quote:
Ja dat is ook wel zo. Moet zeggen dat ik de bios ook niet echt super vind. Betalen voor een film die je dan thuis kan zien is een betere oplossing vind ik. Ik zou er in elk geval dan sneller voor betalen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ingewikkeld je het maakt. Op veel producten waar jij je geld terug van kunt krijgen als het niet naar wens is, reageren maar weinig mensen op. Maar ik wil gewoon zeggen dat ik de bios veels te duur vind, hiermee probeer ik downloaden echter niet goed te praten.
Doe vertellen danquote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef 907 het volgende:
[..]
God wat weten jullie nog weinig over mij
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef 907 het volgende:
[..]
God wat weten jullie nog weinig over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Laat die foto's maar zittenquote:
quote:
Alcoholist?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
![]()
Drama van de avond: ik heb geen wijn meer
Nogsteeds Rosé hier staanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
![]()
Drama van de avond: ik heb geen wijn meer
Ik moet morgen nog werken dus vandaag maar even geen alcoholquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Nogsteeds Rosé hier staan
Ik ga zo eens voor een whiskey
Heerlijk
Hier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken dus vandaag maar even geen alcoholvoor de verandering
Vandaag even niet. Moe en hoofpijn. Morgen neem ik er wel eentje extraquote:
Precies, ik neem meestal maar 1 glaasje hoor, omdat het zo lekker is. Daar heb ik morgen op het werk echt geen last vanquote:
Ik dacht dat ik in het singles topic zat niet het alcohlisten topicquote:
eentje maar?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Moe en hoofpijn. Morgen neem ik er wel eentje extra
Ik meet niet, dus van mijn drankprobleem hebben jullie geen lastquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
Dat wordt wat tijdens een eventuele meet ...
voor gezelligheid is geen alcohol nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
Helemaal mee eens. Maar er komt toch vaak wel een klein drankje bij kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
voor gezelligheid is geen alcohol nodigkan wel lekker zijn dat dan weer wel
Weer lekker fris en fruitigquote:
Dat noemen we hier een borreltjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar er komt toch vaak wel een klein drankje bij kijken
Is dit nu je nieuwe vaste smiley?quote:
Ja eentje maarquote:
Ik kan heel goed mate houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef 907 het volgende:
ja ja één glaasje, hoe vaak vul je die bij?quote:
Haha, natuurlijk niet.. ik ben moeder hoor!quote:
Zou toch kunnen...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet.. ik ben moeder hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei niet wat en hoe groot het glas is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
ja ja één glaasje, hoe vaak vul je die bij?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen...AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het kan altijd natuurlijk, maar is hier niet het geval gelukkig
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Mooi zoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ja, het kan altijd natuurlijk, maar is hier niet het geval gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |