Combinatie, moe van het kijken en ... in kpdquote:
Neeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneer serveren ze thais in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Genoeg mensen die stinkende dingen eten in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Helaas niet. Al zou dat wel enorm gaan stinken.
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein in den haag, lekker thais gegeten
Gelukkig zitten er niet zoveel restaurants in het centrum.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Al weken niet meer, alleen een bodywarmer voor de soms wat fripsere ochtendenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk buiten he. Vandaag de hele dag geen jas nodig gehad
.
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisinequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe het heette, het zat redelijk in de buurt van het station. Klein, strak restaurantje.
Phonsawan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Zeer waarschijnlijk deze: http://www.iens.nl/restau(...)onsawan-thai-cuisine
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef Tegan het volgende:
Herinnert iemand zich nog die ene vraag die me bezighield, over hoe ik iemand van wie ik houd kan vertrouwen als diegene iets heeft gedaan wat ik niet kan vergeven? De persoon in kwestie heeft een beslissing gemaakt wat inhoudt dat ik er niet meer over na hoef te denken![]()
, diegene wil iig niet zulk contact. Het is goed, maar niet wat ik verwachte
. Beetje vreemd
.
Geen idee.quote:
De lay-out is veranderd ja. Moet er nog erg aan wennen.quote:
Bijvijlen staat wel beter jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:
Jullie moeten even allemaal zeggen dat dit heel lelijk is, want ik vind het zo erg om de rest ook af te vijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |