De accu was dus leeg omdat ik de lampen had laten branden omdat die kloteverklikker het niet deed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar denkt de EU anders over
[..]
Was het niet slechts de accu dan?
Het ging om Pheno's gezeik, niet het mijnequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Miss is gewoon allergisch voor de Engelse ziekte...
Dat garantie altijd een redelijke termijn moet zijn t.o.v. de levensduur van het product.quote:
Owh, de verklikker laten repareren. Sorryquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De accu was dus leeg omdat ik de lampen had laten branden omdat die kloteverklikker het niet deed.
Oh, ik was te lui om terug te zoeken dus ik nam maar aan dat het ging over 'aardbeien ijs'quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om Pheno's gezeik, niet het mijne
Hm, interessant, voor deze. De andere was sowieso >7 jaar oud, dusja.quote:[..]
Dat garantie altijd een redelijke termijn moet zijn t.o.v. de levensduur van het product.
Weet de eaxte regels niet, maar dat kun je vast wel opzoeken
dat is niet lekkerquote:
Yepquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, de verklikker laten repareren. Sorry
doe wat niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik geloof in een kaste systeem in het onderbewustzijn van mensen
-edit- doe eens niet
quote:
Spannnnnend! Zou er milennium bug komen? ZOOOOOO ENG! Misschien vergaat de wereld wel op 1-1-00!!!!11!!!!quote:
Vraag het in het feedback. topicquote:
Is dit niet het FB topic dan? Dan zit ik hier al 5 jaar op de verkeerde plek.quote:
Kan gebeuren. De meeste mensen in R&P hebben problemen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag het in het feedback. topic
[/quoteja deed ik zat ff fout
Dan is die in R&P wel op ze plaatsquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan gebeuren. De meeste mensen in R&P hebben problemen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef nectarientje het volgende:
Met mij. een boek en een thermoskan thee op de havenblokken aan het strand gaan zitten
Vandaar ook de thermoskan theequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo warm is het nou toch ook weer niet?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? ik ben er toch ook
bedtijd, morgen lange werkdag 9-18
sms morgen nog maar even over zondag trouwensquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het er dan stervensdrukWerkze en welterusten
dat is kuttandjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:53 schreef Tegan het volgende:
Kut, mijn jas is gejat, met mijn Sennheiser oortjes en leren handschoenen.
dat is wel heel veelquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:23 schreef Tegan het volgende:
Wow, FF zegt dat ik vandaag forum.fok.nl 93.218 keer heb bezocht![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |