mja, misschien dat ik zo ook maar gewoon lui tv ga kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik ga zo toch zappen naar CC voor Becker
Hola engelquote:
bijna?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef -Engel- het volgende:
het is eigenlijk best slecht... maar ik probeerde serieus in slaap te komen door witte wijn te drinken (maar ben denk ik te vroeg begonnen... want nu ben ik weer helemaal wakker)
zucht....gelukkig is het bijna weekend
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef -Engel- het volgende:
het is eigenlijk best slecht... maar ik probeerde serieus in slaap te komen door witte wijn te drinken (maar ben denk ik te vroeg begonnen... want nu ben ik weer helemaal wakker)
zucht....gelukkig is het bijna weekend
morgen max. tot half vier werken... ik begin denk ik maar om 8 zodat ik ruim 1 uur pauze kan nemen dan gaat een dag wel snel.... vandaag ook weer voordat ik het wist, was het half 6quote:
Dan weet ik wat ik mee moet nemen als ik voor de dames-tut-avond naar je prachtige havenstad komquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik mee moet nemen als ik voor de dames-tut-avond naar je prachtige havenstad kom
Hi Samzz ....ik drink ook bier...(ben igg momenteel niet echt hyper... meer onrustig)quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik drink bier. En ik word alleen maar meer hyper
Ik word altijd hyper van bier. Dan kak ik in en dan moet ik van mezelf naar bed. Anders word ik weer hyper en slaap ik vannacht nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Samzz ....ik drink ook bier...(ben igg momenteel niet echt hyper... meer onrustig)
via pm ... of gezien er nu alleen dames zijn in het topic???quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jadoe eens vlug wat datums doorgeven enzo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word altijd hyper van bier. Dan kak ik in en dan moet ik van mezelf naar bed. Anders word ik weer hyper en slaap ik vannacht niet
pm hequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
via pm ... of gezien er nu alleen dames zijn in het topic???
Dank je, liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
respectdat vind ik een van de zwaarste beroepen...
super
1 ding aan te doen.. testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dank je, liefIk ben 1 van die zeldzame mensen voor wie het echt een roeping is, vind wat ik doe echt heerlijk
![]()
Van een andere orde: ik heb pijnlijke borsten. Dat vind ik altijd zo eng, zwangerschaptechnisch gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |