Shoppen ... Aalsmeerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zoMet mij gaat het goed? Ik woon goed? Waar heb je het over, haha!
Vind je? Hahahaquote:
Niet zo heel ver opzichquote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind je? Hahaha![]()
Woon jij hier in de buurt dan?
Vandaar ook arme agentquote:
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigquote:
wie weet welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar ook arme agentEn misschien vindt hij/zij het wel lekker dat zou ook zo maar kunnen
dat dusquote:
Kreaquote:
Welke film?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
Nog 10 minuten en dan is mn film binnen
misschien wel.. probeer eens?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik 'gehacked' zeg, geloof je me niet hč.
Dat weet ikquote:
En anders heb je een aantal bekeuringen aan je broek.quote:
quote:
Vorig weekend het boek gelezen.. waardeloosquote:
Nee.. helaasquote:
De film is veel mooier hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Vorig weekend het boek gelezen.. waardeloos
Cafe de praam wel? of bon ami?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigMisschien voor bloemen
Heul hard wegrennenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders heb je een aantal bekeuringen aan je broek.
Hij was wel heel beroerdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Damn thrust ik dacht dat ik slechte grappen maakte
Bon Ami.. daar kwam ik vroeger altijd.. mooie tijdenquote:
Dat kan ook haast niet anders, gezien de kwaliteit van het boekquote:
Je hebt m een blowjob gegeven?quote:
Ik wens je succesquote:
Goed excuusquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hij was wel heel beroerdwat slaap tekort al niet met een mens doet
adiosquote:
Hij weet dat ik tof ben. Ik heb dat soort dingen niet nodig. Ik ben toch zeker geen vrouw die promotie wil.quote:
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigMisschien voor bloemen
Geen spannend verhaal er dus achter?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij weet dat ik tof ben. Ik heb dat soort dingen niet nodig. Ik ben toch zeker geen vrouw die promotie wil.
Ik werk in Café de Praamquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef 907 het volgende:
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenken
Lijkt en zit ook allemaal erg dicht bij elkaar
En je heb niet even naar me gezwaaidquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenken
Lijkt en zit ook allemaal erg dicht bij elkaar
Jensenquote:
Jensen is coolquote:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon coolquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
Jensen was vroeger op de radio tof. Jan Paparazzi was toen ook wel een enorme baas.
*haakt in*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Geen Jensen-fan hier.
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon cool
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook..
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
quote:
Dat is bigamie geen polygamiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden hequote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoon
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden he
Net vorige week de extended gezien. Alle 3. Ik wil ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
Ik ben voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAlle drie achter elkaar, 12 uur aan film
Wie heeft een groot huis?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
[..]!!! ja
![]()
Alleen kijken waar en wanneer enzo
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij krengetjequote:
Goed plan. Hapjes en drankjes mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
[..]!!! ja
![]()
Alleen kijken waar en wanneer enzo
Verbetering groot genoeg om een aantal Fokkers te huizen voor een film marathonquote:
Moet ik maar snel mijn TV naar je meenemenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verbetering groot genoeg om een aantal Fokkers te huizen voor een film marathon
jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet ik maar snel mijn TV naar je meenemen
Zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]wel luchtbedden meenemen dan
Kamperen in mn paleisje
Oh, coolquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:
*huis beschikbaar stelt*
Klinkt als een planquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]wel luchtbedden meenemen dan
Kamperen in mn paleisje
Ik heb een flatscreen, 5.1 surround, dvd speler, bluerayspeler. En 2 banken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef krengetje het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk hoor..regel maar een datum enzo
pizzaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Krea stelt z'n huis ook beschikbaar. En, er zit een heerlijke pizzaria om de hoek
Krea, hoe groot is je huis... en nog belangrijker... specs van je installatiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Krea stelt z'n huis ook beschikbaar. En, er zit een heerlijke pizzaria om de hoek
Zie boven. 37" trouwens. Maar kleine afstand. En genoeg plaats om te 'slapen'.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
Krea, hoe groot is je huis... en nog belangrijker... specs van je installatie
Haha, ik ook! Was leuk, toen ik 15 wasquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bon Ami.. daar kwam ik vroeger altijd.. mooie tijden
*zingt* Weeeeeeee gaaaaaaan naaaaaar Krea toe, we gaan naar Krea toe, we gaan krea toequote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie boven. 37" trouwens. Maar kleine afstand. En genoeg plaats om te 'slapen'.
Ben er al een jaar of 2 niet meer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Was leuk, toen ik 15 was
In het weekend is het erg leukquote:
Precies, dat is alleen leuk als je niet veel ouder dan 18 bent hequote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Was leuk, toen ik 15 was
Neem ik als bonus the Lion King meequote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
Dan zorg ik wel dat ik de films niet vergeet
Dat helpt wel. Maar anders hebben we nog zender 710/711/712.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
Dan zorg ik wel dat ik de films niet vergeet
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat helpt wel. Maar anders hebben we nog zender 710/711/712..
Ik ben er een paar maanden terug 5 min geweest, 2 jaar daarvoor voor de deur gestaan.. Echt uit daar? Zeker 5 jaar geleden..quote:Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben er al een jaar of 2 niet meer geweest
En waarom neem je die niet mee naar mij?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem ik als bonus the Lion King mee
Daar is ook voor de dames nauwelijks sprake van een deurbeleidquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies, dat is alleen leuk als je niet veel ouder dan 18 bent he
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies, dat is alleen leuk als je niet veel ouder dan 18 bent he
De portiers zijn toffe gastenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk word nog steeds herkend door de portier
Slecht teken lijkt me
Uithoorn inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 23:10 schreef ukga het volgende:
THE-1
daar kwam ik wel vaak. of is dat alweer uithoorn?
Kut-tentquote:Op donderdag 8 april 2010 23:10 schreef ukga het volgende:
THE-1
daar kwam ik wel vaak. of is dat alweer uithoorn?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem ik als bonus the Lion King mee
Dat was kei leuk man!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maanden terug 5 min geweest, 2 jaar daarvoor voor de deur gestaan.. Echt uit daar? Zeker 5 jaar geleden..
Hoiquote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Las ergens dat iemand genoeg slaapplek had in zn/dr paleisje.. geen idee waar het over gaat.
Maar pyama's?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Las ergens dat iemand genoeg slaapplek had in zn/dr paleisje.. geen idee waar het over gaat.
G'nightquote:
ik heb er nog wel een voor je hoorquote:
Toch wel roze?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb er nog wel een voor je hoor
met zwart kantquote:
tegen elkaar wrijven? vuurtje eronder? tegen de verwarming duwen? wantschoenen aantrekken?quote:
welke?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, ik heb echt een fucking achterlijke film opstaan
heb mn tv niet aanquote:
Ik weet niet wat het is, maar ik ga zo toch zappen naar CC voor Beckerquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb mn tv niet aan
net 'my dads six wives' gezien.. ook enorm flauw
quote:
mja, misschien dat ik zo ook maar gewoon lui tv ga kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik ga zo toch zappen naar CC voor Becker
Hola engelquote:
bijna?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef -Engel- het volgende:
het is eigenlijk best slecht... maar ik probeerde serieus in slaap te komen door witte wijn te drinken (maar ben denk ik te vroeg begonnen... want nu ben ik weer helemaal wakker)
zucht....gelukkig is het bijna weekend
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef -Engel- het volgende:
het is eigenlijk best slecht... maar ik probeerde serieus in slaap te komen door witte wijn te drinken (maar ben denk ik te vroeg begonnen... want nu ben ik weer helemaal wakker)
zucht....gelukkig is het bijna weekend
morgen max. tot half vier werken... ik begin denk ik maar om 8 zodat ik ruim 1 uur pauze kan nemen dan gaat een dag wel snel.... vandaag ook weer voordat ik het wist, was het half 6quote:
Dan weet ik wat ik mee moet nemen als ik voor de dames-tut-avond naar je prachtige havenstad komquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik mee moet nemen als ik voor de dames-tut-avond naar je prachtige havenstad kom
Hi Samzz ....ik drink ook bier...(ben igg momenteel niet echt hyper... meer onrustig)quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik drink bier. En ik word alleen maar meer hyper
Ik word altijd hyper van bier. Dan kak ik in en dan moet ik van mezelf naar bed. Anders word ik weer hyper en slaap ik vannacht nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Samzz ....ik drink ook bier...(ben igg momenteel niet echt hyper... meer onrustig)
via pm ... of gezien er nu alleen dames zijn in het topic???quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jadoe eens vlug wat datums doorgeven enzo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word altijd hyper van bier. Dan kak ik in en dan moet ik van mezelf naar bed. Anders word ik weer hyper en slaap ik vannacht niet
pm hequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
via pm ... of gezien er nu alleen dames zijn in het topic???
Dank je, liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
respectdat vind ik een van de zwaarste beroepen...
super
1 ding aan te doen.. testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dank je, liefIk ben 1 van die zeldzame mensen voor wie het echt een roeping is, vind wat ik doe echt heerlijk
![]()
Van een andere orde: ik heb pijnlijke borsten. Dat vind ik altijd zo eng, zwangerschaptechnisch gezien![]()
Ik ben nog hyper. Maar ik ga zo wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hup naar bed dan
zo engel heeft weer 'n goede daad gedaan....
Garfieldquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:34 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ikke.... moet nog de hele nacht werken
Het kán helemaal niet, want Mirena enzo. Maar toch word ik er nerveus vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 ding aan te doen.. testen
hoe moeilijk het ook kan zijn ...
mirena is 100%?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het kán helemaal niet, want Mirena enzo. Maar toch word ik er nerveus van
Nee, net zo betrouwbaar als de pil, is me verteld.quote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, net zo betrouwbaar als de pil, is me verteld.
Al 'n testje gedaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dank je, liefIk ben 1 van die zeldzame mensen voor wie het echt een roeping is, vind wat ik doe echt heerlijk
![]()
Van een andere orde: ik heb pijnlijke borsten. Dat vind ik altijd zo eng, zwangerschaptechnisch gezien![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:34 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ikke.... moet nog de hele nacht werken
de ouderwetsche dan hequote:
Ik zit in de IT met allemaal internationale klanten enzo. En die zijn wakker als de meeste mensen hier slapenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Go Sempiterna
![]()
wat doe je dan voor werk?
ja... ik ken het ... werken in een internationale branch....quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ik zit in de IT met allemaal internationale klanten enzo. En die zijn wakker als de meeste mensen hier slapen
g'nightquote:
damnquote:
En morgen moet ik weer om 8 uur aanwezig.quote:
mag dat wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef Tally het volgende:
[..]
En morgen moet ik weer om 8 uur aanwezig.
Als ik deze laatste export heb gedaan dan ga ik naar huis!
Maar het duurt zo lang
Ik ben systeembeheerder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat doe jij dan voor werk???
btw wat bedoel je met laatste export?
Dat is in deze sector nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag dat wel?
moeten er tussen twee diensten niet minimaal 8 uur zitten?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is in deze sector niet
Als ze je nodig hebben dan moet je er staan! En dan heb ik het niet over de IT sector
Daarbij zal ik me morgenochtend wel verslapen
quote:Rusttijd
Per 1 april 2007 geldt een nieuwe Arbeidstijdenwet. Deze wet regelt o.a.hoe lang uw werknemers mogen werken en wanneer iemand recht heeft op pauze of rusttijd. De vereenvoudigde wet geeft werkgevers en werknemers meer ruimte om in onderling overleg afspraken te maken over werktijden.
Wat moet?
De Arbeidstijdenwet (ATW) geldt voor werknemers van 18 jaar en ouder en geeft een ondergrens aan voor werktijden. Voor jongeren onder 18 en zwangere vrouwen gelden aparte, strengere regels. De ATW kent een verbod op kindarbeid.
Veranderingen in het arbeidspatroon (bijvoorbeeld het rooster) moet u minstens 28 dagen van tevoren meedelen aan uw werknemers, tenzij daarover binnen uw sector andere afspraken zijn gemaakt. Uiterlijk vier dagen van tevoren moet een werknemer horen wanneer hij/zij moet werken. U moet bijhouden hoeveel uren uw werknemers hebben gewerkt. De Arbeidsinspectie kan hierom vragen.
Eventuele risico’s bij werktijden (bijv. bij ploegendienst en nachtwerk) dient u te benoemen in de risico-inventarisatie- en evaluatie en het plan van aanpak.
In uw arbeids- en rusttijdenbeleid moet u rekening houden met de persoonlijke omstandigheden van werknemers. Denk bijvoorbeeld aan zorgtaken, scholing of een vaste vrij avond om te kunnen sporten. Over uw beleid moet u overleggen met de ondernemingsraad, personeelsvertegenwoordiging of betrokken werknemers.
Wat mag?
Volgens de Arbeidstijdenwet mogen werknemers van 18 jaar en ouder maximaal 12 uur per dienst werken en maximaal 60 uur per week. In een periode van 16 weken mag een werknemer gemiddeld niet meer dan 48 uur per week werken. Per week moet er ten minste sprake zijn van een rustperiode van 11 uur per dag. U spreekt af met uw werknemer hoe hij of zij de werktijd per dag en week invult.
Bij bepaalde werk- of bedrijfsomstandigheden mag u afwijken van de standaardrusttijd (11 uur). Per 1 februari 2008 gelden hiervoor nieuwe regels. Een kortere standaard rusttijd voor en na een aanwezigheidsdienst, mag alleen als daar een goede reden voor bestaat en dit collectief wordt afgesproken. U mag de rusttijd tussen twee diensten maximaal twee keer per week inkorten tot eenmaal 10 uur en eenmaal 8 uur, voordat de volgende dienst begint. De kortere rusttijden mogen niet direct achter elkaar worden toegepast en moeten dus worden verspreid over de week. De gemiste rusturen moeten direct in de volgende rustperiode worden gecompenseerd. U mag op zondag (laten) werken als het soort werk dat noodzakelijk maakt (bijvoorbeeld horeca, zorg, politie). Zondagwerk mag ook als productieprocessen niet onderbroken mogen worden. Ook door bedrijfsomstandigheden mag op zondag gewerkt worden; ondernemingsraad en werknemer moeten er dan mee instemmen.
Kinderen onder 11 jaar mogen soms lichte werkzaamheden doen, zoals optreden in een tv-programma. De Arbeidsinspectie moet hiervoor altijd toestemming geven. Vanaf 14 jaar mogen kinderen mogen lichte arbeid verrichten, bijvoorbeeld een stage lopen. Er moet dan een stageovereenkomst zijn tussen school en ouders en werkgever.
Soms mag bij collectieve regelingen (zoals de CAO) afgeweken worden van de voorschriften in de Arbeidstijdenwet. In het Arbeidstijdenbesluit staan algemene uitzonderingen voor bepaalde werknemers en bepaalde situaties. Daarnaast zijn er aanvullende regels voor de sectoren zorg, mijnbouw, de vervoerssectoren en een aantal overige sectoren.
is het tenminste nog gezellig niet...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder.
Ik bedoel met het exporteren van mailboxen.
We hebben een nieuw mailplatform. En de eerste 40 gebruikers zijn nu over.
Op die ene na dan waar ik nog op wachtGelukkig zit ik niet alleen
naar de infraroodsauna gaan... dan warmen je spieren zodanig door dat het los komt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
damn, al de hele dag last van mn schouder.. lijkt wel of het erger wordt
Nja, tis meer alsof die spier tussen mn botten zit.. heel vreemd naar en pijnlijk gevoel.. kan mn arm ook niet boven mn hoofd krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
naar de infraroodsauna gaan... dan warmen je spieren zodanig door dat het los komt...
hoop dat je snel klaar bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:10 schreef Tally het volgende:
Mja. Nou hij is nu klaar met de export.
Nu bezig (lijkt het) met de import.
En dan split ik hem
Ik wil naar bed
Ik ook. Ben echt op.quote:
hoelang duurt import gemiddeld?quote:
duim duim ....is het al gelukt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:10 schreef Tally het volgende:
Mja. Nou hij is nu klaar met de export.
Nu bezig (lijkt het) met de import.
En dan split ik hem
Ik wil naar bed
quote:
Dit was een grote mailbox. Maar hij is gestaaktquote:
fokked op..quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit was een grote mailbox. Maar hij is gestaakt
Ik vind het wel best. Morgen hoor ik het wel weer.
Ik gaBeveiliging komt zo dus ik moet er ook zo uit wezen.
quote:
Goeie binnenkomer...quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:21 schreef romski het volgende:
zeker wat een gekut.. ik zit al meer dan een half jaar te wachten op een prinses die bijna net zo groot is als ik(dus langer dan 1,80)... ik kom ze regelmatig tegen maar nooit op het goede moment. of ze heeft kinderen... niet dat ik dat erg vind, maar het betekend vaak "gesetteld"
succes ermeequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:22 schreef Lily-Ella het volgende:
Ok, van Google word je ook niet vrolijk.. ik ga slapen en morgenochtend als eerste naar de winkel (slik). Trusten!
a I cquote:
Sja. Vervelend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:21 schreef romski het volgende:
zeker wat een gekut.. ik zit al meer dan een half jaar te wachten op een prinses die bijna net zo groot is als ik(dus langer dan 1,80)... ik kom ze regelmatig tegen maar nooit op het goede moment. of ze heeft kinderen... niet dat ik dat erg vind, maar het betekend vaak "gesetteld"
nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ] je moet toch een keer gaan switchen hoor..
kerstmisrendierdingbeestfacesmileypoppetjequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a I c![]()
ik heb zo'n rijtje die ik vaak gebruik en de rest eigenlijk niet
ik bedoel waar gebruik je deze voor<<<carnaval ofzo?
dan doe ik het welquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nee.
lilychickie. pm eens terug, dan mag je gaan slapen.
geen idee, die gebruik ik nooit. heb er ook maar een paar die ik gebruik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a I c![]()
ik heb zo'n rijtje die ik vaak gebruik en de rest eigenlijk niet
ik bedoel waar gebruik je deze voor<<<carnaval ofzo?
doe maar ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe ik het wel [ afbeelding ]
Mainframen.... zo snapt niemand het....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:25 schreef Sempiterna het volgende:
Ben been beetje aan het mainframen.. maar ik snap er nog geen hol van. En nu het werk ge-offshored wordt wil ik het eigelijk ook niet meer leren ook niet
pms?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
had je anders verwacht?quote:
wel een goede band mee dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
ff bij oom en tante op bezoek. Dus het was gezellig laat geworden
![]()
zeker is pas wat later gekomen maar het zijn echt toffe luiquote:
Mainframe, dat is zo'n systeem uit het stenen tijdperk waar meerdere klanten op 1 groot systeem zitten en ze een bepaalde hoeveelheid CPU enzo huren per jobje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mainframen.... zo snapt niemand het....
*Engel denkt na .. is toch een hoofdpc in een systeem.. right?
rielexquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
zeker is pas wat later gekomen maar het zijn echt toffe lui
knooppunt dus... of is dat ook weer iets anders....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:39 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Mainframe, dat is zo'n systeem uit het stenen tijdperk waar meerdere klanten op 1 groot systeem zitten en ze een bepaalde hoeveelheid CPU enzo huren per jobje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mainframequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
knooppunt dus... of is dat ook weer iets anders....
(ik let ook nooit op als de bedrijfssysteembeheerder weer komt zeuren waarom mijn pc weer kuren heeft)
virtuele servers... hoe bedenken ze heten wie zet er in hemelsnaam een server in verwegistan... lekker handig als ik het ding weer laat vastlopen.
zekerquote:
veel plezier en weltrusten..quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
zekermaar ik ga lekker slapen morgen nog een druk programma met oom en tante
![]()
Nachtbraakse nog
welke battle?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel plezier en weltrusten..
nah, ook niet te lang meer.. morgen fit zijn voor de battle
over mijn laptop bij dynabite..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet slapen ja....
for the moment in my ears:
[ Bericht 31% gewijzigd door -Engel- op 09-04-2010 02:42:21 ]
U get my pointquote:
maak dat je naar LA komt dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:54 schreef -Engel- het volgende:
next...
niet eens mijn favo....>>> dit zijn ze dus echtik vraag me af waar die last van hadden....
![]()
maffe gasten![]()
Helaas spelen ze alleen uh vanavond in LA....
helaas bad timing... maar ik heb al een damesuitje vanavond...quote:
gewoon een paar extra drankjes bij de dames naar binnen gooien en zorgen voor dansmuziek in het poolcafequote:Op vrijdag 9 april 2010 02:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaas bad timing... maar ik heb al een damesuitje vanavond...
hopelijk willen er een paar echt uit... want alleen poollen is eigenlijk ook wel weer saai.
haaaa. het zijn vriendinnen van de bruid hoor... niet de mijne igg... dat wordt gewoon thee drinken.. rooibos graagquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een paar extra drankjes bij de dames naar binnen gooien en zorgen voor dansmuziek in het poolcafe
Bios (clash of the titans 2d) laatste bus en nu baggeren!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Hee, gezellie, nog wakkeren!![]()
Jullie nog wat gedaan vanaaf?
Nope. And proud of it.quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Hee, gezellie, nog wakkeren!![]()
Jullie nog wat gedaan vanaaf?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haaaa. het zijn vriendinnen van de bruid hoor... niet de mijne igg... dat wordt gewoon thee drinken.. rooibos graag
Definetly niet mijn muziek...quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bios (clash of the titans 2d) laatste bus en nu baggeren!
wat vind je mijn muziek... de clips zijn een beetje van slechte kwaliteit igg.
Lekker toch?quote:
zekerquote:
agh de bruid verwachtte eigenlijk helemaal niks.. dus dit is al wild (ahum)quote:
geen "WIJ mogen jou opmaken+aankleden voor je de stad in gaat en je mag jezelf niet zien" verhalen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
agh de bruid verwachtte eigenlijk helemaal niks.. dus dit is al wild (ahum)
ik wil nog iets flauw bedenken, maar tot nu toe is hetallemaal
salsa ja... maar daarvoor ga ik altijd gewoon naar een van de latinavonden.. daar moet je op dansen niet luisteren (de de rest van je lijstje eigenlijk ook)quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Definetly niet mijn muziek...
Ik ben meer van de techno, trance, hardstyle, salsa, merengue en wat metal.![]()
Zonet lekker gedanst iig en knuffelmeisje gebeld.
Nee ik moet haar morgenvanmiddag bellen... met een jankverhaal ...omdat ze anders aan haar toekomstig man vastgeklonken zit...quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen "WIJ mogen jou opmaken+aankleden voor je de stad in gaat en je mag jezelf niet zien" verhalen?
koop een varkensneus voor drquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik moet haar morgenvanmiddag bellen... met een jankverhaal ...omdat ze anders aan haar toekomstig man vastgeklonken zit...
kan daarna natuurlijk altijd nog gaan sminken
koeienpak?quote:
ik weet niet tot hoelaat ik wakker blijf. maar ben het nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:24 schreef -Engel- het volgende:
pfff het is al 3.23... nu gaan slapen heeft igg net geen zin meer.. om 6.00 gaat de wekker alweer....
Wie helpt -Engel- de rest van de dagnacht door.....?
Daarom dans ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
salsa ja... maar daarvoor ga ik altijd gewoon naar een van de latinavonden.. daar moet je op dansen niet luisteren (de de rest van je lijstje eigenlijk ook)
ik ook!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom dans ik ook altijd
Zelfs op mn werk.
heb ik niet.... blijkbaar helpt, beginnen met drinken rond 19:00 en daarmee stoppen om 21.30 er goed tegen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:50 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor koffie en water. Flinke nadorst.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen Bosje![]()
ik ben niet eens brak
Ik ben eerder begonnen en later gestopt. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet.... blijkbaar helpt, beginnen met drinken rond 19:00 en daarmee stoppen om 21.30 er goed tegen.
Of zou het gewoon komen dat drinken in je eentje niet gezellig is...het flesje wijn was zo weg igg
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben deels wel brak, maar had geen zin om nog te blijven liggen..
Dan gaan we de volgende keer wel samen drinken en in dezelfde hoeveelheden... kijken wie er dan brakker is...quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben eerder begonnen en later gestopt. Misschien is dat het.
Eerst een gesprek ergens waar ik eventueel op vrijwillige basis een paar uur in de week kan werken en vanmiddag een gesprek met een van mijn behandelaren.quote:
klinkt zinnig ....quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst een gesprek ergens waar ik eventueel op vrijwillige basis een paar uur in de week kan werken en vanmiddag een gesprek met een van mijn behandelaren.
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.quote:
klinkt + ....de details hoor je neem ik aan in het gesprek zelf... en anders heb je gelijk een vraagquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.
Ik neem aan dat ik de uitleg over het werk daar wel zal krijgen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klinkt + ....de details hoor je neem ik aan in het gesprek zelf... en anders heb je gelijk een vraag(die willen ze altijd horen)
Yupz, een Chevrolet Cobalt voor 3 weken voor 607 euroquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen ...alles gelukt bij de ANWB?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik de uitleg over het werk daar wel zal krijgen ja
beetje weer in een "normale" ritme komen lijkt mijn al een grote (stap) verbeteringquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.
Alles al geregeld voor je vakantie? vergeet niet die extra grote kofferquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, een Chevrolet Cobalt voor 3 weken voor 607 euro
Daarna nog even de Belgische Keizer ingeweest, en na 3 Leffe Radieuse is dit tijdstip TE vroeg
Koffer, backpack!quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alles al geregeld voor je vakantie? vergeet niet die extra grote koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |