quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
TS zonder pics gaat dit topic op slot. Dit zijn geen zaken wat je met FOK!users bespreek.
PM me haar adres please
Dat is wel 1 van m'n minste zorgen op het moment.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef YellowBag het volgende:
nu dus normaal?
je hebt sex met een minderjarige gehad, daar zou ik me het meeste druk over maken
quote:
Ik geloof er niets van maar toch een tvp.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb nu sinds een aantal maanden een relatie met een vrouw van 32. Dat bevalt haske goed. Uit een vorige relatie had zij al vrij jong een dochter gekregen. Die is nu 15.
Het gebeurt de laatste tijd vaak dat ik er hele weekenden doorbreng en dat is altijd erg gezellig, met zowel moeder als dochter kan ik goed overweg en we doen ook veel samen enzo. Een paar weken geleden moest m'n vriendin boodschappen doen en langs haar moeder, dus ik zat alleen met dochter. Die was boven aan het douchen. Op een gegeven moment komt ze naar beneden, naakt (dat is vrij normaal; ze zijn vrij open) en liep door de woonkamer.
Nou, ik moet zeggen dat ik toen wel behoorlijk opgewonden werd, want ze heeft echt een prachtig lichaam! Ze keek me ook heel uitdagend aan en toen ze weer naar boven liep gunde ze me nog een geile blik. Ik weet wel zeker dat ze me op dat moment wilde. Gelukkig kon ik me op dat moment nog bedwingen.
Later niet meer bij stilgestaan en het leven ging door.
Gisteravond echter, zat ik lekker te fokken in de hobbykamer boven en toen kwam ze bij me zitten. Zo net een beetje te dicht zeg maar...we kletsten wat over haar school enzo en op een gegeven moment begon ze me ook over m'n been te wrijven, steeds hoger. Ik hield het dus niet meer en na een minuut of 10 barste de bom en heb ik haar genomen. Ze vond het heerlijk! Ik ook..
Daarna is zij weer naar haar kamer gegaan en we hebben afgesproken om het geheim te houden... maar nu voel ik me toch lichtelijk schuldig tegenover mijn vriendin. Die weet van niets en ik heb tenslotte toch haar dochter gewipt. Ik voel me ook enorm in 2 emoties gescheurd, omdat ik nu echt wel gevoelens heb voor zowel moeder als dochter..
Wat te doen. Moet ik mijn gevoelens onderdrukken en het opbiechten of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie, voor zolang als het geheim blijft??
En nee, fok kennende, ik ga geen triootjes voorstellen met beide. En geen foto's. Het is al kut genoeg dit...
Groetjes,
Krea.
Nou dit dus:quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Kreator het volgende:
Goed. De 'humoristische' reacties ook weer gehad. Nu weer normaal svp.
Wat is het probleem? Het enige probleem is dat ze 15 is en dat gaat pas problemen geven als ze het haar moeder verteld of naar de politie stapt of dat jij het haar moeder verteld.quote:of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie
quote:
...maar wat als ik de volgende keer weer alleen ben met dochter. Dat durf ik niet aan...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ok, ff zonder dollen.
Je bent vreemd gegaan.
Dus of opbiechten en je relatie naar de knoppen helpen of je mond houden en hopen dat dochterlief je niet gaat chanteren.
Maar hij kan er toch niks aan doen dat ze 15 isquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal hem vast inkoppen...
TS IS PEDO !11!!EINZ
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Northside het volgende:
Strafbaar kerel... als mams erachter komt en aagifte doet ben je de lul.
Alsof al die gasten hier nooit een meisje van 13, 14 of 15 jaar oud hebben geneukt. Mén.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?
De moeder! En de LAPD!11quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?
Dan heb de volgende keuzes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar wat als ik de volgende keer weer alleen ben met dochter. Dat durf ik niet aan...
Dit vind ik wel een goede eigenlijk. Kun je niet zeggen dat je aangerand bent?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Mwa tis een paar weken geleden, geen sporen meer terug te vinden. Ga naar je vriendin en zeg dat haar dochter je probeert te verleiden. Zorg dat je haar voor bent...
Ach, mensen die het dichtste bij heiligdom staan blijken de laatste tijd zelf jonger leuk te vinden...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik ben ook geen machine, wat moet ik met mijn gevoelens? Schuldgevoel vanwege vreemdgaan, lustgevoelens voor dochter en ik hou van mijn vriendin. Het is enorm verwarrend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef draqe het volgende:
Meiden van 15 zijn tegenwoordig aardig rijp, haalt niet weg dat het gewoon niet kan. Laat staan dat vreemdgaan zo goed is. Ik weet niet hoe de relatie tussen jou en je vriendin is, maar ik denk dat als dit naar buiten komt, ze je pronto op straat zet en je dat kind ook een trauma bezorgt. Ookal is het ene open gezin, ze zal pisnijdig zijn.
Nu het feit waar je mee zit.....ik zou als ik jou was goed nadenken over je gevoelens voor de moeder. Als die er echt zijn, negeer die dochter op het gebied wat je kreeg. Wel tactisch, anders vernaait ze alles alsnog.
succes (en anders zie ik je overlijdensadvertentie hier wel eens opduiken)
Ik had mijn eigen mening over dit dilemma nog niet gegeven zover ik weet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Thomas B. het volgende:
Maar hij kan er toch niks aan doen dat ze 15 is
ja toen ik zelf 15 wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Tally het volgende:
Ik zou lekker je bek houden en als de dochter nog es wil dr gewoon overheen gaan!
Ongeloofwaardig maar waar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat het allemaal lekker ongeloofwaardig is.
Uitmaken met moeders, want je krijgt hier altijd problemen mee.
Dat gaat er wel toe doen als je vriendin hier achter komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vrienden in het blauw zullen het zich wel aantrekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Who cares!! Nou, het Openbaar Ministerie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Maakt dat het erger?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Grimbert het volgende:
Dat gaat er wel toe doen als je vriendin hier achter komt.
Wat voor opties zie je voor je dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ongeloofwaardig maar waar..
Uitmaken? Dan maak ik álles kapot.... er moet toch wel een andere mogelijkheid zijn.
Als zij aangifte gaat doen wel jaquote:
Dit is toch wel relevante info qua pedo-gehalt. TS, kun je hier iets meer over vertellen wellicht?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
15 is niet pedo, die meid heeft ws. al flinke jetsers en scheert haar poes alweer jaren kaal.
Geen idee het is nog vers, was pas gisteravond. Ze is relaxed, dus denk niet dat ze er erg in heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef Laydina het volgende:
Wat voor opties zie je voor je dan?
Gewoon met die moeder relatie en af en toe die dochter neuken?
Of blijven bij de ma en die dochter negeren?
Daarbij .. hoe staat die dochter er nu in dan? Wil ze jou of is ze je nu zat?
Denkt onze vriendelijke wetgever toch anders over. En die kan daar nog wel eens vervelende gevolgen aan verbinden voor TS als de shit de fan hit. Sex-met-minderjarige op je strafblad is nou niet bepaald een aanbeveling in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
15 is niet pedo, die meid heeft ws. al flinke jetsers en scheert haar poes alweer jaren kaal.
maar bewijs dat maar eens,quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Het was gewoon vrijwillig hoor.
Jammer Krea.. jammer. Maak er dan ook een mooi verhaal vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
Geen idee het is nog vers, was pas gisteravond. Ze is relaxed, dus denk niet dat ze er erg in heeft.
Als jouw vriendin erachter komt en erg kwaad word op haar dochter kan het zomaar ineens niet meer vrijwillig zijn geweest van de dochter en leg het dan nog maar eens uit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zat een vriend mee te kijken op de webcam, die kan getuigen.
Dus er zijn wél pics?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van dit topic gaat omlaag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk verhaal, ik mis alleen het stukje waarin je zegt hoe laat nu precies de wekker afging
komt omdat ie al meer dan een jaar droog staat.quote:
en daar ging de geloofwaardigheid, maar dit soort posts kunnen je wel in de kijker spelen bij bepaalde instanties... be afraid be very afraidquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rechters zullen het misschien veroordelen, maar niet omdat het pedoseksualiteit is. Alleen omdat het seks met een minderjarige is. (en dan nog ligt het maar helemaal aan de situatie. Seks met een 15 jarige is lang niet altijd per definitie strafbaar)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Denkt onze vriendelijke wetgever toch anders over. En die kan daar nog wel eens vervelende gevolgen aan verbinden voor TS als de shit de fan hit. Sex-met-minderjarige op je strafblad is nou niet bepaald een aanbeveling in deze maatschappij.
Denk er precies zo over...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Tally het volgende:
Ik zou lekker je bek houden en als de dochter nog es wil dr gewoon overheen gaan!
...schuldgevoel verdwijnt weer? En wat als de dochter weer wil?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Krea, waarom schuldig voelen? Je doet niets wat de dochter niet wil... En wat betreft moeder, wat niet weet wat niet deert, waarom onnodig kwetsen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk er precies zo over...
Krea, waarom schuldig voelen? Je doet niets wat de dochter niet wil... En wat betreft moeder, wat niet weet wat niet deert, waarom onnodig kwetsen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk er precies zo over...
Lach maar om mijn leven. Het is een drama. Ik snap nu wel dat je denkt (haha boehoe) dat het nep is, maar ik wil je best even privé uitleggen dat het waar is. Kan eht bewijzen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
1 april is alweer even voorbij. sluit deze onzin.
Schuldgevoel schijnt met de keer minder te worden, heb ik me laten vertellen. Het slijt schijnbaar... Je moet voor jezelf bepalen of dochterlief lekker genoeg is om je een tijdje schuldig te voelen. En hee, zolang het niet en koste gaat van de sexuele relatie met je vriendin, wat is dan het probleem. Zolang het maar erbij komt en niet er voor in de plaatsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...schuldgevoel verdwijnt weer? En wat als de dochter weer wil?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Catbert het volgende:
Is de moeder van je vriendin niet wat trouwens? 4 generaties: dat moet een record zijn.
Altijdquote:
Ik gebruik toch nergens het woord pedoseksualiteit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Rechters zullen het misschien veroordelen, maar niet omdat het pedoseksualiteit is. Alleen omdat het seks met een minderjarige is. (en dan nog ligt het maar helemaal aan de situatie. Seks met een 15 jarige is lang niet altijd per definitie strafbaar)
Zowww!!! Jij hebt echt een probleem.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar reageerde ik op, jij reageert op mij, jij snap?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik gebruik toch nergens het woord pedoseksualiteit?
misschien is het handig om bij moeder even voorzichtig te polsen wat zij van een open relatie vindt voor je roept dat het geen probleem zou moeten zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schuldgevoel schijnt met de keer minder te worden, heb ik me laten vertellen. Het slijt schijnbaar... Je moet voor jezelf bepalen of dochterlief lekker genoeg is om je een tijdje schuldig te voelen. En hee, zolang het niet en koste gaat van de sexuele relatie met je vriendin, wat is dan het probleem. Zolang het maar erbij komt en niet er voor in de plaats
Dan zou dit topic met stip binnen komen in de epische topic allertijden top 10quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Niet om het één of ander maar wat als dochterlief straks zwangert blijkt te zijn?!
Dan krijgen we over een jaar of 15 een soortgelijk topic van Kreator.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Niet om het één of ander maar wat als dochterlief straks zwangert blijkt te zijn?!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Catbert het volgende:
Gewoon aanhouden en doorgaan. Dan is die dochter binnenkort zwanger en kun met een beetje geluk over een jaar of 12 over haar dochter heen.
Is de moeder van je vriendin niet wat trouwens? 4 generaties: dat moet een record zijn.
Ben jij mal, een beetje slapende honden wakker maken... Serieus, de gemiddelde man komt hier gemakkelijk mee weg. Niemand die iets hoeft te weten verderquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien is het handig om bij moeder even voorzichtig te polsen wat zij van een open relatie vindt voor je roept dat het geen probleem zou moeten zijn
no pun intended?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
vanaf daar nemen.
Wel zonder webcam hoor!quote:
hoe denk je dat de gemiddelde moeder waarmee je een relatie hebt reageert als je zegt dat je haar 15 jarige dochter hebt genomen..?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof niets van je verhaal, maar ik zou het eerst aan de moeder vertellen, en dan het vanaf daar nemen.
Dat maakt niets uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het vrijdag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel zonder webcam hoor!
Ik wil geen pottenkijkers!
Whe he he he
Ja, dat loopt gewoon op een trio uit natuurlijk, zoals in all films.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef teamlead het volgende:
hoe denk je dat de gemiddelde moeder waarmee je een relatie hebt reageert als je zegt dat je haar 15 jarige dochter hebt genomen..?
Met Sjeen wil ik altijd wel neuken hoor niet alleen op vrijdag!quote:
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe denk je dat de gemiddelde moeder waarmee je een relatie hebt reageert als je zegt dat je haar 15 jarige dochter hebt genomen..?
Gewoon kop houden en wachten of dochterlief over gaat tot chantage of niet. Voor het zelfde geld is dochterlief na 1x wel klaar met TS
Ze gaat je een kwartetje met d'r dochter en moeder aanbieden. Wedden?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg net een smsje of ik zo even langs wil komen bij vriendin. Ze wil wat bespreken.
Ik zou in ieder geval afspreken op een publieke plek waar onafhankelijke getuigen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg net een smsje of ik zo even langs wil komen bij vriendin. Ze wil wat bespreken.
Haar dochter dus welquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehad.
Ik had het meer over de punsquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Met Sjeen wil ik altijd wel neuken hoor niet alleen op vrijdag!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat loopt gewoon op een trio uit natuurlijk, zoals in all films.
Vind je het gekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
En vooral je broek aan houden! Ik moet er niet aan denken wat ze met zijn pik gaan doen als ze dr achter komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval afspreken op een publieke plek waar onafhankelijke getuigen zijn.
I knowquote:
nou succesquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Alsof vrouwen dat niet doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
waarom moeten mannen zich toch zo veel shit op de hals halen, puur voor een lekkere wip?
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehad.
En misschien heeft zij (alsin de dochter) er wel spijt van! Of is het dr niet goed bevallen met Krea (wat natuurlijk eigenlijk onmogelijk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.quote:terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
niet door eerst de vader te neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dat niet doen
[ afbeelding ]
en dat dus ...quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Vind je het gek. Je dacht toch niet dat een 15 jarig meisje voor zich kan houden dat het vriendje van haar moeder over d'r heen is geweest
. Die shit komt altijd uit, succes
Zullen we samen op vakantie gaan? Zo ja waar heen? Zullen we samen wonen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En misschien heeft zij (alsin de dochter) er wel spijt van! Of is het dr niet goed bevallen met Krea (wat natuurlijk eigenlijk onmogelijk is) en waarom zou je de relatie dan stuk maken!
Maar er is wel iets aan de hand. En doen alsof er niets aan de hand is is gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
Jongetjes van 15 kunnen er ook uit zien alsof ze ouder zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet door eerst de vader te neuken
en geen jongetjes van 15
al moet ik toegeven dat de gemiddelde 15 jarige meid er tegenwoordig ook als 25 uitziet
bij vrouwen moet je die mogelijkheid serieus openhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.
Mam, mijn vliesje is stukquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichten
wat is daar walgelijk aan danquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar er is wel iets aan de hand. En doen alsof er niets aan de hand is is gewoon walgelijk.
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, ze wil niet zeggen wat er is. Dus ik ga er nu heen. Tot vanmiddag..
IK DACHT DAT HET JE OUDERE ZUS WAS!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?
neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?
Dat je voor die moeder bepaalt met watvoor mannen ze naar bed wilquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je hebt er een zooitje van gemaakt! Je had die pik van je niet moeten laten nadenken, je had met je eigen kop moeten denken! Ja, meiden van 15 dagen je tegenwoordig uit, maar je bent er zelf bij om toe te happen of niet!
Kompleet de voering uit d'r vagijn gezaagd, de rakker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef teamlead het volgende:
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichten
zo'n redenatie kan alleen een vrouw verzinnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat je voor die moeder bepaalt met watvoor mannen ze naar bed wil, door dingen te verzwijgen.
nou dan....quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jongetjes van 15 kunnen er ook uit zien alsof ze ouder zijnHet zijn er niet veel. Maar ze zijn er wel
En toch... Maak je die fout best snelquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan....![]()
bij de meiden van 15 zijn ze juist in de minderheid, de meiden die ook echt als puber uitzien
Dus, je gaat er niet meer inhoudelijk op in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo'n redenatie kan alleen een vrouw verzinnen
nou val ik niet op jonge jongens en ik moet de eerste van 15 nog tegenkomen die er uit ziet als een 40-erquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... Maak je die fout best snel
Vergeten te vragen naar de leeftijd... "Helaas" ervaring
Maar daar ben je ook snel weer overheen hoor.. Whe he he he
Dat weet jij toch wel weer inmiddelsquote:
Toen pas?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus, je gaat er niet meer inhoudelijk op in?
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
Ik val ook niet op jonkies!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou val ik niet op jonge jongens en ik moet de eerste van 15 nog tegenkomen die er uit ziet als een 40-er
dus mij zal dat niet snel gebeuren
quote:
daar is ook niets mis meequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik val ook niet op jonkies!
Maar hij zag er uit alsof hij toen onderhand even oud was.
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmakenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
en een naaldquote:
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.
squirtingquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmaken
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
mijn bruid is 2 cm kleiner dan ikquote:
Ik was toen geen 30quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex he![]()
maar ff serieus? een jonge gozer die er uit ziet als een 30-er?
hoe zielig
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteertquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logeren
wat is dat nou voor pedo gedrag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was toen geen 30Een stukkie jonger
En nee niet even oud. Hij was een jaar of 16/17 toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ja manquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
kan elke loederquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is dat nou voor pedo gedrag?
goed, je was 25, hij 17... whoohooo 8 jaar verschil..
Ik vind je een nep pedo hoor
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
Dan heb ik toch niet goed mijn best gedaanquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik snap dit wel, maar ik vind dat geen oplossing, en ik vind het raar dat anderen dat wel vinden. Vreemdgaan had hij sowieso niet moeten doen, maar als hij het doet moet hij het wel opbiechten zodat de moeder zelf kan beslissen of ze verder wil met hem. Nu maakt hij die keuze voor haar, en liegt daarnaast.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
Oh maar ik heb ook nooit beweerd dat een jonkie niet kan neuken. Als dat zo was, waren er geen toyboysquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasVoor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
meer ervaren mannen nemen ipv jonkiesquote:
Dat, en bovendien van twee walletjes wil eten en nu doet alsof hij niet weet wat hij moet doen.quote:
Sjeen is ouder hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer ervaren mannen nemen ipv jonkies
maar Sjeen ziet wel jong uitquote:
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....quote:
*fapfapfapfap*quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....
Waarheidsgehalte nam al een vlucht bij het zien van de OP.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
Waarmee? Met de opnames die die meekijkende vriend gemaakt heeft??quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.
Newbie? Wie noem je hier een newbie? Moet ik even een bushokkie opzoeken of sla je er zelf de Gouden Gids op na?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef STING het volgende:
Als je maar geen Amber alert gaat veroorzaken
Meteen naar politiebureau en aangifte gaan doen van verkrachting. Ook mannen kan zoiets overkomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin. In weekend ook trouwens.
Bedankt Sherlock. Het was nog niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgen
Van jou toch wel schatje. Jij bent speciaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar Krea, ik dacht dat jij niet van Milfs hield(Verkapte tvp)
en toen was de geloofwaardigheid helemaal wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Afgezien van een paar enorme mutsen was het iedereen bij de TS al duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
Bedankt Sherlock. Het was nog niet duidelijk genoeg.
Ja, dat zeg ik dus kutnewbie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Catbert het volgende:
Afgezien van een paar enorme mutsen was het iedereen bij de TS al duidelijk hoor.
Mag ik dan meedoen als je mams én dochter tegelijk doet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van jou toch wel schatje. Jij bent speciaal.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Dat was dan weer een aflevering van Gilmore Girls..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Eerder Gossip Girls dan. . In Gilmore Girls deden ze dat nooitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Jij zou eens een keertje met Taurus moeten afspreken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:34 schreef Tegan het volgende:
Ik snap dit wel, maar ik vind dat geen oplossing, en ik vind het raar dat anderen dat wel vinden. Vreemdgaan had hij sowieso niet moeten doen, maar als hij het doet moet hij het wel opbiechten zodat de moeder zelf kan beslissen of ze verder wil met hem. Nu maakt hij die keuze voor haar, en liegt daarnaast.
In mijn hoofd welquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Eerder Gossip Girls dan. . In Gilmore Girls deden ze dat nooit
En toen werd je wakker, innig en erotisch verstrengeld met je kussen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb nu sinds een aantal maanden een relatie met een vrouw van 32. Dat bevalt haske goed. Uit een vorige relatie had zij al vrij jong een dochter gekregen. Die is nu 15.
En toen werd je wakker, of niet?
Het gebeurt de laatste tijd vaak dat ik er hele weekenden doorbreng en dat is altijd erg gezellig, met zowel moeder als dochter kan ik goed overweg en we doen ook veel samen enzo. Een paar weken geleden moest m'n vriendin boodschappen doen en langs haar moeder, dus ik zat alleen met dochter. Die was boven aan het douchen. Op een gegeven moment komt ze naar beneden, naakt (dat is vrij normaal; ze zijn vrij open) en liep door de woonkamer.
Nou, ik moet zeggen dat ik toen wel behoorlijk opgewonden werd, want ze heeft echt een prachtig lichaam! Ze keek me ook heel uitdagend aan en toen ze weer naar boven liep gunde ze me nog een geile blik. Ik weet wel zeker dat ze me op dat moment wilde. Gelukkig kon ik me op dat moment nog bedwingen.
Later niet meer bij stilgestaan en het leven ging door.
Gisteravond echter, zat ik lekker te fokken in de hobbykamer boven en toen kwam ze bij me zitten. Zo net een beetje te dicht zeg maar...we kletsten wat over haar school enzo en op een gegeven moment begon ze me ook over m'n been te wrijven, steeds hoger. Ik hield het dus niet meer en na een minuut of 10 barste de bom en heb ik haar genomen. Ze vond het heerlijk! Ik ook..
Daarna is zij weer naar haar kamer gegaan en we hebben afgesproken om het geheim te houden... maar nu voel ik me toch lichtelijk schuldig tegenover mijn vriendin. Die weet van niets en ik heb tenslotte toch haar dochter gewipt. Ik voel me ook enorm in 2 emoties gescheurd, omdat ik nu echt wel gevoelens heb voor zowel moeder als dochter..
Wat te doen. Moet ik mijn gevoelens onderdrukken en het opbiechten of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie, voor zolang als het geheim blijft??
En nee, fok kennende, ik ga geen triootjes voorstellen met beide. En geen foto's. Het is al kut genoeg dit...
Groetjes,
Krea.
Dat wordt een battle van jewelstequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij zou eens een keertje met Taurus moeten afspreken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou dit topic met stip binnen komen in de epische topic allertijden top 10
OMG! Ja, ongekende mogelijkheden! Dochter doet haar bekentenis tegen haar uit-beeld-verdwenen vader tijdens een omgangsregeling-weekend en pa gaat verhaal halen bij TS. Of pa dreigt verhaal te komen halen zo gauw hij uit de gevangenis is! De mogelijkheden waren eindeloos, dit had echt een classic-reeks kunnen worden...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik mis het vervolg en een eventuele kwade vader van het kind
jammer, dit had een super topic kunnen worden..
Nu heb ik een onvoldaan gevoel
Had je eerder aan moeten denken noob..quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitmaken? Dan maak ik álles kapot.... er moet toch wel een andere mogelijkheid zijn.
Nee man, Pa neukt Kreator, die was nog over nadat 'ie oma, mamma, dochter en dochter-van-dochter gehad had.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:08 schreef Northside het volgende:
OMG! Ja, ongekende mogelijkheden! Dochter doet haar bekentenis tegen haar uit-beeld-verdwenen vader tijdens een omgangsregeling-weekend en pa gaat verhaal halen bij TS. Of pa dreigt verhaal te komen halen zo gauw hij uit de gevangenis is! De mogelijkheden waren eindeloos, dit had echt een classic-reeks kunnen worden...
quote:Haar ex-vriend is eveneens getint en heeft zwart haar. Hij stinkt, heeft een Hindoestaans uiterlijk en een lelijk langwerpig gezicht. Hij is tussen de 1.80 en 1.85 lang en droeg een petje of capuchon en drie truien.
Pics van het smsje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vaginavocht? Relatie-akte? Wat wil je zien.
Thx, ik moet zeggen dat ik er wel overheen ben hoor. Het was even moeilijk, maar het leven gaat door.quote:
Nog niemand de FOK! Knokploeg gebeld?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, ik krijg net een smsje van Kreator dat hij in de problemen zit en of ik wat mensen op de hoogte wil brengen... Als ik 'm bel krijg ik z'n voicemail.
Jammer ditquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx, ik moet zeggen dat ik er wel overheen ben hoor. Het was even moeilijk, maar het leven gaat door.
Dit dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
Waarom hebben die trolledingessen geen geduld.Bij de Bold was dit verhaal op zijn minst een half jaar gerekt. Maar nee, hier wordt in een tijdspanne van nog geen 24 uur: een dochter van 15 geneukt door een 30 plusser, wordt de moeder op de hoogte gebracht, die smst en intussen de pliesie belt, die nét niet de achtervolging inzetten én is het verdriet over deze niet alledaagse gang van zaken ook weer verleden tijd.
Veuls te snel allemaal, joh!
quote:
wel jammer dat er niet twee acteurs op de hoes staan met dezelfde achternaam, maar dat zegt natuurlijk niet veel als je gescheiden milfjes en hun minderjarige dochtertjes duwt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:27 schreef Tristessa het volgende:
Kreator heeft deze film gekeken?
[ afbeelding ]
zou zo maar kunnen met zijn oorlogstrauma's uit joegoslavië.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Kga maar is even dit topic lezen
Mwa fake: Of scenario krea heeft dochter gewoon geraped en probeert het nu te laten lijken alsof het vrijwillig was om onder een strafblad uit te komen![]()
![]()
Semtex!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er ook geen reet van, gezien je Fok!-verleden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
En dat ze 15 is is het minste van je zorgen? Vanaf 16 is het legaal.quote:
Boeit me niets.quote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
En dat ze 15 is is het minste van je zorgen? Vanaf 16 is het legaal.
Welke reputatie?quote:Anyway, ik geloof er niks van. Jij zou nooit je FOK!reputatie op het spel zetten om te vertellen dan je seks hebt met een minderjarig meisje.
De enige update die ik heb is een brief van haar advocaat en een bezoek vd politie wegens aangifte verkrachting.quote:Maar goed, een ontopic vraag dan. Die moeder was 16 toen ze zwanger raakte van dr dochter. Zou ze het accepteren als je het uitmaakt en verder gaat met de dochter?
No shit sherlockquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Anyway, ik geloof er niks van. Jij zou nooit je FOK!reputatie op het spel zetten om te vertellen dan je seks hebt met een minderjarig meisje.
Als het je niks boeit wat is het probleem dan?quote:Op maandag 12 april 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
De enige update die ik heb is een brief van haar advocaat en een bezoek vd politie wegens aangifte verkrachting.
Na een OP heb ik eigenlijk uberhaupt geen zin meer om te reageren.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
@Krea: heeft echt geen zin meer. Gemiste kans maar je bent veel te snel gegaan, anders had dit topic echt potentie gehad.
Ik weet ook wel dat Krea geen 44 isquote:
Ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt. er komt ook geen deel 2. Misschien weer een nieuw hoofdstuk vd week.quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Stefan het volgende:
Als het je niks boeit wat is het probleem dan?
De meesten komen niet verder dan de titelquote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na een OP heb ik eigenlijk uberhaupt geen zin meer om te reageren.. verder dan 1 post denken is pittig.
Binnenkort bij de AKO: Dagboek van een kinderneuker!quote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt. er komt ook geen deel 2. Misschien weer een nieuw hoofdstuk vd week.
Hmm. Jammer. Als je was begonnen met dat je vriendin een lekkere dochter had en pas een week ofzo later "gevoelens" had gekregen enzo was het een stuk geloofwaardiger. Had moeite het te geloven in de eerste post (te veel opeens) maar met je volgende post was dat meteen afgelopen. Had zeker potentiequote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Kreator het volgende:
Na een OP heb ik eigenlijk uberhaupt geen zin meer om te reageren.. verder dan 1 post denken is pittig.
Het kunnen niet allemaal pareltjes zijn...quote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef Catbert het volgende:
Hmm. Jammer. Als je was begonnen met dat je vriendin een lekkere dochter had en pas een week ofzo later "gevoelens" had gekregen enzo was het een stuk geloofwaardiger. Had moeite het te geloven in de eerste post (te veel opeens) maar met je volgende post was dat meteen afgelopen. Had zeker potentie
Gelukkig hebben we de DVD nogquote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het kunnen niet allemaal pareltjes zijn...
quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Binnenkort bij de AKO: Dagboek van een kinderneuker!![]()
Anyway, TBS is zo erg nog niet, lekker ruime cel, lekker tienerporno op je flatscreen.
Dat wordt dan moeilijk, want seks met een minderjarige valt altijd onder verkrachting (als meerderjarige zijnde).quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Kga maar is even dit topic lezen
Mwa fake: Of scenario krea heeft dochter gewoon geraped en probeert het nu te laten lijken alsof het vrijwillig was om onder een strafblad uit te komen![]()
![]()
Niet als je met de tijdmachine teruggaat naar 1982quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt dan moeilijk, want seks met een minderjarige valt altijd onder verkrachting (als meerderjarige zijnde).
Sinds wanneer hebben flauwe, neppe topics in R&P überhaupt potentie? Bij deze was het bij de OP al overduidelijk fake. Dat ie nog bijna vol is ook, ongelooflijk. Andere hoax-topics worden veel sneller gesloten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock
@Krea: heeft echt geen zin meer. Gemiste kans maar je bent veel te snel gegaan, anders had dit topic echt potentie gehad.
Snel slotjequote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben flauwe, neppe topics in R&P überhaupt potentie? Bij deze was het bij de OP al overduidelijk fake. Dat ie nog bijna vol is ook, ongelooflijk. Andere hoax-topics worden veel sneller gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |