SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een chiqi babybornAls ze elkaar een kusje geven geven hun luiers licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil een chiqi babybornAls ze elkaar een kusje geven geven hun luiers licht
Zit je weer naar Nick. te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm... dat ze je niet opgevangen hebben zegt ook veel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kwam er achterstevoren uit, misschien dat dat het is
Niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is inderdaad lekker weer. Vanmiddag maar weer eens een rondje skatenquote:
Dat m'n eerste daad op deze aardkloot het moonen van de dokter was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... dat ze je niet opgevangen hebben zegt ook veel.
Wil je erover praten?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eensDat ken ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eensPhineas and Ferb rule!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je
There are no stupid questions, just people who don't know how to use Google
Watjequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat m'n eerste daad op deze aardkloot het moonen van de dokter was?
Nee, dat ligt te gevoelig.
quote:
Hey waar is Perry?quote:
Riiiiight.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vd week dat de afleveringen van The Powerpuff Girls (waar ik een jaar of 10 terug heel veel naar keek), nog steeeeeds worden herhaald.
Dat keek ik vroegah ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vd week dat de afleveringen van The Powerpuff Girls (waar ik een jaar of 10 terug heel veel naar keek), nog steeeeeds worden herhaald.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat keek ik vroegah ookEn Dexters laboratory... met DeeDee. Oooooeeeeeeh, what does this button dooooeee?
Ik zag dit....en in een flits dacht ik dat ik mijn PPG post in het GTST topic had gezet.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat keek ik vroegah ookEn Dexters laboratory... met DeeDee. Oooooeeeeeeh, what does this button dooooeee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |