Dat dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
zoenenals t klikt op dat gebied dan, kan er geen genoeg van krijgen
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
zoenenals t klikt op dat gebied dan, kan er geen genoeg van krijgen
als jij er niet spontaan kokhals neigingen van krijg wil ik je wel testenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?
Kabouter Wesleyquote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?
neem je gelijk wat lekkers mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ga mn winterjas weer erbij halen, is gvd kkkkoud hier en richting school
tot later mensen
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!quote:
Mja, het valt wel vaker even dood in singles.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!
Nou, dit is allang geleden hoor (op een werkende dag)quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het valt wel vaker even dood in singles.
Zoenen met vrouwen is best leuk hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij er niet spontaan kokhals neigingen van krijg wil ik je wel testen
Leugens! Ik ben elke week druk bezig mijn kater de baas te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!
Nou, dat is een zware taakquote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben elke week druk bezig mijn kater de baas te zijn.
OMG een echte studentequote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschattenquote:
Ook niet overschattenquote:
Katers moet je dan ook verzuipen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Welkom Lassiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Lassie and I approve of this TT
Doei Lassiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Lassie voelt zich nu wel heel erg welkom
Ohquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Lassie laat zich niet zomaar door een muppetinnetje uit het veld slaan! Grrrr.
Oke!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar ff dat je het weet.![]()
Hoe is het?
Is al weer ff geledenquote:
Waarvoor? Voor Lassie?quote:
Een nachtdienst als in..geen slaapdienst?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke!
Ja, wel goed hoorVannacht ene nachtdienst gehad en dat was prima te doen eigenlijk! Met jou ook alles goed? Ik zag dat je iets nieuws hebt aangemaakt
Ja, wakker blijven van 22.30 - 7.30 maar dat ging prima!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Een nachtdienst als in..geen slaapdienst?
Ik heb idd iets nieuws aangemaakt, collega was er nogal enthousiast over
Pff is mij ook geluktquote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wakker blijven van 22.30 - 7.30 maar dat ging prima!
Hehe, ik zag het
Nee, een lentekolder TT.quote:
Goed zo, alleen ik werk dan en stap nietquote:
Allergisch voor Lassie?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, een lentekolder TT.
Hm...prikkende ogen, sniffen, keer of keer neus snuiten en niezen...Hooikoorts?
Wie is er nu niet allergisch voor jou?quote:
Je kunt wel allergisch voor mensen zijn he.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie is er nu niet allergisch voor jou?
Zo'n nachtdienst maakt jou niet liefquote:Op donderdag 8 april 2010 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh,quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kunt wel allergisch voor mensen zijn he.
Oh, dus wat jou betreft moet ik het niet vaker doen?quote:
Waar werk je ergens als vragen mag?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh,
[..]
Oh, dus wat jou betreft moet ik het niet vaker doen?
Ik werk bij de GGZ in Breda bij kinderen en jongeren die klinisch opgenomen zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 15:19 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Waar werk je ergens als vragen mag?
*springt in de auto naar Heerlen*quote:
0591-570290quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik bel dit nummer: +31-591-570290 maar blijkbaar doe ik het niet goed want bestaat niet ofzo.
Moet ik er 0900 voor zetten? Het is van Asus, computers enzo.
Ja, dat laatste wist ik. Maar wist niet dat er dan een 0 voor de 5 enzo moest.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
0591-570290
+31 is het landnummer voor Nederland
Ahquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wist ik. Maar wist niet dat er dan een 0 voor de 5 enzo moest.
Thx.
+31 weglaten en 0 ervoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik bel dit nummer: +31-591-570290 maar blijkbaar doe ik het niet goed want bestaat niet ofzo.
Moet ik er 0900 voor zetten? Het is van Asus, computers enzo.
Als je vanuit het buitenland belt, moet de 0 van het kengetal er niet bij.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat laatste wist ik. Maar wist niet dat er dan een 0 voor de 5 enzo moest.
Beter dubbel dan nietsquote:
maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je vanuit het buitenland belt, moet de 0 van het kengetal er niet bij.
Als je vanuit nederland belt wel.
Dus vanuit belgie: 0031591570290
Vanuit huis: 0591570290
Reis zequote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Zo. En nu ga ik m'n ouders lastig vallen, eerst nog even 2 uur reizen..
Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Dat doe ik ook ja. Wel zo makkelijk als je eens in het buitenland zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellen
ik zet nummers er altijd standaar al zo in en kan gewoon iedereen bereiken!
Veel plezier en goede reis.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Okay, wijsneus. Als je internationaal nummers hebt ingesteld, moet er geen 0 bij het kengetal. Anders wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellen
ik zet nummers er altijd standaar al zo in en kan gewoon iedereen bereiken!
daaromquote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Wel zo makkelijk als je eens in het buitenland zit.
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay, wijsneus. Als je internationaal nummers hebt ingesteld, moet er geen 0 bij het kengetal. Anders wel.
Bij je mob.foon kan het allebei zonder iets apart in te hoeven stellenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?
Het maakt niet uit of je 0031 of +31 doet.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?
even test gedaan als ik met mn vaste lijn 0031.... bel krijg ik ook gewoon contact!
ik begrijp heel goed dat de 0 weggelaten moet worden, ik schreef nu 0031 omdat het met mn vaste lijn was en ik daar geen + kan makenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je 0031 of +31 doet.
Het gaat om de 0 die bij het kengetal staat van je plaats. 010/020/053. Die 0 eerste nul dus.
+315312345678 werkt.
00315312345678 ook.
+3105312345678 werkt niet.
003105312345678 werkt ook niet.
idd, de R&P SC loopt zelfs harder vandaagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Het was doodsaai op schoolEn toen dacht ik, ik ga lekker even internetten in een verlaten, megagroot lokaal. Heerlijk, helemaal alleen. Komt er een wiskundeklas binnen, alle computers bezet. Komt de leraar naar me toe: Ben jij hier voor wiskunde? Ik ken je niet. Ik zo: Nee, daar heb ik al een doctoraal in. Dus hij kijkt me aan en begint te lachen, vervolgens vroeg ie vriendelijk of ik niet opwilde tiefen, want hij had de computer nodig voor iemand die wél wiskunde moet leren.
Zit ik een keer vrijwillig (perongeluk) bij wiskunde, is het nog niet goed
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
alleen in ruil voor een lekekr maaltje op tafel
Is ossehaas met frietjes en salade goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
Is ossehaas met frietjes en salade goed?Ik schuif ook ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is ossehaas met frietjes en salade goed?ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar ik heb hier 3 kids vanmezelf, 2 oppaskindjes die meeeten en ikzelf dus dat zijn er al 6![]()
Op haar school was voor 60 kinderen ofzo, dus 6 personen lukt me dan ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef Duimelot het volgende:
ook lekker![]()
ja maar ik heb hier 3 kids vanmezelf, 2 oppaskindjes die meeeten en ikzelf dus dat zijn er al 6
Ik vraag me al heel lang af wie de vrouw in je UI is... Ze komt me bekend voor, maar ik kan er m'n vinger niet op leggenquote:
Jeri Ryan (als 7 of 9 uit Star Trek)quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me al heel lang af wie de vrouw in je UI is... Ze komt me bekend voor, maar ik kan er m'n vinger niet op leggenDus, wie is het?
Dat dus. Ik wist het niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 16:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeri Ryan (als 7 of 9 uit Star Trek)
oh nou dan wachten we hier wel even tot je er bentquote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Op haar school was voor 60 kinderen ofzo, dus 6 personen lukt me dan ook wel.
Het zal wel laat worden dan, want ik doe er 2,5 uur over met de trein zie ik net.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Duimelot het volgende:
oh nou dan wachten we hier wel even tot je er bent
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.quote:
Nog 1 dagje te gaan mister.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
JAAAAAAAAAH! HUIS! EINDELIJK! WAT EEN ZAADDAG!
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:04 schreef El_Matador het volgende:
Nog 1 dagje te gaan mister.![]()
En dan weekend! Zaadterdag!
oh valt dan nog mee met de auto is het 2 uur en een kwartier!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zal wel laat worden dan, want ik doe er 2,5 uur over met de trein zie ik net.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.
Wat ga jij doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]ja morgen ook nog
werken
.
Zaadterdag en Zondvloeddag worden tof..
Ik keek het niet echt vrijwillig... en ex van me keek het graag en wie ben ik dan om te zeggen dat hij het niet mag kijken. Ik ging een boekje lezen of zo... Of toch meekijken om hem even te pleasen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.
oh maar lotr vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek het niet echt vrijwillig... en ex van me keek het graag en wie ben ik dan om te zeggen dat hij het niet mag kijken. Ik ging een boekje lezen of zo... Of toch meekijken om hem even te pleasen.
Het is niet mijn serie. Doe mij maar Lord of the Rings of zo
Star Trek + LoTRquote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar lotr vind ik ook leuk!
kan best beide
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Star Trek? Ik ben van Next generation. Toen was ik nog klein en nerdy en vond ik dat wel leuk. Met Jean-Luc "Xavier" Picard(wat toen natuurlijk nog niet Xavier was). En Deanna Troy! En fuck me gently Wesley!
'iemand' verrassen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat ga jij doen?![]()
Wij hebben een relaxweekendje, films kijken, beetje blowen en veel tijd samen in bed doorbrengen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef MeGaVaGo het volgende:
[..]
Harry Potter+ LoTR![]()
Ik een nerd? welnee
Eens met jouquote:
Ik ben trouwens klaar met lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Echt, er gaat niks boven Lord of the Rings. Al is de Millennium trillogie ook erg goed
Dat klinkt heel sarcastischquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Altijd gezellig om weer thuis te zijn.. voel me zo "welkom".
Ik heb heel dat Millennium gedoe gemist, ik zag er gisteren wel een stukje van op TV.. dus de moeite waard om te kijken?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Echt, er gaat niks boven Lord of the Rings. Al is de Millennium trillogie ook erg goed
Ik zou beginnen met lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ik heb heel dat Millennium gedoe gemist, ik zag er gisteren wel een stukje van op TV.. dus de moeite waard om te kijken?
Gigantisch. Het is dat ik vanavond hier in de buurt moet zijn anders was ik lekker in tilburg gebleven.quote:
Oké danquote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Gigantisch. Het is dat ik vanavond hier in de buurt moet zijn anders was ik lekker in tilburg gebleven.
Goed zoquote:
Ja, ik vind van wel. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat deel 1 goed overeen komt met het boekquote:
100% Als ik Lord of the Rings uit heb begin ik opnieuw. En dat doe ik alleen als een boek echt goed isquote:
Super!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoWat vond je?
Ik heb gisteren de laatste film gezien. Super
Ja hequote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Super!Ik dacht op een gegeven moment dat de spanning weg zou zijn, maar daar kwam ik snel op terug
Ik heb tot nu toe alleen deel één gezienquote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja heEcht, het is een briljante serie
Heb je de film al gezien?
Top, ik heb de afgelopen tijd alleen maar bagger boeken gekregen. Kluun is daarvan nog wel de aller grootste bagger.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
100% Als ik Lord of the Rings uit heb begin ik opnieuw. En dat doe ik alleen als een boek echt goed is
Ik stel voor dat je de andere twee snel gaat bekijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen deel één gezien
Okequote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Top, ik heb de afgelopen tijd alleen maar bagger boeken gekregen. Kluun is daarvan nog wel de aller grootste bagger.
Ja, hehe. Ik denk dat ik twee even moet kopen en dan kan drie nog in de biosquote:Op donderdag 8 april 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je de andere twee snel gaat bekijkenErg goed verfilmd
Zit al op een privé terrasquote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaal.... wie gaat er nog terassen?
ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef -Engel- het volgende:
Verstandigquote:Op donderdag 8 april 2010 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, hehe. Ik denk dat ik twee even moet kopen en dan kan drie nog in de bios
Ik ook niet. Ik moet zo oppassen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef -Engel- het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig..quote:
Alsof die willen missen dat ze door een blonde deerne op bed gelegd worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van harte dat de kids dan al op bed liggen
Bubba wacht op je in kamer 3. Have fun!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef 907 het volgende:
ik ben wel "proefpersoon" voor deze TT ..
Goede avond trouwens
sorry, wist geen betere inhaakpost
Dan moet je je even melden bij St. B. zijn clubquote:
De St. Befnard club?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je je even melden bij St. B. zijn club
Mits Bubba een mooie meid isquote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bubba wacht op je in kamer 3. Have fun!
Ja, dat kunnen ze vast missen. Het zijn geen pubersquote:Op donderdag 8 april 2010 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof die willen missen dat ze door een blonde deerne op bed gelegd worden.
Ik wil er nog geen lid van worden, ook al krijg ik geld toequote:Op donderdag 8 april 2010 19:08 schreef 907 het volgende:
[..]
Ah, je bent dus al lid begrijp ik? Of ben ik de enige die een lid heeft
quote:
Heb jij een lid? Neeeequote:Op donderdag 8 april 2010 19:08 schreef 907 het volgende:
[..]
Ah, je bent dus al lid begrijp ik? Of ben ik de enige die een lid heeft
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijfquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Waarom nog even? Wil je nog een paar leden bijgroeien?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja nog ff en ik kan m`n eigen club starten!
Komt het op tv dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijf
Tuurlijk blijf je wakkerquote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijf
Illegale download?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben bij een vriend die ze heeft
nou heb de laatste tijd wat weinig nachtrust gehadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf je wakkerNooit bij goede films in slaap vallen, heiligschennis
Jawel. Alleen weet je wel wat er gaat gebeuren in grote lijnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou heb de laatste tijd wat weinig nachtrust gehad
en ik sta er om bekend dat ik zelfs bij heel goeie films in slaap val'
maar ga mijn best doen![]()
is t dan nog wel leuk om daarna de boeken te lezen want die wilde ik in de zomer op vakantie doen.....
ja he ik doe dat niet hij is de schuldige en verder heeft ie alles al gezien heeft deze speciaal bewaard om met mij te kijken omdat t echt wat voor mij moet zijn!?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Illegale download?Dat is zowaar nog erger dan slapen bij een goede film
ach lees wel vaker boeken meer keren dus moet geen probleem zijn denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Alleen weet je wel wat er gaat gebeuren in grote lijnen.
Ik beschuldig je toch ook nergens vanquote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he ik doe dat niet hij is de schuldige en verder heeft ie alles al gezien heeft deze speciaal bewaard om met mij te kijken omdat t echt wat voor mij moet zijn!?
Huh? Wat klinkt goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 907 het volgende:
[..]
Bios?Download?
Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz
Als ik het hardop zeg klinkt het wel goed
Als ik "Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz" zegquote:
Klopt. Maar de prijzen voor een kaartje in de bios slaan nergens op, ze zouden niet goed geld terug garantie moeten geven.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beschuldig je toch ook nergens vanDownloaden = lame... vind ik.
Klein hulpmiddeltjequote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef 907 het volgende:
[..]
Als ik "Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz" zeg
Nevermind, ben vandaag in een melige bui, is niet zo goed denk ik
Das wel lekker makkelijk, want dan kan iedereen zeggen; vond er geen reet aan, ik wil m`n geld terugquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Klopt. Maar de prijzen voor een kaartje in de bios slaan nergens op, ze zouden niet goed geld terug garantie moeten geven.
Geen geintje, maar ik heb een semafoon van m`n werk, dat ding ziet er bijna hetzelfde uitquote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Klein hulpmiddeltjehttp://www.voeljegezond.nl/product/24090/invisible-klok/
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef 907 het volgende:
[..]
Geen geintje, maar ik heb een semafoon van m`n werk, dat ding ziet er bijna hetzelfde uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Ligt eraan hoe ingewikkeld je het maakt. Op veel producten waar jij je geld terug van kunt krijgen als het niet naar wens is, reageren maar weinig mensen op. Maar ik wil gewoon zeggen dat ik de bios veels te duur vind, hiermee probeer ik downloaden echter niet goed te praten.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 907 het volgende:
[..]
Das wel lekker makkelijk, want dan kan iedereen zeggen; vond er geen reet aan, ik wil m`n geld terug
quote:
Ja dat is ook wel zo. Moet zeggen dat ik de bios ook niet echt super vind. Betalen voor een film die je dan thuis kan zien is een betere oplossing vind ik. Ik zou er in elk geval dan sneller voor betalen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ingewikkeld je het maakt. Op veel producten waar jij je geld terug van kunt krijgen als het niet naar wens is, reageren maar weinig mensen op. Maar ik wil gewoon zeggen dat ik de bios veels te duur vind, hiermee probeer ik downloaden echter niet goed te praten.
Doe vertellen danquote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef 907 het volgende:
[..]
God wat weten jullie nog weinig over mij
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef 907 het volgende:
[..]
God wat weten jullie nog weinig over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Laat die foto's maar zittenquote:
quote:
Alcoholist?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
![]()
Drama van de avond: ik heb geen wijn meer
Nogsteeds Rosé hier staanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
![]()
Drama van de avond: ik heb geen wijn meer
Ik moet morgen nog werken dus vandaag maar even geen alcoholquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Nogsteeds Rosé hier staan
Ik ga zo eens voor een whiskey
Heerlijk
Hier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken dus vandaag maar even geen alcoholvoor de verandering
Vandaag even niet. Moe en hoofpijn. Morgen neem ik er wel eentje extraquote:
Precies, ik neem meestal maar 1 glaasje hoor, omdat het zo lekker is. Daar heb ik morgen op het werk echt geen last vanquote:
Ik dacht dat ik in het singles topic zat niet het alcohlisten topicquote:
eentje maar?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Moe en hoofpijn. Morgen neem ik er wel eentje extra
Ik meet niet, dus van mijn drankprobleem hebben jullie geen lastquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
Dat wordt wat tijdens een eventuele meet ...
voor gezelligheid is geen alcohol nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
Helemaal mee eens. Maar er komt toch vaak wel een klein drankje bij kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
voor gezelligheid is geen alcohol nodigkan wel lekker zijn dat dan weer wel
Weer lekker fris en fruitigquote:
Dat noemen we hier een borreltjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar er komt toch vaak wel een klein drankje bij kijken
Is dit nu je nieuwe vaste smiley?quote:
Ja eentje maarquote:
Ik kan heel goed mate houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
ja ja één glaasje, hoe vaak vul je die bij?quote:
Haha, natuurlijk niet.. ik ben moeder hoor!quote:
Zou toch kunnen...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet.. ik ben moeder hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei niet wat en hoe groot het glas is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
ja ja één glaasje, hoe vaak vul je die bij?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen...AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het kan altijd natuurlijk, maar is hier niet het geval gelukkig
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Mooi zoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ja, het kan altijd natuurlijk, maar is hier niet het geval gelukkig
Nee, ik gebruik ook wel anderen.. knap he?!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit nu je nieuwe vaste smiley?
gaat wel? dat klinkt als beetje goed, beetje slecht? met mij goed, gisteren mn schatje nog verrast met een nachtje extra te blijvenquote:
pmsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Delan het volgende:
[..]
gaat wel? dat klinkt als beetje goed, beetje slecht? met mij goed, gisteren mn schatje nog verrast met een nachtje extra te blijven
quote:
Snolletjequote:
quote:
Kutexcuusquote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
pms![]()
Wat liefwanneer zie je hem nu dan weer?
Slechte grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte grap
Ik snap hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiquote:
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijnquote:
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten danquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijn
+ dat jullie staand kunnen plassenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijn
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
pms![]()
Wat liefwanneer zie je hem nu dan weer?
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan
Ja mij ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldig
Nope, ik zat in Rotterdamquote:
aaaah meissie toch!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet wachten tot volgend weekend
Wilde plannen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, ik zat in RotterdamEn morgen ben ik er ook niet..
* plastuitquote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
+ dat jullie staand kunnen plassen
+ dat jullie niet hoeven te baren
+ dat jullie ontmaagding nooit pijn doet
dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan
en al die leuke bekeuringen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldig
Want een keizersnede is peanuts?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
* plastuit
* keizersnede
* jo ho ho and a bottle of rum?
Ik alleen overdag inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef 907 het volgende:
Ik heb jou in de reeks alweer een tijdje niet gezien
Of ik ben er op andere tijden
daar is optie3 weer van toepassing voor, flink vernevelenquote:
en je moet nog in je blote kont staanquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb wel al eens zo'n plastuit geprobeert maar dat ging niet helemaal lekker
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
* plastuit werkt niet
* keizersnede Ook dat zal je voelen
* jo ho ho and a bottle of rum? als je 15 bent mag je nog geen alcohol kopen
Nee, morgen ben ik gewoon vrijquote:
dan pis ik gewoon de agent onderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat gaat ook vervelen![]()
[..]
en al die leuke bekeuringen?
Ik pieste overal tegenaan.. behalve tegen de boomquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je moet nog in je blote kont staan![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik pieste overal tegenaan.. behalve tegen de boom
Ik juist alleen in de avondquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik alleen overdag inderdaadHoe is het?
Dat is veels te langquote:
Indirect welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte grap
Zie SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus benieuwd hoe het voelt om een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Herstel na een ks duurt vele malen langer. Maar er zitten ook voordelen aan, ik zal ze je besparenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef 907 het volgende:
[..]
Sssst
Naja het lijkt me makkelijker dan door je vagina heen?
Zou je niet aankunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben dus benieuwd hoe het voelt om een vrouw te zijn.
Arme agentquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan pis ik gewoon de agent onder
Ik zag het voor mequote:
vergeten je handen te wassen?quote:
Vertel, vertel. Met plaatjes enzoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Herstel na een ks duurt vele malen langer. Maar er zitten ook voordelen aan, ik zal ze je besparen
Dat denk ik ook nietquote:
Hij moet me dan maar een dagje laten genieten, en als ie dat niet doet, tja.. dan heb ik spierkracht en tik ik m op zn smoeltjequote:
Mooi zoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef 907 het volgende:
Ik juist alleen in de avond
Wel redelijk goedMet jou? Je woont trouwens echt goed!
Shoppen enzo
volgens mij val ik in herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |