En toen werd je wakker, innig en erotisch verstrengeld met je kussen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb nu sinds een aantal maanden een relatie met een vrouw van 32. Dat bevalt haske goed. Uit een vorige relatie had zij al vrij jong een dochter gekregen. Die is nu 15.
En toen werd je wakker, of niet?
Het gebeurt de laatste tijd vaak dat ik er hele weekenden doorbreng en dat is altijd erg gezellig, met zowel moeder als dochter kan ik goed overweg en we doen ook veel samen enzo. Een paar weken geleden moest m'n vriendin boodschappen doen en langs haar moeder, dus ik zat alleen met dochter. Die was boven aan het douchen. Op een gegeven moment komt ze naar beneden, naakt (dat is vrij normaal; ze zijn vrij open) en liep door de woonkamer.
Nou, ik moet zeggen dat ik toen wel behoorlijk opgewonden werd, want ze heeft echt een prachtig lichaam! Ze keek me ook heel uitdagend aan en toen ze weer naar boven liep gunde ze me nog een geile blik. Ik weet wel zeker dat ze me op dat moment wilde. Gelukkig kon ik me op dat moment nog bedwingen.
Later niet meer bij stilgestaan en het leven ging door.
Gisteravond echter, zat ik lekker te fokken in de hobbykamer boven en toen kwam ze bij me zitten. Zo net een beetje te dicht zeg maar...we kletsten wat over haar school enzo en op een gegeven moment begon ze me ook over m'n been te wrijven, steeds hoger. Ik hield het dus niet meer en na een minuut of 10 barste de bom en heb ik haar genomen. Ze vond het heerlijk! Ik ook..
Daarna is zij weer naar haar kamer gegaan en we hebben afgesproken om het geheim te houden... maar nu voel ik me toch lichtelijk schuldig tegenover mijn vriendin. Die weet van niets en ik heb tenslotte toch haar dochter gewipt. Ik voel me ook enorm in 2 emoties gescheurd, omdat ik nu echt wel gevoelens heb voor zowel moeder als dochter..
Wat te doen. Moet ik mijn gevoelens onderdrukken en het opbiechten of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie, voor zolang als het geheim blijft??
En nee, fok kennende, ik ga geen triootjes voorstellen met beide. En geen foto's. Het is al kut genoeg dit...
Groetjes,
Krea.
Dat wordt een battle van jewelstequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij zou eens een keertje met Taurus moeten afspreken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou dit topic met stip binnen komen in de epische topic allertijden top 10
OMG! Ja, ongekende mogelijkheden! Dochter doet haar bekentenis tegen haar uit-beeld-verdwenen vader tijdens een omgangsregeling-weekend en pa gaat verhaal halen bij TS. Of pa dreigt verhaal te komen halen zo gauw hij uit de gevangenis is! De mogelijkheden waren eindeloos, dit had echt een classic-reeks kunnen worden...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik mis het vervolg en een eventuele kwade vader van het kind
jammer, dit had een super topic kunnen worden..
Nu heb ik een onvoldaan gevoel
Had je eerder aan moeten denken noob..quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitmaken? Dan maak ik álles kapot.... er moet toch wel een andere mogelijkheid zijn.
Nee man, Pa neukt Kreator, die was nog over nadat 'ie oma, mamma, dochter en dochter-van-dochter gehad had.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:08 schreef Northside het volgende:
OMG! Ja, ongekende mogelijkheden! Dochter doet haar bekentenis tegen haar uit-beeld-verdwenen vader tijdens een omgangsregeling-weekend en pa gaat verhaal halen bij TS. Of pa dreigt verhaal te komen halen zo gauw hij uit de gevangenis is! De mogelijkheden waren eindeloos, dit had echt een classic-reeks kunnen worden...
quote:Haar ex-vriend is eveneens getint en heeft zwart haar. Hij stinkt, heeft een Hindoestaans uiterlijk en een lelijk langwerpig gezicht. Hij is tussen de 1.80 en 1.85 lang en droeg een petje of capuchon en drie truien.
Pics van het smsje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vaginavocht? Relatie-akte? Wat wil je zien.
Thx, ik moet zeggen dat ik er wel overheen ben hoor. Het was even moeilijk, maar het leven gaat door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |