Shoppen ... Aalsmeerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zoMet mij gaat het goed? Ik woon goed? Waar heb je het over, haha!
Vind je? Hahahaquote:
Niet zo heel ver opzichquote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind je? Hahaha![]()
Woon jij hier in de buurt dan?
Vandaar ook arme agentquote:
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigquote:
wie weet welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar ook arme agentEn misschien vindt hij/zij het wel lekker dat zou ook zo maar kunnen
dat dusquote:
Kreaquote:
Welke film?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
Nog 10 minuten en dan is mn film binnen
misschien wel.. probeer eens?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik 'gehacked' zeg, geloof je me niet hè.
Dat weet ikquote:
En anders heb je een aantal bekeuringen aan je broek.quote:
quote:
Vorig weekend het boek gelezen.. waardeloosquote:
Nee.. helaasquote:
De film is veel mooier hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Vorig weekend het boek gelezen.. waardeloos
Cafe de praam wel? of bon ami?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigMisschien voor bloemen
Heul hard wegrennenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders heb je een aantal bekeuringen aan je broek.
Hij was wel heel beroerdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Damn thrust ik dacht dat ik slechte grappen maakte
Bon Ami.. daar kwam ik vroeger altijd.. mooie tijdenquote:
Dat kan ook haast niet anders, gezien de kwaliteit van het boekquote:
Je hebt m een blowjob gegeven?quote:
Ik wens je succesquote:
Goed excuusquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hij was wel heel beroerdwat slaap tekort al niet met een mens doet
adiosquote:
Hij weet dat ik tof ben. Ik heb dat soort dingen niet nodig. Ik ben toch zeker geen vrouw die promotie wil.quote:
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nou ja, ik vind het shoppen hier niet zo geweldigMisschien voor bloemen
Geen spannend verhaal er dus achter?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij weet dat ik tof ben. Ik heb dat soort dingen niet nodig. Ik ben toch zeker geen vrouw die promotie wil.
Ik werk in Café de Praamquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef 907 het volgende:
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenken
Lijkt en zit ook allemaal erg dicht bij elkaar
En je heb niet even naar me gezwaaidquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toen door ben gereden naar Amstelveen, nu ik me zit te bedenken
Lijkt en zit ook allemaal erg dicht bij elkaar
Jensenquote:
Jensen is coolquote:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon coolquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
Jensen was vroeger op de radio tof. Jan Paparazzi was toen ook wel een enorme baas.
*haakt in*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Geen Jensen-fan hier.
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
Jan Paparazzi kan ik echt niet uistaan. Jensen is gewoon cool
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was vroegah echt heel anders. Spraakzaam ook..
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
quote:
Dat is bigamie geen polygamiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom is polygamie nog niet toegestaan in Nederland. Ik wil met 2 vrouwen trouwen
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden hequote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigreren kan en Lord of the Rings verbroedert gewoon
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
We moeten binnenkort toch maar eens een LOTR meet houden he
Net vorige week de extended gezien. Alle 3. Ik wil ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
Ik ben voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAlle drie achter elkaar, 12 uur aan film
Wie heeft een groot huis?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
[..]!!! ja
![]()
Alleen kijken waar en wanneer enzo
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij krengetjequote:
Goed plan. Hapjes en drankjes mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
[..]!!! ja
![]()
Alleen kijken waar en wanneer enzo
Verbetering groot genoeg om een aantal Fokkers te huizen voor een film marathonquote:
Moet ik maar snel mijn TV naar je meenemenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verbetering groot genoeg om een aantal Fokkers te huizen voor een film marathon
jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet ik maar snel mijn TV naar je meenemen
Zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]wel luchtbedden meenemen dan
Kamperen in mn paleisje
Oh, coolquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:
*huis beschikbaar stelt*
Klinkt als een planquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]wel luchtbedden meenemen dan
Kamperen in mn paleisje
Ik heb een flatscreen, 5.1 surround, dvd speler, bluerayspeler. En 2 banken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef krengetje het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk hoor..regel maar een datum enzo
pizzaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Krea stelt z'n huis ook beschikbaar. En, er zit een heerlijke pizzaria om de hoek
Krea, hoe groot is je huis... en nog belangrijker... specs van je installatiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Krea stelt z'n huis ook beschikbaar. En, er zit een heerlijke pizzaria om de hoek
Zie boven. 37" trouwens. Maar kleine afstand. En genoeg plaats om te 'slapen'.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
Krea, hoe groot is je huis... en nog belangrijker... specs van je installatie
Haha, ik ook! Was leuk, toen ik 15 wasquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bon Ami.. daar kwam ik vroeger altijd.. mooie tijden
*zingt* Weeeeeeee gaaaaaaan naaaaaar Krea toe, we gaan naar Krea toe, we gaan krea toequote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie boven. 37" trouwens. Maar kleine afstand. En genoeg plaats om te 'slapen'.
Ben er al een jaar of 2 niet meer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Was leuk, toen ik 15 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |