Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hoort steak half rauw te zijn trouwens?
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee?
Kipkorn met chilisaus is trouwens echt wel lekker.
Boehoe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Horen er wormen in mijn poep te kronkelen?
/Smart_ass
Gekookte aardappelen, jus en appelmoes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had met appelmoes. Lekker Hollands.
het wordt pas echt erg als je fok uitdrukkingen irl gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zoek hier iets seksueels achter.
fok! heeft mij grondig verpest.
Als je heel goed je best doet zie je in het midden van die 2 hoofden nog een hoofd. Die vacht tussen de monden kan je met een beetje fantasie ook een mond van maken.quote:
Ja maar was wel chill.quote:
Neuken voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Neuken met hoge hakken aan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Jullie kunnen wel raden wat ik de hele middag heb gedaan!
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.quote:
Nee, dat hoofddoekje is vanwege het geloof. Seks voor het huwelijk wegens een anders nogal boze papa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was wel vreemd, want ze had wel netjes een hoofddoek enzo. Als je toch op zo'n weggetje bent kun je die ook wel af doen.
In je zomerjurkje rond paraderen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hele middag geslapen. Maar wel een fantastische avond/nacht/ochtend gehad.
Aan mij gedacht?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bwehehehequote:
I don't think he's gonna like thisquote:
HOI LOTJE!!!quote:
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
Hihi ik ging zo op de zandweg galopperen. En toen aan het einde stond er zo een auto met zo'n playerturk en zijn keurige moslima vriendin.
Wat doen die op een verlaten zandweggetje...![]()
Jij was ooit een van die 'vriendinnen'?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
Nu ik dat gangbang topic lees komt het me allemaal wel bekend voor ja.Mijn god wat ranzig.
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook galopperen, maar ik heb geen turken gezien.
Wel een oude man op de fiets die hallo tegen mij zei
Pic, nu.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HOIIIII [ afbeelding ]
Ja ranzig heAls je weet hoe ze eruit ziet is het nog 10x erger
Sommige mensen vinden het leuk om in galop te gaan als je er op zit, jeeheheheejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je galopperen? Je bent toch geen paard?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |