De moeder! En de LAPD!11quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?
Dan heb de volgende keuzes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar wat als ik de volgende keer weer alleen ben met dochter. Dat durf ik niet aan...
Dit vind ik wel een goede eigenlijk. Kun je niet zeggen dat je aangerand bent?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Mwa tis een paar weken geleden, geen sporen meer terug te vinden. Ga naar je vriendin en zeg dat haar dochter je probeert te verleiden. Zorg dat je haar voor bent...
Ach, mensen die het dichtste bij heiligdom staan blijken de laatste tijd zelf jonger leuk te vinden...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik ben ook geen machine, wat moet ik met mijn gevoelens? Schuldgevoel vanwege vreemdgaan, lustgevoelens voor dochter en ik hou van mijn vriendin. Het is enorm verwarrend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef draqe het volgende:
Meiden van 15 zijn tegenwoordig aardig rijp, haalt niet weg dat het gewoon niet kan. Laat staan dat vreemdgaan zo goed is. Ik weet niet hoe de relatie tussen jou en je vriendin is, maar ik denk dat als dit naar buiten komt, ze je pronto op straat zet en je dat kind ook een trauma bezorgt. Ookal is het ene open gezin, ze zal pisnijdig zijn.
Nu het feit waar je mee zit.....ik zou als ik jou was goed nadenken over je gevoelens voor de moeder. Als die er echt zijn, negeer die dochter op het gebied wat je kreeg. Wel tactisch, anders vernaait ze alles alsnog.
succes (en anders zie ik je overlijdensadvertentie hier wel eens opduiken)
Ik had mijn eigen mening over dit dilemma nog niet gegeven zover ik weet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Thomas B. het volgende:
Maar hij kan er toch niks aan doen dat ze 15 is
ja toen ik zelf 15 wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Tally het volgende:
Ik zou lekker je bek houden en als de dochter nog es wil dr gewoon overheen gaan!
Ongeloofwaardig maar waar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat het allemaal lekker ongeloofwaardig is.
Uitmaken met moeders, want je krijgt hier altijd problemen mee.
Dat gaat er wel toe doen als je vriendin hier achter komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vrienden in het blauw zullen het zich wel aantrekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Who cares!! Nou, het Openbaar Ministerie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Maakt dat het erger?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Grimbert het volgende:
Dat gaat er wel toe doen als je vriendin hier achter komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |