Zolang ze niet terugschieten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef Burdie het volgende:
Ik begon al wortel te schieten!
de kans om T irl te zienquote:
Gewoon een plakbandje eropquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
Pics van de kapotte pinpas, kan dus die chip er zo doorheen drukken.
[ afbeelding ]
Datum, tijd en plaats?quote:
Beetjequote:
Ik mis nog een tijd en een plaats.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Tegan het volgende:
Oh damn. Het moet deze week he, maandag heb ik wel tijd.
Arm ijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje. Maar komt goed, een week vleesmenu zal niet dodelijk zijn. zou best kunnen, ipv broodje, een kippepoot met hamburger als beleg enzo
![]()
.
De vriezer is nu wel mooi ingedeeld in: ijs, groente, kip, vlees, vis, snacks. Orde. Mijn mama wilde alles gewoon door elkaar doen, maar nu klopt het. En nee er mag geen bakje ijs bij de vlees "omdat het toch nog wel paste"
.
Ik ga dat zooooo proberen. En misselijk zijn waarschijnlijkquote:Ice Cream City in Sunshine City complex in Tokyo is home to an amazing assortment of weird ice-cream flavours. There selection varies between seasons but some of their popular flavours include Whale, Ox Tongue, Oyster and Garlic or for the vegetarians lettuce and potato. There's also a chicken flavour and a mouth watering octopus variety to try.
waar in brabantquote:
Hoe weet je dan wat voor smaak het zou hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:. Whale met heel veel suiker dan? Anders kan ik me er geen smaak bij voorstellen.
They did itquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:47 schreef Tegan het volgende:
Gewoon random stuk vlees/vis. Lijkt me niet dat je die smaak kan verwerken in ijs.
ja maar maar dan word het een mission impossiblequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exacte locatie volgt een uur vantevoren via PM.
ik zal er maandag op wachtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat red ik nooit vanaf Den Haag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoelde ik. Ik hoor het verslag wel van jequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
They did it
Daar zal heel wat onderzoek in zitten om dat nog smakelijk te houden.
Zet ik wel op mijn sitequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik hoor het verslag wel van je.
/Bemoeizucht post/ Kan toch gewoon toeval zijn, hoe zo haat hij je nu? dat kan toch haast nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, @rhutje: Ik heb weer zo lullig gedaan tegen die ene gast. Hij vroeg me zondag- of maandagavond op msn hoe het werken was en Pasen enzo. Maar ik had niets teruggezegd, want ik was echt moe enzo en ik was toch Away. En toen van de week wilde ik het goedmaken door hoi te zeggen op msn, ging hij meteen offline. Nu haat hij me.
Hij, of ik? Want ik ben mooi not interested, maar moet in mei ergens heen waar hij zichzelf voor heeft uitgenodigd, dus moet wel enigszinds vriendelijk blijvenquote:
I know, merendeel van die post was ook meer grappig bedoeltquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Thrust het volgende:
[..]
/Bemoeizucht post/ Kan toch gewoon toeval zijn, hoe zo haat hij je nu? dat kan toch haast niet
Het zal waarschijnlijk toeval zijn. Hij net offline-gaand. of ook moe en toch away, soms wil een mens rustquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij, of ik? Want ik ben mooi not interested, maar moet in mei ergens heen waar hij zichzelf voor heeft uitgenodigd, dus moet wel enigszinds vriendelijk blijven.
is voor mij niet echt verquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon richting Brabant rijden en dan komt het toch goed?
I know, maar het is dan ook wel vaker zo met hem, daarom valt het op. Anders zou ik er niets van zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk toeval zijn. Hij net offline-gaand. of ook moe en toch away, soms wil een mens rust
daar gaat de BBQquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, zus is op bezoek. Mooi, dan dumpt mama de helft van het vlees met haar mee![]()
.
Combinatie, moe van het kijken en ... in kpdquote:
Neeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneer serveren ze thais in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Genoeg mensen die stinkende dingen eten in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Helaas niet. Al zou dat wel enorm gaan stinken.
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Gelukkig zitten er niet zoveel restaurants in het centrum.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Al weken niet meer, alleen een bodywarmer voor de soms wat fripsere ochtendenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk buiten he. Vandaag de hele dag geen jas nodig gehad
.
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisinequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Phonsawan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisine
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef Tegan het volgende:
Herinnert iemand zich nog die ene vraag die me bezighield, over hoe ik iemand van wie ik houd kan vertrouwen als diegene iets heeft gedaan wat ik niet kan vergeven? De persoon in kwestie heeft een beslissing gemaakt wat inhoudt dat ik er niet meer over na hoef te denken![]()
, diegene wil iig niet zulk contact. Het is goed, maar niet wat ik verwachte
. Beetje vreemd
.
Geen idee.quote:
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.quote:
Bijvijlen staat wel beter jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:
Jullie moeten even allemaal zeggen dat dit heel lelijk is, want ik vind het zo erg om de rest ook af te vijlen.
Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook andersquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.
quote:
Net even naar de supermarkt gelopen. Rugzak mee en lekker even buiten geweest, het was prima weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Tandjes, ik dacht nog wel even voor acht uur nog naar de supermarkt te kunnen, want m'n trein zou om tien voor aankomen en die stopt zowat in de ah. Maar we staan nu al een kwartier achter een kapotte goederen trein bij vleuten. Daar gaat m'n ontbijt.
Gelukkig ben ik te oppervlakkig om zulke subtiele veranderingen op te merken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook anders.
Straks nog even FF spelen... Oh wacht...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Straks nog een of twee afleveringetjes BSG
aardbeien ijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Tegan het volgende:
Zal ik mandrijntjesgaan eten of aardbeienijs
?
Die... spatie... Must... resist...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.quote:
zeikerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?
Daar denkt de EU anders overquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Tegan het volgende:
Die man zo in de winkel. Ja, vriezers moeten een jaar of tien meegaan, maar u krijgt twee jaar garantie.
Was het niet slechts de accu dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.
Morgenochtend gaat ie naar de garage om dat ding te laten maken.
Over typefouten zeik ik nietquote:
Wat denkt de EU dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt de EU anders over
[..]
Was het niet slechts de accu dan?
Ik zat echt even te denken wat het kon zijnquote:
De accu was dus leeg omdat ik de lampen had laten branden omdat die kloteverklikker het niet deed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt de EU anders over
[..]
Was het niet slechts de accu dan?
Het ging om Pheno's gezeik, niet het mijnequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Miss is gewoon allergisch voor de Engelse ziekte...
Dat garantie altijd een redelijke termijn moet zijn t.o.v. de levensduur van het product.quote:
Owh, de verklikker laten repareren. Sorryquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De accu was dus leeg omdat ik de lampen had laten branden omdat die kloteverklikker het niet deed.
Oh, ik was te lui om terug te zoeken dus ik nam maar aan dat het ging over 'aardbeien ijs'quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om Pheno's gezeik, niet het mijne
Hm, interessant, voor deze. De andere was sowieso >7 jaar oud, dusja.quote:[..]
Dat garantie altijd een redelijke termijn moet zijn t.o.v. de levensduur van het product.
Weet de eaxte regels niet, maar dat kun je vast wel opzoeken
dat is niet lekkerquote:
Yepquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, de verklikker laten repareren. Sorry
doe wat niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik geloof in een kaste systeem in het onderbewustzijn van mensen
-edit- doe eens niet
quote:
Spannnnnend! Zou er milennium bug komen? ZOOOOOO ENG! Misschien vergaat de wereld wel op 1-1-00!!!!11!!!!quote:
Vraag het in het feedback. topicquote:
Is dit niet het FB topic dan? Dan zit ik hier al 5 jaar op de verkeerde plek.quote:
Kan gebeuren. De meeste mensen in R&P hebben problemen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag het in het feedback. topic
[/quoteja deed ik zat ff fout
Dan is die in R&P wel op ze plaatsquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan gebeuren. De meeste mensen in R&P hebben problemen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef nectarientje het volgende:
Met mij. een boek en een thermoskan thee op de havenblokken aan het strand gaan zitten
Vandaar ook de thermoskan theequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo warm is het nou toch ook weer niet?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? ik ben er toch ook
bedtijd, morgen lange werkdag 9-18
sms morgen nog maar even over zondag trouwensquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het er dan stervensdrukWerkze en welterusten
dat is kuttandjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:53 schreef Tegan het volgende:
Kut, mijn jas is gejat, met mijn Sennheiser oortjes en leren handschoenen.
dat is wel heel veelquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:23 schreef Tegan het volgende:
Wow, FF zegt dat ik vandaag forum.fok.nl 93.218 keer heb bezocht![]()
.
Waar ga je zoeken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Voorlopig. Ik moet nog even praten met mijn andere (ex-) baas.. Maar ik verwacht dat ik tussen nu en 3/4 jaar een eigen plek heb gevonden
.
Kosten: 100,-?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:39 schreef DrMarten het volgende:
Net terug van de garage..... was het een reparatie van 10 seconden die ik ook zelf had kunnen doen
Beetje kruipolie in een schakelaartje waarvan ik niet wist dat ie er zat.
Das wel ff heftig in korte tijd ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Behoorlijk hectische week geweest, maar nu kan ik het er wel vrij over hebben. Zoals jullie weten werk ik bij een bedrijf dat Webapplicaties / Websites maakt. Dit bedrijf heeft als directie een drie koppige directie. Deze kregen om een reden dat ik niet weet 3 weken terug ruzie. Uiteindelijk komt het er op neer dat degene voor wie ik werk is uitgekocht. Dit is gisteravond rond gekomen.
Dat houdt dus in dat ik vanaf Maandag elders werk (en ik woon nog boven dat andere bedrijf). Wij hebben deze week een kantoorpand gehuurd, verhuisd, ingericht en ik ben nu nog bezig de infrastructuur op te zetten. Ondertussen gaat alles gewoon door qua werk.Gisteren al de hele dag in het nieuwe pand vertoefd maar het is wel een heel raar gevoel. Je mist gewoon je collega's. Wij zijn nu met z'n vieren totaal en je laat zo'n 25 collega's achter.
Voor mijn baan vrees ik trouwens niet. Dat loopt allemaal wel goed.
Neuh, niks..... en dan nog, het is niet mijn auto maar van mijn ouders, dan was de rekening daar naartoe gegaanquote:
Netjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, niks..... en dan nog, het is niet mijn auto maar van mijn ouders, dan was de rekening daar naartoe gegaan
Dit is al de 8e auto ofzo die ze van die dealer hebben dus dat scheelt.quote:
welke?quote:
irl of via hyves?quote:
Ah, een goede relatie met de dealer is altijd voordeligquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is al de 8e auto ofzo die ze van die dealer hebben dus dat scheelt.
Ff stofzuiger erdoorheenjassen voor het ergste vuil en dan lekker wegquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik twijfel tussen huis schoonmaken (allergietechnisch een briljant idee) of lekker met boek op de havenblokken gaan zitten (weekendgevoeltechnisch een briljant idee)
Japiequote:
quote:
Gelukkig hoef je voor je baan niet te vrezen. Heftig verder allemaal!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Behoorlijk hectische week geweest, maar nu kan ik het er wel vrij over hebben. Zoals jullie weten werk ik bij een bedrijf dat Webapplicaties / Websites maakt. Dit bedrijf heeft als directie een drie koppige directie. Deze kregen om een reden dat ik niet weet 3 weken terug ruzie. Uiteindelijk komt het er op neer dat degene voor wie ik werk is uitgekocht. Dit is gisteravond rond gekomen.
Dat houdt dus in dat ik vanaf Maandag elders werk (en ik woon nog boven dat andere bedrijf). Wij hebben deze week een kantoorpand gehuurd, verhuisd, ingericht en ik ben nu nog bezig de infrastructuur op te zetten. Ondertussen gaat alles gewoon door qua werk.Gisteren al de hele dag in het nieuwe pand vertoefd maar het is wel een heel raar gevoel. Je mist gewoon je collega's. Wij zijn nu met z'n vieren totaal en je laat zo'n 25 collega's achter.
Nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Behoorlijk hectische week geweest, maar nu kan ik het er wel vrij over hebben. Zoals jullie weten werk ik bij een bedrijf dat Webapplicaties / Websites maakt.
Lijkt me raar ja. Nou ja, bij ons is het ook wat leger geworden na de fusie, ik zit er met 8 collega's op 2 afdelingenquote:Dit bedrijf heeft als directie een drie koppige directie. Deze kregen om een reden dat ik niet weet 3 weken terug ruzie. Uiteindelijk komt het er op neer dat degene voor wie ik werk is uitgekocht. Dit is gisteravond rond gekomen.
Nog nooit zoveel bruine armen bij elkaar gezien als daarquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
[..]
Lijkt me raar ja. Nou ja, bij ons is het ook wat leger geworden na de fusie, ik zit er met 8 collega's op 2 afdelingenDe rest is aan het kontlikken bij de managers in Papendorp.
Mijn pasje werkt er niet eens. Ik ga geen moeite doen. Als ik er moet zijn (2x in het jaar denk ik) kan ik tenminste wel in de bezoekersgaragequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel bruine armen bij elkaar gezien als daar
Het oersaaie ((c) Q) Amersfoort en omgeving. Amersfoort vind ik een prima stad. Rustig, mooie stukken en goed centraal.quote:
Bruine armen ftwquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
[..]
Lijkt me raar ja. Nou ja, bij ons is het ook wat leger geworden na de fusie, ik zit er met 8 collega's op 2 afdelingenDe rest is aan het kontlikken bij de managers in Papendorp.
Geen idee, ik heb geen gewone lijn in huis. Ik zie geen reden om een vaste aansluiting te hebben als ik een mobiel hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Bellen naar Japan
Wat kost dat over een gewone lijn?
Mobiel naar japan bellen lijkt me vrij duurquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen gewone lijn in huis. Ik zie geen reden om een vaste aansluiting te hebben als ik een mobiel heb
Volgens mij kan ik dat pas over een week of twee zien. Als ze klachten hebben hoor ik het wel. Zwitserland heb ik ook moeten bellen voor mijn duikpas, ook nooit wat van gehoord.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mobiel naar japan bellen lijkt me vrij duur
Via internet kost het 2 ct/min
quote:
hier schijnt de zon volopquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Wat loopt iedereen nou weer te roepen dat het mooi weer is? Het is hier grijs en koud
Iedere keer als elders de zon schijnt is hier hier grijs. Niet eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedere keer als elders de zon schijnt is hier hier grijs. Niet eerlijk
hier ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Wat loopt iedereen nou weer te roepen dat het mooi weer is? Het is hier grijs en koud
Ik kom er tegenwoordig vaker dan toen ik er nog woonde.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het oersaaie ((c) Q) Amersfoort en omgeving. Amersfoort vind ik een prima stad. Rustig, mooie stukken en goed centraal.
Jannukquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef Jannuk het volgende:
Mensjesen ik hebben ernstig last van opruimeritis en schoonmaakwoede, heeft dat met het voorjaar te maken?? Ook eindelijk zooi naar mn moeder
gestuurd, die hier al een hele tijd in de weg lag en waar ik langzaam een punthoofd van kreeg.
is
@ Nectarientje: heeft u morgen al plannen? Anders komenen ikje even langswaaien.
je mag hier ook wel komen opruimenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef Jannuk het volgende:
Mensjesen ik hebben ernstig last van opruimeritis en schoonmaakwoede, heeft dat met het voorjaar te maken?? Ook eindelijk zooi naar mn moeder
gestuurd, die hier al een hele tijd in de weg lag en waar ik langzaam een punthoofd van kreeg.
is
@ Nectarientje: heeft u morgen al plannen? Anders komenen ikje even langswaaien.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef Jannuk het volgende:
Alsquote:
Jammer!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]wat jammer maar morgen kan ik niet
![]()
Wel fijn dat jullie lekker aan het opruimen geweest zijn! Hier is mijn hele huis weer fris ende fruitig[mutsenmodus] Toch wel heel erg lekker om lui in het zonnetje te hangen terwijl je weet dat alles schoon is [/mutsenmodus]
ik doe niks meer hierquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Alser niet was geweest, had hier niks opgeruimd geweest hoor, iets met lui enzo.
[..]
Lijkt me goed! Ik had je ook toegevoegd op msn, maar ik weet niet of je dat gebruikt?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:33 schreef Jannuk het volgende:
Jammer!!
Zullen we van de week even PM-en om een afspraak te maken??
Je gaat verhuizen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
ik doe niks meer hier
de 22ste ga ik eruit voor dat eventjes doe ik geen moeite meer
Ja, ik msn wel, maar ik zit nu op de pjoeter vanquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lijkt me goed! Ik had je ook toegevoegd op msn, maar ik weet niet of je dat gebruikt?
jazeker ik heb een eigen flatje aangewezen gekregenquote:
Prettig!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
jazeker ik heb een eigen flatje aangewezen gekregen
wat een narigheid weer een nieuwe smoesquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
weet je hoe moeilijk het is om braaf te blijven studeren met dit weer
torture!!!
het is good to goquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Prettig!Ga je er nog veel aan doen? Likje verf of leuk behangetje ofzo of is het good to go?
Aan meubels bedoel je? Ik vind het toch altijd wel leuk om even een ander kleurtje op de muur oid te doen, maakt het toch net even wat meer 'jouw' stekkiequote:Op zaterdag 10 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
het is good to go
hoef er niks aan te doen beetje kijken wat ik nog extra nodig heb
mja meubels die er nou instaan zijn godse lelijk maar daar komt over een tijdje wel wat anders voor in de plaatsquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aan meubels bedoel je? Ik vind het toch altijd wel leuk om even een ander kleurtje op de muur oid te doen, maakt het toch net even wat meer 'jouw' stekkie
Moet niet zo moeilijk zijn, het is nog steeds grijsquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
weet je hoe moeilijk het is om braaf te blijven studeren met dit weer
torture!!!
Zeg ik doe het braaf!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef Thrust het volgende:
[..]
wat een narigheid weer een nieuwe smoes
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Jannuk het volgende:
Ik zou er bijna een huilie-topic voor openen, maar wat een niet-geil-gevoel is het alszijn handen met temperatuur van -26 graden op mn rug legt.... mag ik hem nu officieel in elkaar slaan??
Thnx, als Thrust niet meer op fok! komt, weet je wat er is gebeurdquote:
maar maar ik kan ook stukquote:
fijn dat je het ermee eens bent.... deegroller of bierfles??quote:
batterijen van je vibo leeg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje zeg, hoe lang doen batterijen erover om op te laden. Gister hebben ze twee uur in de oplader gezeten en nu zitten ze er ook al een uurtje of zes in.
rijp voor de vuinils net als mij met je aanmoedigenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje zeg, hoe lang doen batterijen erover om op te laden. Gister hebben ze twee uur in de oplader gezeten en nu zitten ze er ook al een uurtje of zes in.
komt hier een sm-mertje uit de kast?quote:
Misschien vind je het hartstikke lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
rijp voor de vuinils net als mij met je aanmoedigen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eentje die kan inzoomen en flitsen
Ik las sms'erdquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt hier een sm-mertje uit de kast?
pijn is fijn?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vind je het hartstikke lekker
volgens mij is dat een uitspraak die alleen gedaan wordt door mensen die nooit serieus pijn hebben (gehad).quote:
En waarschijnlijk zijn ze allemaal al minimaal 100 jaar dood?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
oh fijn! ik moet van een stapel kerels hun ideeën uit mn hoofd leren en nou heet er een mill en de ander natuurlijk mills
heel handig
quote:
onverwoestbaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
volgens mij is dat een uitspraak die alleen gedaan wordt door mensen die nooit serieus pijn hebben (gehad).
maar een van de 2quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn ze allemaal al minimaal 100 jaar dood?
Dan onthou je het als: dood - Mill (of omgekeerd)quote:
Ja en echte superhelden drinken koffie met een rietjequote:
wat een rare combiquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:02 schreef nectarientje het volgende:
iets met bloemkool, courgette en paprika![]()
oh en zelfgebakken koekjes met kokos. Na mijn cakegebeuren van twee weken terug bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om iets te bakken dat ik wel lustGelukt!
dat hoef ik niet te onthouden helaas, maar wat hun ideeën waar over democratie (of hun plan B)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan onthou je het als: dood - Mill (of omgekeerd)
Vind je? Wokken, sausje erbij, noodles erbijquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef CherryLips het volgende:
wat een rare combi
alhoewel, ik eet altijd bloemkool met kerriesaus, en dat leek me in het begin ook heel goor.
Ach, tv, zolang je maar internet hebt!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
tandjesziggo, het signaal van de tv valt steeds weg
Ik bedoelde het ook anders:quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
dat hoef ik niet te onthouden helaas, maar wat hun ideeën waar over democratie (of hun plan B)
En het zijn er euhm.... 18 mannen en een vrouw (dus die vrouw gaat wel lukken)
ooh zo ja dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook anders:
vrouw: blablabla
Mill: blablabal
dood: blablabla
Als je m nou gewoon anders noemt, weet jij wel hoe hij echt heet maar leert het een stuk makkelijker
ja precies! Met dat soort zinloze feitjes onthou je het welquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
ooh zo ja dat is wel een goed idee
helaas zijn ze allebei dood, maar ik snap het principe
ik doe het altijd met kleine feitjes (oh dat was die kerel met die 12 kinderen, of die ene die dood ging in een auto-ongeluk, dat soort dingen blijven altijd wel hangen namelijk)
Oh gats..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
Klote, ik heb echt het kutste weekend ooit ofzo.
Vader van een van mijn beste vrienden laat vanavond euthanasie plegen![]()
![]()
![]()
.
Heel veel sterkte, ook van Thrust, met een zoen en een dikke knuffelquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
![]()
![]()
.
lastıg meısquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het al kut, maar ik wil er echt zijn voor mijn vriend, maar hij is sowieso heel erg stil over alles over zijn vader, ik hoorde het net van zijn nichtje en ook goede vriendin van mij, nu durf ik hem ook geen smsje te sturen, terwijl ik wel wil laten weten dat ik aan hem en zijn gezin denk. What to do?
Je kunt best een sms-je sturen, bijvoorbeeld: "ik denk aan jullie", dat is kort maar krachtig en daar hoeft ook niet persé een reactie op terug gestuurd te worden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het al kut, maar ik wil er echt zijn voor mijn vriend, maar hij is sowieso heel erg stil over alles over zijn vader, ik hoorde het net van zijn nichtje en ook goede vriendin van mij, nu durf ik hem ook geen smsje te sturen, terwijl ik wel wil laten weten dat ik aan hem en zijn gezin denk. What to do?
Kun je niet gewoon 'dikke knuffel' sms-en, of is dat te kort door de bocht? als je hele verhalen gaat ophangen, wordt het vaak alleen ingewikkelder...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
ik eet nu voor het eerst bloemkool met stokjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
de falafel was niet te vreten, wat zonde
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoonquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik eet nu voor het eerst bloemkool met stokjesWaarom was het niet lekker?
zonde zegquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef CherryLips het volgende:
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoon
Dan moeten wij ook even klagen, kip uit de braadzak, een half uur langer dan voorgeschreven in de oven en nog rauw, niet eens een beetje gaar ofzo, bleghhhhhhquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoon
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
![]()
![]()
.
bitterballen! Die heb ik al lang niet op zegquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef Jannuk het volgende:
Dan moeten wij ook even klagen, kip uit de braadzak, een half uur langer dan voorgeschreven in de oven en nog rauw, niet eens een beetje gaar ofzo, bleghhhhhh
Nu hebben we gebakken aardappeltjes en bitterballen gegeten. Stomme voorverpakte dingen.
[/mopper- en scheldmodus]
Ik ook niet, tijd voor een borrel ergensquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
bitterballen! Die heb ik al lang niet op zeg
lijn 47, ik had een plattegrond van de streekbussen gevondenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
cl weet jij welke halte we morgen moeten hebben enzo? en hoe laat de bus terug gaat?
Net als ik denk dat die Rhu best wel eens wat zinnigs zegt gaat ze weer dit soort onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
whoa nu heb ik ook zin in vega bitterballen! die dingen zijn onwijs onwijs onwijs lekker
komt helemaal goedquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lijn 47, ik had een plattegrond van de streekbussen gevonden
http://www.vooru.nl/reisinformatie/plattegronden_utrecht_cs.aspx
halte doornkade.
terug gaat hij om negen over drie en negen over vijf.
Been there, got that...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik wil Hello Kitty-eetstokjes
edit: http://www.cuteness.nl/c-173434/keukengerei/
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n OV chipkaart maar eens geactiveerdMisschien dat ik hem ook nog eens ga gebruiken, ooit.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Jannuk & Thrust zijn dus een setje begrijp ik?
Betaal je 4 euro als ritprijs. Toch jammer.quote:
Dan ben je je borg kwijt. Dat is 4 euro voor een bus/tram/metro-rit, 10 euro voor een treinreis met korting en 20 euro voor een treinreis zonder korting. En na 3x wordt je kaart geblokkeerd want dan sta je aangemerkt als fraudeur. Ook als je de apparatuur niet werkt. Wat me ook al best vaak overkomen is.quote:
+1quote:
Op station Enschede is dat erg makkelijk te vergeten. Daar staat die paal ergens in een hoekje weggestoptquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is..
Daar staat één paal, aan het einde van spoor 4 zag ik pas. Wie heeft dat bedacht?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op station Enschede is dat erg makkelijk te vergeten. Daar staat die paal ergens in een hoekje weggestopt
Al zijn ze wel nieuwe palen aan het neerzetten.
Tenzij je ritprijs hoger zou uitkomen dan 4 euro. Dan is het goedkoper.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Betaal je 4 euro als ritprijs. Toch jammer.
Dat komt niet heel vaak voor bij de bus. Ze hebben tegenwoordig alle langere buslijnen in twee of meer delen geknipt. Want dat is makkelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je ritprijs hoger zou uitkomen dan 4 euro. Dan is het goedkoper.
Ik denk dat ik nog even wachtquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je je borg kwijt. Dat is 4 euro voor een bus/tram/metro-rit, 10 euro voor een treinreis met korting en 20 euro voor een treinreis zonder korting. En na 3x wordt je kaart geblokkeerd want dan sta je aangemerkt als fraudeur. Ook als je de apparatuur niet werkt. Wat me ook al best vaak overkomen is.. Vooruitgang.
.
Als je de perrons afloopt dan staat er rechts naast de schuifdeuren van de stationshal ook een paal. Maar die staat echt nog weer een meter of 3-4 van de deuren af.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar staat één paal, aan het einde van spoor 4 zag ik pas. Wie heeft dat bedacht?.
Het is wel handig, vooral bij de trein, als je wat later bent en er staat een regiment bejaarden voor de enige kaartautomaat en je trein vertrekt over een minuut, één keer piep en je kan doorlopen. Ik vind het een uitkomst.quote:
Die heb ik niet gevonden. Alleen die op spoor 4.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je de perrons afloopt dan staat er rechts naast de schuifdeuren van de stationshal ook een paal. Maar die staat echt nog weer een meter of 3-4 van de deuren af.
Spoor 4, welke is dat? Die waar de intercity staat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik niet gevonden. Alleen die op spoor 4.. Goed aangegeven dus.
Helaas is het een kwestie van tijd voor datzelfde regiment bejaarden bij die paal staat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef Q. het volgende:
Het is wel handig, vooral bij de trein, als je wat later bent en er staat een regiment bejaarden voor de enige kaartautomaat en je trein vertrekt over een minuut, één keer piep en je kan doorlopen. Ik vind het een uitkomst..
als je elkaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH
wij zijn geen setje, geen lingerie, geen kleding, geen kanaries, maar om je vraag te beantwoorden, wij vinden elkaar inderdaad errug lief!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |