Heb jij een lid? Neeeequote:Op donderdag 8 april 2010 19:08 schreef 907 het volgende:
[..]
Ah, je bent dus al lid begrijp ik? Of ben ik de enige die een lid heeft
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijfquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met jou
Echt, er gaat niks boven Lord of the Rings. Al is de Millennium trillogie ook erg goed
Waarom nog even? Wil je nog een paar leden bijgroeien?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja nog ff en ik kan m`n eigen club starten!
Komt het op tv dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijf
Tuurlijk blijf je wakkerquote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die laatste ga ik dit weekend zien als ik wakker blijf
Illegale download?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben bij een vriend die ze heeft
nou heb de laatste tijd wat weinig nachtrust gehadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf je wakkerNooit bij goede films in slaap vallen, heiligschennis
Jawel. Alleen weet je wel wat er gaat gebeuren in grote lijnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou heb de laatste tijd wat weinig nachtrust gehad
en ik sta er om bekend dat ik zelfs bij heel goeie films in slaap val'
maar ga mijn best doen![]()
is t dan nog wel leuk om daarna de boeken te lezen want die wilde ik in de zomer op vakantie doen.....
ja he ik doe dat niet hij is de schuldige en verder heeft ie alles al gezien heeft deze speciaal bewaard om met mij te kijken omdat t echt wat voor mij moet zijn!?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Illegale download?Dat is zowaar nog erger dan slapen bij een goede film
ach lees wel vaker boeken meer keren dus moet geen probleem zijn denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Alleen weet je wel wat er gaat gebeuren in grote lijnen.
Ik beschuldig je toch ook nergens vanquote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he ik doe dat niet hij is de schuldige en verder heeft ie alles al gezien heeft deze speciaal bewaard om met mij te kijken omdat t echt wat voor mij moet zijn!?
Huh? Wat klinkt goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 907 het volgende:
[..]
Bios?Download?
Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz
Als ik het hardop zeg klinkt het wel goed
Als ik "Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz" zegquote:
Klopt. Maar de prijzen voor een kaartje in de bios slaan nergens op, ze zouden niet goed geld terug garantie moeten geven.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beschuldig je toch ook nergens vanDownloaden = lame... vind ik.
Klein hulpmiddeltjequote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef 907 het volgende:
[..]
Als ik "Samzz Samzz Samzzzzzzzzzz" zeg
Nevermind, ben vandaag in een melige bui, is niet zo goed denk ik
Das wel lekker makkelijk, want dan kan iedereen zeggen; vond er geen reet aan, ik wil m`n geld terugquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Klopt. Maar de prijzen voor een kaartje in de bios slaan nergens op, ze zouden niet goed geld terug garantie moeten geven.
Geen geintje, maar ik heb een semafoon van m`n werk, dat ding ziet er bijna hetzelfde uitquote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Klein hulpmiddeltjehttp://www.voeljegezond.nl/product/24090/invisible-klok/
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef 907 het volgende:
[..]
Geen geintje, maar ik heb een semafoon van m`n werk, dat ding ziet er bijna hetzelfde uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Ligt eraan hoe ingewikkeld je het maakt. Op veel producten waar jij je geld terug van kunt krijgen als het niet naar wens is, reageren maar weinig mensen op. Maar ik wil gewoon zeggen dat ik de bios veels te duur vind, hiermee probeer ik downloaden echter niet goed te praten.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 907 het volgende:
[..]
Das wel lekker makkelijk, want dan kan iedereen zeggen; vond er geen reet aan, ik wil m`n geld terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |