Dat maakt niets uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Het was gewoon vrijwillig hoor.
Is het vrijdag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel zonder webcam hoor!
Ik wil geen pottenkijkers!
Whe he he he
Ja, dat loopt gewoon op een trio uit natuurlijk, zoals in all films.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef teamlead het volgende:
hoe denk je dat de gemiddelde moeder waarmee je een relatie hebt reageert als je zegt dat je haar 15 jarige dochter hebt genomen..?
Met Sjeen wil ik altijd wel neuken hoor niet alleen op vrijdag!quote:
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe denk je dat de gemiddelde moeder waarmee je een relatie hebt reageert als je zegt dat je haar 15 jarige dochter hebt genomen..?
Gewoon kop houden en wachten of dochterlief over gaat tot chantage of niet. Voor het zelfde geld is dochterlief na 1x wel klaar met TS
Ze gaat je een kwartetje met d'r dochter en moeder aanbieden. Wedden?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg net een smsje of ik zo even langs wil komen bij vriendin. Ze wil wat bespreken.
Ik zou in ieder geval afspreken op een publieke plek waar onafhankelijke getuigen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg net een smsje of ik zo even langs wil komen bij vriendin. Ze wil wat bespreken.
Haar dochter dus welquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehad.
Ik had het meer over de punsquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Met Sjeen wil ik altijd wel neuken hoor niet alleen op vrijdag!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat loopt gewoon op een trio uit natuurlijk, zoals in all films.
Vind je het gekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
En vooral je broek aan houden! Ik moet er niet aan denken wat ze met zijn pik gaan doen als ze dr achter komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval afspreken op een publieke plek waar onafhankelijke getuigen zijn.
I knowquote:
nou succesquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
Alsof vrouwen dat niet doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
waarom moeten mannen zich toch zo veel shit op de hals halen, puur voor een lekkere wip?
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het feit dat die moeder het niet gaat goedkeuren is de reden om het te verzwijgen? Ik moet er niet aan denken seks te hebben met iemand die mijn moeder ook heeft gehad.
En misschien heeft zij (alsin de dochter) er wel spijt van! Of is het dr niet goed bevallen met Krea (wat natuurlijk eigenlijk onmogelijk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.quote:terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
niet door eerst de vader te neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dat niet doen
[ afbeelding ]
en dat dus ...quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Vind je het gek. Je dacht toch niet dat een 15 jarig meisje voor zich kan houden dat het vriendje van haar moeder over d'r heen is geweest
. Die shit komt altijd uit, succes
Zullen we samen op vakantie gaan? Zo ja waar heen? Zullen we samen wonen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En misschien heeft zij (alsin de dochter) er wel spijt van! Of is het dr niet goed bevallen met Krea (wat natuurlijk eigenlijk onmogelijk is) en waarom zou je de relatie dan stuk maken!
Maar er is wel iets aan de hand. En doen alsof er niets aan de hand is is gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanuit de situatie van TS geredeneerd is niets doen en afwachten nu het slimste. Waarom moeder op de kast jagen (met eventuele aangifte en andere drama's als mogelijk gevolg), terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is ?
Jongetjes van 15 kunnen er ook uit zien alsof ze ouder zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet door eerst de vader te neuken
en geen jongetjes van 15
al moet ik toegeven dat de gemiddelde 15 jarige meid er tegenwoordig ook als 25 uitziet
bij vrouwen moet je die mogelijkheid serieus openhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ze wil gewoon iets onzinnigs bespreken ineens.
Mam, mijn vliesje is stukquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichten
wat is daar walgelijk aan danquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar er is wel iets aan de hand. En doen alsof er niets aan de hand is is gewoon walgelijk.
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, ze wil niet zeggen wat er is. Dus ik ga er nu heen. Tot vanmiddag..
IK DACHT DAT HET JE OUDERE ZUS WAS!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?
neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles ontkennen. Glashard. Je dochter geneukt? WTF? Ik wist niet eens dat je een dochter had!?
Dat je voor die moeder bepaalt met watvoor mannen ze naar bed wilquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je hebt er een zooitje van gemaakt! Je had die pik van je niet moeten laten nadenken, je had met je eigen kop moeten denken! Ja, meiden van 15 dagen je tegenwoordig uit, maar je bent er zelf bij om toe te happen of niet!
Kompleet de voering uit d'r vagijn gezaagd, de rakker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef teamlead het volgende:
misschien heeft Krea haar wel stukgeneukt en heeft ze daarom haar moeder wel moeten inlichten
zo'n redenatie kan alleen een vrouw verzinnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat je voor die moeder bepaalt met watvoor mannen ze naar bed wil, door dingen te verzwijgen.
nou dan....quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jongetjes van 15 kunnen er ook uit zien alsof ze ouder zijnHet zijn er niet veel. Maar ze zijn er wel
En toch... Maak je die fout best snelquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan....![]()
bij de meiden van 15 zijn ze juist in de minderheid, de meiden die ook echt als puber uitzien
Dus, je gaat er niet meer inhoudelijk op in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo'n redenatie kan alleen een vrouw verzinnen
nou val ik niet op jonge jongens en ik moet de eerste van 15 nog tegenkomen die er uit ziet als een 40-erquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... Maak je die fout best snel
Vergeten te vragen naar de leeftijd... "Helaas" ervaring
Maar daar ben je ook snel weer overheen hoor.. Whe he he he
Dat weet jij toch wel weer inmiddelsquote:
Toen pas?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus, je gaat er niet meer inhoudelijk op in?
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
Ik val ook niet op jonkies!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou val ik niet op jonge jongens en ik moet de eerste van 15 nog tegenkomen die er uit ziet als een 40-er
dus mij zal dat niet snel gebeuren
quote:
daar is ook niets mis meequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat valt er nog over te zeggen? TS hangt zichzelf op als hij naar moeders gaat met de mededeling dat ie dochterlief genomen heeft. Voor TS is dat dus niet slim om te doen, tenzij hij het wel prettig vindt om moeders een beroerte te bezorgen.
Jouw redenatie is dat niets zeggen walgelijk is.. over het neuken van 15 jarige dochter hoor ik je niet.. Dat kan alleen vrouwenlogica zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik val ook niet op jonkies!
Maar hij zag er uit alsof hij toen onderhand even oud was.
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmakenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet getrouwd hoor... en braaf als ik ben, ga ik dat dus pas in de huwelijksnacht ontdekken
en een naaldquote:
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap jouw logica niet dat het goed is om vreemdgaan te verzwijgen.
squirtingquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En bedankt... nu moet ik mijn scherm gaat schoonmaken
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
mijn bruid is 2 cm kleiner dan ikquote:
Ik was toen geen 30quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja zeg, op je 15e telt een date met een 15-jarige niet als minderjarige sex he![]()
maar ff serieus? een jonge gozer die er uit ziet als een 30-er?
hoe zielig
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteertquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mits de dochter geen spijt krijgt en het huilend opbiecht bij ma met een of ander verhaal dat het gedwongen sex was en krea dus een tijdje bij Bubba mag logeren
wat is dat nou voor pedo gedrag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was toen geen 30Een stukkie jonger
En nee niet even oud. Hij was een jaar of 16/17 toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ja manquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
kan elke loederquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is dat nou voor pedo gedrag?
goed, je was 25, hij 17... whoohooo 8 jaar verschil..
Ik vind je een nep pedo hoor
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
Dan heb ik toch niet goed mijn best gedaanquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik snap dit wel, maar ik vind dat geen oplossing, en ik vind het raar dat anderen dat wel vinden. Vreemdgaan had hij sowieso niet moeten doen, maar als hij het doet moet hij het wel opbiechten zodat de moeder zelf kan beslissen of ze verder wil met hem. Nu maakt hij die keuze voor haar, en liegt daarnaast.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.,.langzaam in eenvoudige woordjes dan maar
krea doet foei met meisje
als krea tegen mama meisje vertelt, is krea zwaar de lul en neukt hij mama én meisje niet meer
krea houdt van mama (zegt ie)
als krea niks zeggen, alles gewoon over gaan
dus: niks zeggen beste resultaat voor krea![]()
da's toch niet ingewikkeld
Oh maar ik heb ook nooit beweerd dat een jonkie niet kan neuken. Als dat zo was, waren er geen toyboysquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasVoor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
meer ervaren mannen nemen ipv jonkiesquote:
Dat, en bovendien van twee walletjes wil eten en nu doet alsof hij niet weet wat hij moet doen.quote:
Sjeen is ouder hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer ervaren mannen nemen ipv jonkies
maar Sjeen ziet wel jong uitquote:
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....quote:
*fapfapfapfap*quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....
Waarheidsgehalte nam al een vlucht bij het zien van de OP.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
Waarmee? Met de opnames die die meekijkende vriend gemaakt heeft??quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.
Newbie? Wie noem je hier een newbie? Moet ik even een bushokkie opzoeken of sla je er zelf de Gouden Gids op na?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |