Newbie? Wie noem je hier een newbie? Moet ik even een bushokkie opzoeken of sla je er zelf de Gouden Gids op na?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef STING het volgende:
Als je maar geen Amber alert gaat veroorzaken
Meteen naar politiebureau en aangifte gaan doen van verkrachting. Ook mannen kan zoiets overkomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin. In weekend ook trouwens.
Bedankt Sherlock. Het was nog niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgen
Van jou toch wel schatje. Jij bent speciaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar Krea, ik dacht dat jij niet van Milfs hield(Verkapte tvp)
en toen was de geloofwaardigheid helemaal wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
Afgezien van een paar enorme mutsen was het iedereen bij de TS al duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
Bedankt Sherlock. Het was nog niet duidelijk genoeg.
Ja, dat zeg ik dus kutnewbie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Catbert het volgende:
Afgezien van een paar enorme mutsen was het iedereen bij de TS al duidelijk hoor.
Mag ik dan meedoen als je mams én dochter tegelijk doet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van jou toch wel schatje. Jij bent speciaal.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Dat was dan weer een aflevering van Gilmore Girls..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Eerder Gossip Girls dan. . In Gilmore Girls deden ze dat nooitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
Jij zou eens een keertje met Taurus moeten afspreken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:34 schreef Tegan het volgende:
Ik snap dit wel, maar ik vind dat geen oplossing, en ik vind het raar dat anderen dat wel vinden. Vreemdgaan had hij sowieso niet moeten doen, maar als hij het doet moet hij het wel opbiechten zodat de moeder zelf kan beslissen of ze verder wil met hem. Nu maakt hij die keuze voor haar, en liegt daarnaast.
In mijn hoofd welquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Eerder Gossip Girls dan. . In Gilmore Girls deden ze dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |