Zolang ze niet terugschieten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef Burdie het volgende:
Ik begon al wortel te schieten!
de kans om T irl te zienquote:
Gewoon een plakbandje eropquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
Pics van de kapotte pinpas, kan dus die chip er zo doorheen drukken.
[ afbeelding ]
Datum, tijd en plaats?quote:
Beetjequote:
Ik mis nog een tijd en een plaats.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Tegan het volgende:
Oh damn. Het moet deze week he, maandag heb ik wel tijd.
Arm ijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje. Maar komt goed, een week vleesmenu zal niet dodelijk zijn. zou best kunnen, ipv broodje, een kippepoot met hamburger als beleg enzo
![]()
.
De vriezer is nu wel mooi ingedeeld in: ijs, groente, kip, vlees, vis, snacks. Orde. Mijn mama wilde alles gewoon door elkaar doen, maar nu klopt het. En nee er mag geen bakje ijs bij de vlees "omdat het toch nog wel paste"
.
Ik ga dat zooooo proberen. En misselijk zijn waarschijnlijkquote:Ice Cream City in Sunshine City complex in Tokyo is home to an amazing assortment of weird ice-cream flavours. There selection varies between seasons but some of their popular flavours include Whale, Ox Tongue, Oyster and Garlic or for the vegetarians lettuce and potato. There's also a chicken flavour and a mouth watering octopus variety to try.
waar in brabantquote:
Hoe weet je dan wat voor smaak het zou hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:. Whale met heel veel suiker dan? Anders kan ik me er geen smaak bij voorstellen.
They did itquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:47 schreef Tegan het volgende:
Gewoon random stuk vlees/vis. Lijkt me niet dat je die smaak kan verwerken in ijs.
ja maar maar dan word het een mission impossiblequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exacte locatie volgt een uur vantevoren via PM.
ik zal er maandag op wachtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat red ik nooit vanaf Den Haag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoelde ik. Ik hoor het verslag wel van jequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
They did it
Daar zal heel wat onderzoek in zitten om dat nog smakelijk te houden.
Zet ik wel op mijn sitequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik hoor het verslag wel van je.
/Bemoeizucht post/ Kan toch gewoon toeval zijn, hoe zo haat hij je nu? dat kan toch haast nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, @rhutje: Ik heb weer zo lullig gedaan tegen die ene gast. Hij vroeg me zondag- of maandagavond op msn hoe het werken was en Pasen enzo. Maar ik had niets teruggezegd, want ik was echt moe enzo en ik was toch Away. En toen van de week wilde ik het goedmaken door hoi te zeggen op msn, ging hij meteen offline. Nu haat hij me.
Hij, of ik? Want ik ben mooi not interested, maar moet in mei ergens heen waar hij zichzelf voor heeft uitgenodigd, dus moet wel enigszinds vriendelijk blijvenquote:
I know, merendeel van die post was ook meer grappig bedoeltquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Thrust het volgende:
[..]
/Bemoeizucht post/ Kan toch gewoon toeval zijn, hoe zo haat hij je nu? dat kan toch haast niet
Het zal waarschijnlijk toeval zijn. Hij net offline-gaand. of ook moe en toch away, soms wil een mens rustquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij, of ik? Want ik ben mooi not interested, maar moet in mei ergens heen waar hij zichzelf voor heeft uitgenodigd, dus moet wel enigszinds vriendelijk blijven.
is voor mij niet echt verquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon richting Brabant rijden en dan komt het toch goed?
I know, maar het is dan ook wel vaker zo met hem, daarom valt het op. Anders zou ik er niets van zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk toeval zijn. Hij net offline-gaand. of ook moe en toch away, soms wil een mens rust
daar gaat de BBQquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, zus is op bezoek. Mooi, dan dumpt mama de helft van het vlees met haar mee![]()
.
Combinatie, moe van het kijken en ... in kpdquote:
Neeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneer serveren ze thais in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Genoeg mensen die stinkende dingen eten in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Helaas niet. Al zou dat wel enorm gaan stinken.
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Gelukkig zitten er niet zoveel restaurants in het centrum.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Al weken niet meer, alleen een bodywarmer voor de soms wat fripsere ochtendenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk buiten he. Vandaag de hele dag geen jas nodig gehad
.
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisinequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Phonsawan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisine
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef Tegan het volgende:
Herinnert iemand zich nog die ene vraag die me bezighield, over hoe ik iemand van wie ik houd kan vertrouwen als diegene iets heeft gedaan wat ik niet kan vergeven? De persoon in kwestie heeft een beslissing gemaakt wat inhoudt dat ik er niet meer over na hoef te denken![]()
, diegene wil iig niet zulk contact. Het is goed, maar niet wat ik verwachte
. Beetje vreemd
.
Geen idee.quote:
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.quote:
Bijvijlen staat wel beter jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:
Jullie moeten even allemaal zeggen dat dit heel lelijk is, want ik vind het zo erg om de rest ook af te vijlen.
Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook andersquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.
quote:
Net even naar de supermarkt gelopen. Rugzak mee en lekker even buiten geweest, het was prima weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Tandjes, ik dacht nog wel even voor acht uur nog naar de supermarkt te kunnen, want m'n trein zou om tien voor aankomen en die stopt zowat in de ah. Maar we staan nu al een kwartier achter een kapotte goederen trein bij vleuten. Daar gaat m'n ontbijt.
Gelukkig ben ik te oppervlakkig om zulke subtiele veranderingen op te merken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Tegan het volgende:
Dat was het al een tijdje, nu is het bij het filmpje ook anders.
Straks nog even FF spelen... Oh wacht...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Straks nog een of twee afleveringetjes BSG
aardbeien ijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Tegan het volgende:
Zal ik mandrijntjesgaan eten of aardbeienijs
?
Die... spatie... Must... resist...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Lamopen van auto de hele dag aan laten staan omdat die stomme verklikker het niet doet is niet tof
Lang leve de ANWB.
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.quote:
zeikerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet de lamopen met aardbeien_ijs?
Daar denkt de EU anders overquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Tegan het volgende:
Die man zo in de winkel. Ja, vriezers moeten een jaar of tien meegaan, maar u krijgt twee jaar garantie.
Was het niet slechts de accu dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou... ik kwam bij de auto en die deed het dus niet, net op dat moment viel de batterij van mijn telefoon ook uit, dus even bij mensen aangebeldm, daar mogen bellen en 10 minuten later was de ANWB er al, dus dat was al een meevaller.
Morgenochtend gaat ie naar de garage om dat ding te laten maken.
Over typefouten zeik ik nietquote:
Wat denkt de EU dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt de EU anders over
[..]
Was het niet slechts de accu dan?
Ik zat echt even te denken wat het kon zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |