beetje fantasie ook een mond van maken.quote:
Ja maar was wel chill.quote:
Neuken voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Neuken met hoge hakken aan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Jullie kunnen wel raden wat ik de hele middag heb gedaan!
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.quote:
Nee, dat hoofddoekje is vanwege het geloof. Seks voor het huwelijk wegens een anders nogal boze papa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.
In je zomerjurkje rond paraderen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hele middag geslapen. Maar wel een fantastische avond/nacht/ochtend gehad.
Aan mij gedacht?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bwehehehequote:
I don't think he's gonna like thisquote:
HOI LOTJE!!!quote:
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Jij was ooit een van die 'vriendinnen'?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
Nu ik dat gangbang topic lees komt het me allemaal wel bekend voor ja.Mijn god wat ranzig.
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.
Wel een oude man op de fiets die hallo tegen mij zei
Pic, nu.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HOIIIII [ afbeelding ]
Ja ranzig heAls je weet hoe ze eruit ziet is het nog 10x erger
Sommige mensen vinden het leuk om in galop te gaan als je er op zit, jeeheheheejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!
Dat wil je niet. Ik zeg het je.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HOIIIII [ afbeelding ]
Ja ranzig heAls je weet hoe ze eruit ziet is het nog 10x erger
Ik heb niet van die lelijke vriendinnen en al helemaal geen vriendinnen die zich door jan en allemaal laten volblaffen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was ooit een van die 'vriendinnen'?
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:quote:De leeftijden van mijn vriendinnen variëren tussen de twintig en vijftig. Ook het uiterlijk is zeer verschillend. Er zijn slanke en volslanke, kleine en grote vriendinnen, maar één ding hebben ze gemeen, ze zijn allen supergeil en onverzadigbaar
Je snapt hem niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niet van die lelijke vriendinnen en al helemaal geen vriendinnen die zich door jan en allemaal laten volblaffen.
Oh My Godquote:
Nee, leg eens uit dan?quote:
Waar is die quote van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:50-jarige vrouwen slanke vrouwen met een verrimpelde kop 20-jarige gigantische negerinnen
Je vergeetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, we kunnen dus stellen dat daar de volgende soort vrouwen zijn:50-jarige vrouwen slanke vrouwen met een verrimpelde kop 20-jarige gigantische negerinnen
Vanuit die eerste quote van dat 'mens'.quote:
quote:
Misschien, heeeeel misschien als ik 65 ben. Of nee, toch ook nietquote:
Dat is Bio. Dat is niet aardig van je.quote:
Oh wacht... ik snap hem.quote:
Tof nummer. Klinkt een beetje als Armand van Helden.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien als ik 65 ben. Of nee, toch ook niet
quote:
Leuke outfit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
BegrijpelijkMaar zou zij nou echt denken dat ze er lekker uitziet. Of dat ze een leuke outfit aanheeft ofzo, anders post je toch niet in dat topic
Ik heb dat nou nooit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik krijg zin om met een gangbang mee te doen.
Jaquote:
Ja!quote:
Nee, want ik had het niet koudquote:
Ik ook, maar ik vind 'm niet zo leuk als gedacht, en hij schijnt een beetje doorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Bt, ik heb m'n jurkje binnen trouwens, hij is![]()
![]()
Jij ook al?
Allemaal supergeile chicks. En daarmee doel ik op hun behoefte, niet hun uitstraling.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ja nu je het zegt, daar lijtk het wel een beetje op. Maar Armand van Helden is wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof nummer. Klinkt een beetje als Armand van Helden.
Wat jammer nou.quote:
Niks voor jou Chai? Dan ga ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Allemaal supergeile chicks. En daarmee doel ik op hun behoefte, niet hun uitstraling.
Kekke schoentjes, of wacht nee, die dingen zijn wel heel platquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
BegrijpelijkMaar zou zij nou echt denken dat ze er lekker uitziet. Of dat ze een leuke outfit aanheeft ofzo, anders post je toch niet in dat topic
KLB Gangbang?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Ha, too easy.quote:
Mag zij nog niet.quote:
Als je de hele middag hebt liggen krikken kan ik me dat wel voorstellen ja.quote:
Duhquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kekke schoentjes, of wacht nee, die dingen zijn wel heel platPlatvoeten
[..]
KLB Gangbang?
[..]
Ha, too easy.
Chai is toch 18?quote:
Ik ben naar school gegaan, heb gesport, kreeg een bal in mijn ballen, heb patat gegeten, grieks bier gedronken, hamburgers gemaakt, in het gras met bier naar muziek geluisterd en gefietst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duhdaarom vroeg ik het ook. Ik heb geneukt en geslapen
echt de ultieme dagbesteding.
Dat is Crack_quote:
Hmm ok, ik vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ook, maar ik vind 'm niet zo leuk als gedacht, en hij schijnt een beetje door!
Ja, dat wist ik, maar ik dacht echt dat Chai ook al 18 wasquote:
Haha ja ik hou 'mquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm ok, ik vond het wel meevallenHou je 'm wel? Voor die 5 euro
GATVERDAMMEEEEquote:
Heu, ik zie nu pas dat jij een foto in je fobo hebt. Je lijkt wel een beetje op Pantelic ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Mozy is 17. Dacht je dat ik met een jongere jongen iets had?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik dacht echt dat Chai ook al 18 wasMaar ja, dat dacht ik van WD ook.
Er staat een typfout in je sig.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heu, ik zie nu pas dat jij een foto in je fobo hebt. Je lijkt wel een beetje op Pantelic ja.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo'n baas he
![]()
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is 17. Dacht je dat ik met een jongere jongen iets had?Of dacht je ook dat hij ouder was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |