Jensenquote:
Jensen is coolquote:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon coolquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
Jensen was vroeger op de radio tof. Jan Paparazzi was toen ook wel een enorme baas.
*haakt in*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Geen Jensen-fan hier.
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon cool
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook..
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
quote:
Dat is bigamie geen polygamiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden hequote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoon
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden he
Net vorige week de extended gezien. Alle 3. Ik wil ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
Ik ben voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAlle drie achter elkaar, 12 uur aan film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |