quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
Is ossehaas met frietjes en salade goed?Ik schuif ook ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is ossehaas met frietjes en salade goed?ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar ik heb hier 3 kids vanmezelf, 2 oppaskindjes die meeeten en ikzelf dus dat zijn er al 6![]()
Op haar school was voor 60 kinderen ofzo, dus 6 personen lukt me dan ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef Duimelot het volgende:
ook lekker![]()
ja maar ik heb hier 3 kids vanmezelf, 2 oppaskindjes die meeeten en ikzelf dus dat zijn er al 6
Ik vraag me al heel lang af wie de vrouw in je UI is... Ze komt me bekend voor, maar ik kan er m'n vinger niet op leggenquote:
Jeri Ryan (als 7 of 9 uit Star Trek)quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me al heel lang af wie de vrouw in je UI is... Ze komt me bekend voor, maar ik kan er m'n vinger niet op leggenDus, wie is het?
Dat dus. Ik wist het niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 16:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeri Ryan (als 7 of 9 uit Star Trek)
oh nou dan wachten we hier wel even tot je er bentquote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Op haar school was voor 60 kinderen ofzo, dus 6 personen lukt me dan ook wel.
Het zal wel laat worden dan, want ik doe er 2,5 uur over met de trein zie ik net.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Duimelot het volgende:
oh nou dan wachten we hier wel even tot je er bent
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.quote:
Nog 1 dagje te gaan mister.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
JAAAAAAAAAH! HUIS! EINDELIJK! WAT EEN ZAADDAG!
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:04 schreef El_Matador het volgende:
Nog 1 dagje te gaan mister.![]()
En dan weekend! Zaadterdag!
oh valt dan nog mee met de auto is het 2 uur en een kwartier!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zal wel laat worden dan, want ik doe er 2,5 uur over met de trein zie ik net.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.
Wat ga jij doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]ja morgen ook nog
werken
.
Zaadterdag en Zondvloeddag worden tof..
Ik keek het niet echt vrijwillig... en ex van me keek het graag en wie ben ik dan om te zeggen dat hij het niet mag kijken. Ik ging een boekje lezen of zo... Of toch meekijken om hem even te pleasen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige van mijn geomaten keken het. Ik snap echt niet wat daar nou aan is. Saai en sloom en nerdy.
oh maar lotr vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek het niet echt vrijwillig... en ex van me keek het graag en wie ben ik dan om te zeggen dat hij het niet mag kijken. Ik ging een boekje lezen of zo... Of toch meekijken om hem even te pleasen.
Het is niet mijn serie. Doe mij maar Lord of the Rings of zo
Star Trek + LoTRquote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar lotr vind ik ook leuk!
kan best beide
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Star Trek? Ik ben van Next generation. Toen was ik nog klein en nerdy en vond ik dat wel leuk. Met Jean-Luc "Xavier" Picard(wat toen natuurlijk nog niet Xavier was). En Deanna Troy! En fuck me gently Wesley!
'iemand' verrassen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat ga jij doen?![]()
Wij hebben een relaxweekendje, films kijken, beetje blowen en veel tijd samen in bed doorbrengen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef MeGaVaGo het volgende:
[..]
Harry Potter+ LoTR![]()
Ik een nerd? welnee
Eens met jouquote:
Ik ben trouwens klaar met lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Echt, er gaat niks boven Lord of the Rings. Al is de Millennium trillogie ook erg goed
Dat klinkt heel sarcastischquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Altijd gezellig om weer thuis te zijn.. voel me zo "welkom".
Ik heb heel dat Millennium gedoe gemist, ik zag er gisteren wel een stukje van op TV.. dus de moeite waard om te kijken?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Echt, er gaat niks boven Lord of the Rings. Al is de Millennium trillogie ook erg goed
Ik zou beginnen met lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ik heb heel dat Millennium gedoe gemist, ik zag er gisteren wel een stukje van op TV.. dus de moeite waard om te kijken?
Gigantisch. Het is dat ik vanavond hier in de buurt moet zijn anders was ik lekker in tilburg gebleven.quote:
Oké danquote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Gigantisch. Het is dat ik vanavond hier in de buurt moet zijn anders was ik lekker in tilburg gebleven.
Goed zoquote:
Ja, ik vind van wel. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat deel 1 goed overeen komt met het boekquote:
100% Als ik Lord of the Rings uit heb begin ik opnieuw. En dat doe ik alleen als een boek echt goed isquote:
Super!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoWat vond je?
Ik heb gisteren de laatste film gezien. Super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |