haaaa. het zijn vriendinnen van de bruid hoor... niet de mijne igg... dat wordt gewoon thee drinken.. rooibos graagquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een paar extra drankjes bij de dames naar binnen gooien en zorgen voor dansmuziek in het poolcafe
Bios (clash of the titans 2d) laatste bus en nu baggeren!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Hee, gezellie, nog wakkeren!![]()
Jullie nog wat gedaan vanaaf?
Nope. And proud of it.quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Hee, gezellie, nog wakkeren!![]()
Jullie nog wat gedaan vanaaf?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haaaa. het zijn vriendinnen van de bruid hoor... niet de mijne igg... dat wordt gewoon thee drinken.. rooibos graag
Definetly niet mijn muziek...quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bios (clash of the titans 2d) laatste bus en nu baggeren!
wat vind je mijn muziek... de clips zijn een beetje van slechte kwaliteit igg.
Lekker toch?quote:
zekerquote:
agh de bruid verwachtte eigenlijk helemaal niks.. dus dit is al wild (ahum)quote:
geen "WIJ mogen jou opmaken+aankleden voor je de stad in gaat en je mag jezelf niet zien" verhalen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
agh de bruid verwachtte eigenlijk helemaal niks.. dus dit is al wild (ahum)
ik wil nog iets flauw bedenken, maar tot nu toe is hetallemaal
salsa ja... maar daarvoor ga ik altijd gewoon naar een van de latinavonden.. daar moet je op dansen niet luisteren (de de rest van je lijstje eigenlijk ook)quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Definetly niet mijn muziek...
Ik ben meer van de techno, trance, hardstyle, salsa, merengue en wat metal.![]()
Zonet lekker gedanst iig en knuffelmeisje gebeld.
Nee ik moet haar morgenvanmiddag bellen... met een jankverhaal ...omdat ze anders aan haar toekomstig man vastgeklonken zit...quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen "WIJ mogen jou opmaken+aankleden voor je de stad in gaat en je mag jezelf niet zien" verhalen?
koop een varkensneus voor drquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik moet haar morgenvanmiddag bellen... met een jankverhaal ...omdat ze anders aan haar toekomstig man vastgeklonken zit...
kan daarna natuurlijk altijd nog gaan sminken
koeienpak?quote:
ik weet niet tot hoelaat ik wakker blijf. maar ben het nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:24 schreef -Engel- het volgende:
pfff het is al 3.23... nu gaan slapen heeft igg net geen zin meer.. om 6.00 gaat de wekker alweer....
Wie helpt -Engel- de rest van de dagnacht door.....?
Daarom dans ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
salsa ja... maar daarvoor ga ik altijd gewoon naar een van de latinavonden.. daar moet je op dansen niet luisteren (de de rest van je lijstje eigenlijk ook)
ik ook!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom dans ik ook altijd
Zelfs op mn werk.
heb ik niet.... blijkbaar helpt, beginnen met drinken rond 19:00 en daarmee stoppen om 21.30 er goed tegen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:50 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor koffie en water. Flinke nadorst.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen Bosje![]()
ik ben niet eens brak
Ik ben eerder begonnen en later gestopt. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet.... blijkbaar helpt, beginnen met drinken rond 19:00 en daarmee stoppen om 21.30 er goed tegen.
Of zou het gewoon komen dat drinken in je eentje niet gezellig is...het flesje wijn was zo weg igg
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben deels wel brak, maar had geen zin om nog te blijven liggen..
Dan gaan we de volgende keer wel samen drinken en in dezelfde hoeveelheden... kijken wie er dan brakker is...quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben eerder begonnen en later gestopt. Misschien is dat het.
Eerst een gesprek ergens waar ik eventueel op vrijwillige basis een paar uur in de week kan werken en vanmiddag een gesprek met een van mijn behandelaren.quote:
klinkt zinnig ....quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst een gesprek ergens waar ik eventueel op vrijwillige basis een paar uur in de week kan werken en vanmiddag een gesprek met een van mijn behandelaren.
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.quote:
klinkt + ....de details hoor je neem ik aan in het gesprek zelf... en anders heb je gelijk een vraagquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.
Ik neem aan dat ik de uitleg over het werk daar wel zal krijgen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klinkt + ....de details hoor je neem ik aan in het gesprek zelf... en anders heb je gelijk een vraag(die willen ze altijd horen)
Yupz, een Chevrolet Cobalt voor 3 weken voor 607 euroquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen ...alles gelukt bij de ANWB?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik de uitleg over het werk daar wel zal krijgen ja
beetje weer in een "normale" ritme komen lijkt mijn al een grote (stap) verbeteringquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief. De echte detaisweet ik zelf ook (nog) niet.
Alles al geregeld voor je vakantie? vergeet niet die extra grote kofferquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, een Chevrolet Cobalt voor 3 weken voor 607 euro
Daarna nog even de Belgische Keizer ingeweest, en na 3 Leffe Radieuse is dit tijdstip TE vroeg
Koffer, backpack!quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alles al geregeld voor je vakantie? vergeet niet die extra grote koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |