Dat dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
zoenenals t klikt op dat gebied dan, kan er geen genoeg van krijgen
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
zoenenals t klikt op dat gebied dan, kan er geen genoeg van krijgen
als jij er niet spontaan kokhals neigingen van krijg wil ik je wel testenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?
Kabouter Wesleyquote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allez schon wijfke, ik vind u een snelle trees. Zulle we efkes muilen dan?
neem je gelijk wat lekkers mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ga mn winterjas weer erbij halen, is gvd kkkkoud hier en richting school
tot later mensen
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!quote:
Mja, het valt wel vaker even dood in singles.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!
Nou, dit is allang geleden hoor (op een werkende dag)quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het valt wel vaker even dood in singles.
Zoenen met vrouwen is best leuk hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij er niet spontaan kokhals neigingen van krijg wil ik je wel testen
Leugens! Ik ben elke week druk bezig mijn kater de baas te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, dat is ook voor het eerst dan!
Nou, dat is een zware taakquote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben elke week druk bezig mijn kater de baas te zijn.
OMG een echte studentequote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschattenquote:
Ook niet overschattenquote:
Katers moet je dan ook verzuipen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Welkom Lassiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Lassie and I approve of this TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |