maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je vanuit het buitenland belt, moet de 0 van het kengetal er niet bij.
Als je vanuit nederland belt wel.
Dus vanuit belgie: 0031591570290
Vanuit huis: 0591570290
Reis zequote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Zo. En nu ga ik m'n ouders lastig vallen, eerst nog even 2 uur reizen..
Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Dat doe ik ook ja. Wel zo makkelijk als je eens in het buitenland zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellen
ik zet nummers er altijd standaar al zo in en kan gewoon iedereen bereiken!
Veel plezier en goede reis.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Okay, wijsneus. Als je internationaal nummers hebt ingesteld, moet er geen 0 bij het kengetal. Anders wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
maar bel je mobiel dan kan je ook vanuit nl gewoon met +31.... bellen
ik zet nummers er altijd standaar al zo in en kan gewoon iedereen bereiken!
daaromquote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Wel zo makkelijk als je eens in het buitenland zit.
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay, wijsneus. Als je internationaal nummers hebt ingesteld, moet er geen 0 bij het kengetal. Anders wel.
Bij je mob.foon kan het allebei zonder iets apart in te hoeven stellenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?
Het maakt niet uit of je 0031 of +31 doet.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
ik heb niets ingesteld eigenlijk zal dan wel al een standaard instelling zijn!?!?
even test gedaan als ik met mn vaste lijn 0031.... bel krijg ik ook gewoon contact!
ik begrijp heel goed dat de 0 weggelaten moet worden, ik schreef nu 0031 omdat het met mn vaste lijn was en ik daar geen + kan makenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je 0031 of +31 doet.
Het gaat om de 0 die bij het kengetal staat van je plaats. 010/020/053. Die 0 eerste nul dus.
+315312345678 werkt.
00315312345678 ook.
+3105312345678 werkt niet.
003105312345678 werkt ook niet.
idd, de R&P SC loopt zelfs harder vandaagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Het was doodsaai op schoolEn toen dacht ik, ik ga lekker even internetten in een verlaten, megagroot lokaal. Heerlijk, helemaal alleen. Komt er een wiskundeklas binnen, alle computers bezet. Komt de leraar naar me toe: Ben jij hier voor wiskunde? Ik ken je niet. Ik zo: Nee, daar heb ik al een doctoraal in. Dus hij kijkt me aan en begint te lachen, vervolgens vroeg ie vriendelijk of ik niet opwilde tiefen, want hij had de computer nodig voor iemand die wél wiskunde moet leren.
Zit ik een keer vrijwillig (perongeluk) bij wiskunde, is het nog niet goed
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
alleen in ruil voor een lekekr maaltje op tafel
Is ossehaas met frietjes en salade goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |