Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook andersquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.
quote:
Net even naar de supermarkt gelopen. Rugzak mee en lekker even buiten geweest, het was prima weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Tandjes, ik dacht nog wel even voor acht uur nog naar de supermarkt te kunnen, want m'n trein zou om tien voor aankomen en die stopt zowat in de ah. Maar we staan nu al een kwartier achter een kapotte goederen trein bij vleuten. Daar gaat m'n ontbijt.
Gelukkig ben ik te oppervlakkig om zulke subtiele veranderingen op te merken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook anders.
Straks nog even FF spelen... Oh wacht...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Straks nog een of twee afleveringetjes BSG
aardbeien ijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Tegan het volgende:
Zal ik mandrijntjesgaan eten of aardbeienijs
?
Die... spatie... Must... resist...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.quote:
zeikerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?
Daar denkt de EU anders overquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Tegan het volgende:
Die man zo in de winkel. Ja, vriezers moeten een jaar of tien meegaan, maar u krijgt twee jaar garantie.
Was het niet slechts de accu dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.
Morgenochtend gaat ie naar de garage om dat ding te laten maken.
Over typefouten zeik ik nietquote:
Wat denkt de EU dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt de EU anders over
[..]
Was het niet slechts de accu dan?
Ik zat echt even te denken wat het kon zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |