Nee, ik gebruik ook wel anderen.. knap he?!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit nu je nieuwe vaste smiley?
gaat wel? dat klinkt als beetje goed, beetje slecht? met mij goed, gisteren mn schatje nog verrast met een nachtje extra te blijvenquote:
pmsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Delan het volgende:
[..]
gaat wel? dat klinkt als beetje goed, beetje slecht? met mij goed, gisteren mn schatje nog verrast met een nachtje extra te blijven
quote:
Snolletjequote:
quote:
Kutexcuusquote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
pms![]()
Wat liefwanneer zie je hem nu dan weer?
Slechte grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte grap
Ik snap hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiquote:
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijnquote:
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten danquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijn
+ dat jullie staand kunnen plassenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wees maar heel dankbaar dat je die ellende niet heb, misschien wel het grootste voordeel van man zijn
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
pms![]()
Wat liefwanneer zie je hem nu dan weer?
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan
Ja mij ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldig
Nope, ik zat in Rotterdamquote:
aaaah meissie toch!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet wachten tot volgend weekend
Wilde plannen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, ik zat in RotterdamEn morgen ben ik er ook niet..
* plastuitquote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
+ dat jullie staand kunnen plassen
+ dat jullie niet hoeven te baren
+ dat jullie ontmaagding nooit pijn doet
dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan
en al die leuke bekeuringen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook echt tegen elke boom aan plassen die ik tegen kom.. lijkt me geweldig
Want een keizersnede is peanuts?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
* plastuit
* keizersnede
* jo ho ho and a bottle of rum?
Ik alleen overdag inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef 907 het volgende:
Ik heb jou in de reeks alweer een tijdje niet gezien
Of ik ben er op andere tijden
daar is optie3 weer van toepassing voor, flink vernevelenquote:
en je moet nog in je blote kont staanquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja mij ookHeb wel al eens zo'n plastuit geprobeert maar dat ging niet helemaal lekker
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
* plastuit werkt niet
* keizersnede Ook dat zal je voelen
* jo ho ho and a bottle of rum? als je 15 bent mag je nog geen alcohol kopen
Nee, morgen ben ik gewoon vrijquote:
dan pis ik gewoon de agent onderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat gaat ook vervelen![]()
[..]
en al die leuke bekeuringen?
Ik pieste overal tegenaan.. behalve tegen de boomquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je moet nog in je blote kont staan![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik pieste overal tegenaan.. behalve tegen de boom
Ik juist alleen in de avondquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik alleen overdag inderdaadHoe is het?
Dat is veels te langquote:
Indirect welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte grap
Zie SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus benieuwd hoe het voelt om een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe het voeld om een man te zijn. Ik zou de hele dag aan mn leuter zitten dan14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Herstel na een ks duurt vele malen langer. Maar er zitten ook voordelen aan, ik zal ze je besparenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef 907 het volgende:
[..]
Sssst
Naja het lijkt me makkelijker dan door je vagina heen?
Zou je niet aankunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben dus benieuwd hoe het voelt om een vrouw te zijn.
Arme agentquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan pis ik gewoon de agent onder
Ik zag het voor mequote:
vergeten je handen te wassen?quote:
Vertel, vertel. Met plaatjes enzoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Herstel na een ks duurt vele malen langer. Maar er zitten ook voordelen aan, ik zal ze je besparen
Dat denk ik ook nietquote:
Hij moet me dan maar een dagje laten genieten, en als ie dat niet doet, tja.. dan heb ik spierkracht en tik ik m op zn smoeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |