Ik ben nog hyper. Maar ik ga zo wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hup naar bed dan
zo engel heeft weer 'n goede daad gedaan....
Garfieldquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:34 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ikke.... moet nog de hele nacht werken
Het kán helemaal niet, want Mirena enzo. Maar toch word ik er nerveus vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 ding aan te doen.. testen
hoe moeilijk het ook kan zijn ...
mirena is 100%?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het kán helemaal niet, want Mirena enzo. Maar toch word ik er nerveus van
Nee, net zo betrouwbaar als de pil, is me verteld.quote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, net zo betrouwbaar als de pil, is me verteld.
Al 'n testje gedaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dank je, liefIk ben 1 van die zeldzame mensen voor wie het echt een roeping is, vind wat ik doe echt heerlijk
![]()
Van een andere orde: ik heb pijnlijke borsten. Dat vind ik altijd zo eng, zwangerschaptechnisch gezien![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:34 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ikke.... moet nog de hele nacht werken
de ouderwetsche dan hequote:
Ik zit in de IT met allemaal internationale klanten enzo. En die zijn wakker als de meeste mensen hier slapenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Go Sempiterna
![]()
wat doe je dan voor werk?
ja... ik ken het ... werken in een internationale branch....quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ik zit in de IT met allemaal internationale klanten enzo. En die zijn wakker als de meeste mensen hier slapen
g'nightquote:
damnquote:
En morgen moet ik weer om 8 uur aanwezig.quote:
mag dat wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef Tally het volgende:
[..]
En morgen moet ik weer om 8 uur aanwezig.
Als ik deze laatste export heb gedaan dan ga ik naar huis!
Maar het duurt zo lang
Ik ben systeembeheerder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat doe jij dan voor werk???
btw wat bedoel je met laatste export?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |