Niets mis met een beetje eelt in de keel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt me wel dat een zuurstok wat minder meegeeft zeg maar.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ga er nog even serieus op in.![]()
[..]
Ik deel graag mijn matige en slechte grappen.
Oh ja, echt wel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje eelt in de keel.
Ik weet wel beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou haast geloven dat je serieus dat beeld van me hebt.
Ga je wel eens met 50 cent naar de rommelmarkt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Ik deel graag mijn matige en slechte grappen.
Nee, ik hou niet van rappers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je wel eens met 50 cent naar de rommelmarkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van rappers.Zo kennen we je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van rappers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Bring it onquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben je op je hoofd gevallen bij de geboorte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |