Ja, ik msn wel, maar ik zit nu op de pjoeter vanquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lijkt me goed! Ik had je ook toegevoegd op msn, maar ik weet niet of je dat gebruikt?
jazeker ik heb een eigen flatje aangewezen gekregenquote:
Prettig!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
jazeker ik heb een eigen flatje aangewezen gekregen
wat een narigheid weer een nieuwe smoesquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
weet je hoe moeilijk het is om braaf te blijven studeren met dit weer
torture!!!
het is good to goquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Prettig!Ga je er nog veel aan doen? Likje verf of leuk behangetje ofzo of is het good to go?
Aan meubels bedoel je? Ik vind het toch altijd wel leuk om even een ander kleurtje op de muur oid te doen, maakt het toch net even wat meer 'jouw' stekkiequote:Op zaterdag 10 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
het is good to go
hoef er niks aan te doen beetje kijken wat ik nog extra nodig heb
mja meubels die er nou instaan zijn godse lelijk maar daar komt over een tijdje wel wat anders voor in de plaatsquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aan meubels bedoel je? Ik vind het toch altijd wel leuk om even een ander kleurtje op de muur oid te doen, maakt het toch net even wat meer 'jouw' stekkie
Moet niet zo moeilijk zijn, het is nog steeds grijsquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
weet je hoe moeilijk het is om braaf te blijven studeren met dit weer
torture!!!
Zeg ik doe het braaf!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef Thrust het volgende:
[..]
wat een narigheid weer een nieuwe smoes
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Jannuk het volgende:
Ik zou er bijna een huilie-topic voor openen, maar wat een niet-geil-gevoel is het alszijn handen met temperatuur van -26 graden op mn rug legt.... mag ik hem nu officieel in elkaar slaan??
Thnx, als Thrust niet meer op fok! komt, weet je wat er is gebeurdquote:
maar maar ik kan ook stukquote:
fijn dat je het ermee eens bent.... deegroller of bierfles??quote:
batterijen van je vibo leeg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje zeg, hoe lang doen batterijen erover om op te laden. Gister hebben ze twee uur in de oplader gezeten en nu zitten ze er ook al een uurtje of zes in.
rijp voor de vuinils net als mij met je aanmoedigenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje zeg, hoe lang doen batterijen erover om op te laden. Gister hebben ze twee uur in de oplader gezeten en nu zitten ze er ook al een uurtje of zes in.
komt hier een sm-mertje uit de kast?quote:
Misschien vind je het hartstikke lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
rijp voor de vuinils net als mij met je aanmoedigen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eentje die kan inzoomen en flitsen
Ik las sms'erdquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt hier een sm-mertje uit de kast?
pijn is fijn?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vind je het hartstikke lekker
volgens mij is dat een uitspraak die alleen gedaan wordt door mensen die nooit serieus pijn hebben (gehad).quote:
En waarschijnlijk zijn ze allemaal al minimaal 100 jaar dood?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
oh fijn! ik moet van een stapel kerels hun ideeën uit mn hoofd leren en nou heet er een mill en de ander natuurlijk mills
heel handig
quote:
onverwoestbaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
volgens mij is dat een uitspraak die alleen gedaan wordt door mensen die nooit serieus pijn hebben (gehad).
maar een van de 2quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn ze allemaal al minimaal 100 jaar dood?
Dan onthou je het als: dood - Mill (of omgekeerd)quote:
Ja en echte superhelden drinken koffie met een rietjequote:
wat een rare combiquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:02 schreef nectarientje het volgende:
iets met bloemkool, courgette en paprika![]()
oh en zelfgebakken koekjes met kokos. Na mijn cakegebeuren van twee weken terug bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om iets te bakken dat ik wel lustGelukt!
dat hoef ik niet te onthouden helaas, maar wat hun ideeën waar over democratie (of hun plan B)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan onthou je het als: dood - Mill (of omgekeerd)
Vind je? Wokken, sausje erbij, noodles erbijquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef CherryLips het volgende:
wat een rare combi
alhoewel, ik eet altijd bloemkool met kerriesaus, en dat leek me in het begin ook heel goor.
Ach, tv, zolang je maar internet hebt!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
tandjesziggo, het signaal van de tv valt steeds weg
Ik bedoelde het ook anders:quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
dat hoef ik niet te onthouden helaas, maar wat hun ideeën waar over democratie (of hun plan B)
En het zijn er euhm.... 18 mannen en een vrouw (dus die vrouw gaat wel lukken)
ooh zo ja dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook anders:
vrouw: blablabla
Mill: blablabal
dood: blablabla
Als je m nou gewoon anders noemt, weet jij wel hoe hij echt heet maar leert het een stuk makkelijker
ja precies! Met dat soort zinloze feitjes onthou je het welquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
ooh zo ja dat is wel een goed idee
helaas zijn ze allebei dood, maar ik snap het principe
ik doe het altijd met kleine feitjes (oh dat was die kerel met die 12 kinderen, of die ene die dood ging in een auto-ongeluk, dat soort dingen blijven altijd wel hangen namelijk)
Oh gats..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
Klote, ik heb echt het kutste weekend ooit ofzo.
Vader van een van mijn beste vrienden laat vanavond euthanasie plegen![]()
![]()
![]()
.
Heel veel sterkte, ook van Thrust, met een zoen en een dikke knuffelquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
Klote, ik heb echt het kutste weekend ooit ofzo.
Vader van een van mijn beste vrienden laat vanavond euthanasie plegen![]()
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |