een stbabylon overdraagbare aandoeningquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat zijn geen lentekriebels, das een SOA
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat zijn geen lentekriebels, das een SOA
Dan niet zeuren over SOA's. Dat is niet grappigquote:
Kom op, hij was wel een beetje grappigquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet zeuren over SOA's. Dat is niet grappig
De storing is tussen Bergen op Zoom en R'daal. Nu kan ik mijn auto wel in R'daal zetten maar of ik nu een half uurtje (iets meer denk ik) die kant op rij óf de trein pak en dan half uurtje met de bus moet...dan maakt ook niet zo'n verschil. Handig is het iig beide niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar ga je heen eigenlijk en zou je niet bv tot waar de storing is met de auto daar parkeren en de rest met de trein? of iemand je laten brengen dat stukje?
Heel veel lezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vraag t me af, hoe kan je anders zoiets verzinnen!?
Maar serieus, wie zou er hier vertellen dat ie wel een SOA heeft gehad?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel lezen
Maar serieus, nog nooit een SOA gehad
wat voor beurs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
De storing is tussen Bergen op Zoom en R'daal. Nu kan ik mijn auto wel in R'daal zetten maar of ik nu een half uurtje (iets meer denk ik) die kant op rij óf de trein pak en dan half uurtje met de bus moet...dan maakt ook niet zo'n verschil. Handig is het iig beide niet.
Maar het is gewoon irritant omdat ik dan vrij laat (voor mijn gevoel) op de beurs ben. Die is van 9-17 en ik zou er dan 11 uur pas zijn.
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom op, hij was wel een beetje grappig
Ik, als ik dat had gehad!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar serieus, wie zou er hier vertellen dat ie wel een SOA heeft gehad?
6 uur gaat heel snelquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat voor beurs?
en dan heb je toch 6 uur is dat niet genoeg?
ik heb wel es een of andere schimmelinfectie gehad durf ik wel te zeggen, of t nu echt een soa was is me niet duidelijk maar een paar tabletten en t was overquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar serieus, wie zou er hier vertellen dat ie wel een SOA heeft gehad?
2x per jaar. En ja veilig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel es een of andere schimmelinfectie gehad durf ik wel te zeggen, of t nu echt een soa was is me niet duidelijk maar een paar tabletten en t was over
maar even serieus wie van de seksueel actieve mensen hier laten zich regelmatig testen en doen het altijd veilig?
Kom op, als ik hier roep dat ik me in mijn reet laat neuken door een vrouw met voorbinddildo, zou ik zeker geen moeite hebben om een SOA toe te geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
Vast.
Lieve schat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je blaat vandaag wel een hoop onzin ja.![]()
Nee, dan nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Altijd? Ook als je een vaste relatie hebt?
Je hapt wel lekker vandaag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom op, als ik hier roep dat ik me in mijn reet laat neuken door een vrouw met voorbinddildo, zou ik zeker geen moeite hebben om een SOA toe te geven.
Wattenstaaf? Leven ze nog in de middeleeuwen in pluskut of zo? Plasje en prikje, klaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Seriously?. Zo'n heerlijke wattenstaaf in je pé-nis? Ik vond 1 keer wel genoeg.
Dat doen schapenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je blaat vandaag wel een hoop onzin ja.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve schat.
Suikersnoepje.
Dropje.
Poekie.
Een koe.
Doet moo.
Een schaap.
Doet blaat.
Ahh okquote:
oh is vast wel leuk en mss dat je op zo'n beurs ook eigenlijk wel juist vroeg moet zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
6 uur gaat heel snelEn 11 is al tegen lunchtijd en vind lekker wat vroeger te zijn dan later.
Platen -en verzamelbeurs.http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/
*knijpt in wangetjes*quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
het lijkt niet echt mijn dag te zijn.
Plas en bloed is geen test op alles.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Wattenstaaf? Leven ze nog in de middeleeuwen in pluskut of zo? Plasje en prikje, klaar
Dat gebeurt al láng niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schapen zijn fluffy.quote:
was vast erg lang geleden dat jij die test gehad hebt!?!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
DUS wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |