lastıg meısquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het al kut, maar ik wil er echt zijn voor mijn vriend, maar hij is sowieso heel erg stil over alles over zijn vader, ik hoorde het net van zijn nichtje en ook goede vriendin van mij, nu durf ik hem ook geen smsje te sturen, terwijl ik wel wil laten weten dat ik aan hem en zijn gezin denk. What to do?
Je kunt best een sms-je sturen, bijvoorbeeld: "ik denk aan jullie", dat is kort maar krachtig en daar hoeft ook niet persé een reactie op terug gestuurd te worden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het al kut, maar ik wil er echt zijn voor mijn vriend, maar hij is sowieso heel erg stil over alles over zijn vader, ik hoorde het net van zijn nichtje en ook goede vriendin van mij, nu durf ik hem ook geen smsje te sturen, terwijl ik wel wil laten weten dat ik aan hem en zijn gezin denk. What to do?
Kun je niet gewoon 'dikke knuffel' sms-en, of is dat te kort door de bocht? als je hele verhalen gaat ophangen, wordt het vaak alleen ingewikkelder...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
ik eet nu voor het eerst bloemkool met stokjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
de falafel was niet te vreten, wat zonde
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoonquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik eet nu voor het eerst bloemkool met stokjesWaarom was het niet lekker?
zonde zegquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef CherryLips het volgende:
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoon
Dan moeten wij ook even klagen, kip uit de braadzak, een half uur langer dan voorgeschreven in de oven en nog rauw, niet eens een beetje gaar ofzo, bleghhhhhhquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het was zo'n pakje van de ah, vier minuten in de oven. heb er 20 van gemaakt en toen waren ze nog lauw en gewoon
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
Klote, ik heb echt het kutste weekend ooit ofzo.
Vader van een van mijn beste vrienden laat vanavond euthanasie plegen![]()
![]()
![]()
.
bitterballen! Die heb ik al lang niet op zegquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef Jannuk het volgende:
Dan moeten wij ook even klagen, kip uit de braadzak, een half uur langer dan voorgeschreven in de oven en nog rauw, niet eens een beetje gaar ofzo, bleghhhhhh
Nu hebben we gebakken aardappeltjes en bitterballen gegeten. Stomme voorverpakte dingen.
[/mopper- en scheldmodus]
Ik ook niet, tijd voor een borrel ergensquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
bitterballen! Die heb ik al lang niet op zeg
lijn 47, ik had een plattegrond van de streekbussen gevondenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
cl weet jij welke halte we morgen moeten hebben enzo? en hoe laat de bus terug gaat?
Net als ik denk dat die Rhu best wel eens wat zinnigs zegt gaat ze weer dit soort onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
whoa nu heb ik ook zin in vega bitterballen! die dingen zijn onwijs onwijs onwijs lekker
komt helemaal goedquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lijn 47, ik had een plattegrond van de streekbussen gevonden
http://www.vooru.nl/reisinformatie/plattegronden_utrecht_cs.aspx
halte doornkade.
terug gaat hij om negen over drie en negen over vijf.
Been there, got that...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik wil Hello Kitty-eetstokjes
edit: http://www.cuteness.nl/c-173434/keukengerei/
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n OV chipkaart maar eens geactiveerdMisschien dat ik hem ook nog eens ga gebruiken, ooit.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Jannuk & Thrust zijn dus een setje begrijp ik?
Betaal je 4 euro als ritprijs. Toch jammer.quote:
Dan ben je je borg kwijt. Dat is 4 euro voor een bus/tram/metro-rit, 10 euro voor een treinreis met korting en 20 euro voor een treinreis zonder korting. En na 3x wordt je kaart geblokkeerd want dan sta je aangemerkt als fraudeur. Ook als je de apparatuur niet werkt. Wat me ook al best vaak overkomen is.quote:
+1quote:
Op station Enschede is dat erg makkelijk te vergeten. Daar staat die paal ergens in een hoekje weggestoptquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is op zich best handig. Als je niet vergeet uit te checken. Wat mij al 2x overkomen is..
Daar staat één paal, aan het einde van spoor 4 zag ik pas. Wie heeft dat bedacht?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op station Enschede is dat erg makkelijk te vergeten. Daar staat die paal ergens in een hoekje weggestopt
Al zijn ze wel nieuwe palen aan het neerzetten.
Tenzij je ritprijs hoger zou uitkomen dan 4 euro. Dan is het goedkoper.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Betaal je 4 euro als ritprijs. Toch jammer.
Dat komt niet heel vaak voor bij de bus. Ze hebben tegenwoordig alle langere buslijnen in twee of meer delen geknipt. Want dat is makkelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je ritprijs hoger zou uitkomen dan 4 euro. Dan is het goedkoper.
Ik denk dat ik nog even wachtquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je je borg kwijt. Dat is 4 euro voor een bus/tram/metro-rit, 10 euro voor een treinreis met korting en 20 euro voor een treinreis zonder korting. En na 3x wordt je kaart geblokkeerd want dan sta je aangemerkt als fraudeur. Ook als je de apparatuur niet werkt. Wat me ook al best vaak overkomen is.. Vooruitgang.
.
Als je de perrons afloopt dan staat er rechts naast de schuifdeuren van de stationshal ook een paal. Maar die staat echt nog weer een meter of 3-4 van de deuren af.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar staat één paal, aan het einde van spoor 4 zag ik pas. Wie heeft dat bedacht?.
Het is wel handig, vooral bij de trein, als je wat later bent en er staat een regiment bejaarden voor de enige kaartautomaat en je trein vertrekt over een minuut, één keer piep en je kan doorlopen. Ik vind het een uitkomst.quote:
Die heb ik niet gevonden. Alleen die op spoor 4.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je de perrons afloopt dan staat er rechts naast de schuifdeuren van de stationshal ook een paal. Maar die staat echt nog weer een meter of 3-4 van de deuren af.
Spoor 4, welke is dat? Die waar de intercity staat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik niet gevonden. Alleen die op spoor 4.. Goed aangegeven dus.
Helaas is het een kwestie van tijd voor datzelfde regiment bejaarden bij die paal staat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef Q. het volgende:
Het is wel handig, vooral bij de trein, als je wat later bent en er staat een regiment bejaarden voor de enige kaartautomaat en je trein vertrekt over een minuut, één keer piep en je kan doorlopen. Ik vind het een uitkomst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |