quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag dit....en in een flits dacht ik dat ik mijn PPG post in het GTST topic had gezet.![]()
[..]
En nu heb je een trauma voor het leven?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat valt er nog meer te vertellen.
Ik kreeg gelijk billenkoek omdat ik stout was.
Sindsdien moon ik niet meer.
The End.
Je kan maar weinig goed doen vandaag hequote:
Moet je maar verhuizenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
Shit...waarom is Utrecht zo ver?Moet morgen de trein van 8.18 hebben, wil ik 11 uur in Utrecht staan.
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wat nu weer? Alsof ik zovaak afkeurend doe
Zie je wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan maar weinig goed doen vandaag he
Utrecht is niet ver. Alleen wel als je uit het uiterste uithoekje moet komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
Shit...waarom is Utrecht zo ver?Moet morgen de trein van 8.18 hebben, wil ik 11 uur in Utrecht staan.
Gooi jij er ook nog ff een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan maar weinig goed doen vandaag he
Dit valt nog mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Utrecht is niet ver. Alleen wel als je uit het uiterste uithoekje moet komen
Samzz is alleen maar pissed omdat ik mijn moon trauma niet gelijk wilde vertellen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.vandaag we. Sammz ziet het ook.
[..]
Zie je wel?
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Samzz is alleen maar pissed omdat ik mijn moon trauma niet gelijk wilde vertellen.
Hint tot wat?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit valt nog mee.Ik heb tenminste een treinstation in mijn dorp.
Vind je het gekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Samzz is alleen maar pissed omdat ik mijn moon trauma niet gelijk wilde vertellen.
Dat jij nou alles negatief opvat, kan ik ook nix aan doenquote:
*voorkauw*quote:Hint tot wat?
Ik zal nog eens wat zeggen...:quote:
Het komt door het weer denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat jij nou alles negatief opvat, kan ik ook nix aan doen
[..]
*voorkauw*
Dat je wat dichterbijerder woont!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het komt door het weer denk ik.
Je wilt dat ik dichterbij kom wonen?
Het zal ook wel door het weer komen, dat ik dit ieesquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit klaar kom met studie en al die shizzle.
lentequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal ook wel door het weer komen, dat ik dit iees
Met een studie klaarkomen? Ik studeer geen Seksuologie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal ook wel door het weer komen, dat ik dit iees
Weekend hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat zeggen...:
Vlissingen-Roosendaal zaterdag 10 en zondag 11 april
Oorzaak
* werk aan het spoor
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
* maak tussen Roosendaal en Bergen op Zoom gebruik van de NS-bus
Extra reistijd
* een half uur
![]()
![]()
Kutweekenden.quote:
Doe ze watquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Extra lange wandeling door LWD gemaakt. 3 viskramen en geen één remoulade, kutviskramen!
Sja... hier is ook altijd werk in het weekend. Je kan dan gewoon beter niet met de trein gaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kutweekenden.Waarom nu dit weekend? Het enige weekend dat ik met de trein moet.
Dan maar trein 8.18.11 uur voelt wel beetje laat.
Iets zegt me dat je met die studie niet meer klaarkomt dan met jouw studie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met een studie klaarkomen? Ik studeer geen Seksuologie.
Hm...ik heb nu eigenlijk ook wel zin in iets kibbelingsachtig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Extra lange wandeling door LWD gemaakt. 3 viskramen en geen één remoulade, kutviskramen!
Toenet broodje kippeling gegetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ik heb nu eigenlijk ook wel zin in iets kibbelingsachtig.
Of een Vietnamese dinges. Loempia.
Mja, met de auto doe ik het niet zo goedkoop. Heb 12,50 retourkaartje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... hier is ook altijd werk in het weekend. Je kan dan gewoon beter niet met de trein gaan
Het lijkt op kibbeling qua buitenkant, maar is gewoon kip.quote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, met de auto doe ik het niet zo goedkoop. Heb 12,50 retourkaartje.Scheelt tientje en dat rijd ik er niet voor.
waar ga je heen eigenlijk en zou je niet bv tot waar de storing is met de auto daar parkeren en de rest met de trein? of iemand je laten brengen dat stukje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, met de auto doe ik het niet zo goedkoop. Heb 12,50 retourkaartje.Scheelt tientje en dat rijd ik er niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |